Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Bert schreef:
23 jul 2019, 12:07
Wouter schreef:
23 jul 2019, 10:27
Misschien had ik dit moeten lezen voor mijn post :). Maar ik mix het tussen een paar andere observaties. Kijken of het wordt opgepikt.
@ Wouter: Ik lees altijd eerst even het wolvenhol bij voordat ik ga reageren op het gewone forum ;)
En dank voor je 'compliment' over mijn gezwam... ;)
Graag gedaan :). En ja, voortaan kijk ik steeds eerst hier als ik inlog.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

En alvast een voorzetje voor de nacht, mochten we t.z.t geen ideeën hebben over speciale rollen/de Ziener; nogmaals, ik denk dat Pascal gewoon burger is. Bijkomend argument: hij heeft Gerry nu ook weer losgelaten en hij heeft het over Matthijs en mij als verdachten. Hij kan moeilijk mij èn Gerry allebei bekeken hebben in één nacht en als hij Gerry bekeken heeft, waarom laat hij Gerry dan weer los? En als hij mij bekeken heeft, waarom begint hij dan pas zo laat over mij? Pascal dus niet opeten lijkt me.

Maar, hier de suggestie voor wie wel; volgens mij vertrouwt zo'n beetje iedereen Inge. Die wordt dus niet snel opgeknoopt en heeft dan ook nog eens een dubbele stem. Als we haar opeten, moet zij haar BM-kaart afstaan. Zoals ik er nu naar kijk geeft ze die mogelijk aan Hugo, die zoals wij weten burger is. De Ziener zal Hugo dan mogelijk willen checken, omdat hij de BM dan is geworden, en dat scheelt weer een nacht voor ons, waarin de Ziener ons mogelijk niet zal bekijken. Stel dat één van ons BM wordt, omdat Inge één van ons aanwijst, dan kan de Ziener er natuurlijk voor kiezen om diegene te bekijken, en ja, dat is een risicootje, maar het is niet gezegd dat de Ziener dit doet, het is niet gezegd dat hij/zij de anderen dan meekrijgt om op diegene van ons te stemmen, wellicht geeft het ons informatie over wie de Ziener is (als hij/zij dan ineens vol en resoluut in de aanval gaat op diegene van ons) en als we zorgen dat we elkaar lekker de tent uit blijven vechten zoals we dat nu doen, is dat prima; met één wolfje minder kunnen we het nog prima winnen :).

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Ik weet niet of je Wouter mee krijgt in deze keuze. Hij is nogal een fan van Inge!😄 En zelf vind ik ook wel dat ze hele goede Posts heeft, dus ik vind het dan wel jammer.
Maar ja, ik ben wel wolf, dus het moet wel een beetje gedaan zijn met die sentimentaliteit.
Pluspunt van Inge opeten is dat ze mij wel vertrouwt en heel misschien wel het BM schap geeft.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
23 jul 2019, 20:36
Ik weet niet of je Wouter mee krijgt in deze keuze. Hij is nogal een fan van Inge!😄 En zelf vind ik ook wel dat ze hele goede Posts heeft, dus ik vind het dan wel jammer.
Ha ha, IRL ben ik erg op Inge gesteld, maar in het spel maakt dat echt niet uit. Misschien daarom juist een goed idee.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Wauw Bert, dat is lekker lang uitslapen!😜😜😜😜

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Haha, viel mee, tot 10:00 uur. Eerlijk gezegd had ik nog geen goed WW-document aangemaakt, omdat ik dacht: ik ben toch weerwolf, dus doei, maar om nu goed helder te krijgen wie wie verdenkt/verdacht heeft, zodat ik daar later ook op terug kan grijpen als ik me als een fanatieke en nauwkeurige speler moet tonen, heb ik de ochtend besteed aan alles teruglezen (en dat was veel, haha) en een document gemaakt, zodat ik nu kan gaan posten!
Overigens: fijn dat geen van ons nog een stem heeft ;)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Het lijkt pascal te worden. Enige risico is dat als hij ziener blijkt dat dan Gerry gevaar loopt. Maar dat zien we wel.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Neuh, ik denk niet dat Pascal de ziener is, zoals ik zei. Daarnaast: dan had hij Gerry niet meer 'losgelaten', zoals hij later wel deed. Toen kwam Gerry niet meer terug in zijn post en ging het ineens over Edy en mij (geloof ik)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

tssss Bert, ik dacht dat je teruggelezen had? Dat schrijf ik ook in mijn bericht (Gerry loslaten en opeens op jou en mij gaan). :lol: :lol: :lol: Dus misschien niet helemaal op dezelfde manier verwoorden?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Bert schreef:
24 jul 2019, 13:27
Tot slot krijg ik van Wouter ook een beetje de kriebels. Hij doet niet echt wat fout, maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Ik ken hem helemaal niet als speler, dus dat maakt zo'n gevoel lastig te plaatsen. Ik ga hem een beetje extra in de gaten houden.
Of zijn het gewoon mijn lange wolvenharen, Bert? :D
Ho ho ho :xmas:

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”