De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Ja wel hoor Nynke maar ook wel lekker dat ik er nou mee klaar ben! Jullie nog veel succes!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

De hemel zal straks wel voor je open gaan Renate :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

R.I.P Renate... je was een waardige mede-wolf...

@Jorn, wat wil je doen met het slachtoffer? Ik sta voor vrij veel mensen open, hahah :twisted:

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Ja snap ergens wel dat je Renate onder de bus gooit, is wel praktische zet.
Maar je bent dus vrij zeker de lone wolf :p dus ik ga even kijken wat die rol precies inhoud.

Verder Tsja, ik wil Kayan graag uit het spel omdat die in mijn nek blijft hijgen.

Hugo en Bert is ook iets mee gaande, wat precies weet ik niet.
Edy is vrijwel zeker de ziener, dus die moet hoe dan ook weg, maar hoe gaan we dat doen? ik neem aan dat die beschermt wordt door de lijfwacht, als die in het spel zit.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Jorn, ik ben het wolvenjong. Ik ben me ervan bewust dat ik daar nu misschien wat laat mee kom, maar goed, in ieder geval...

Als het tactisch is mij voor deze avond eruit te halen, waardoor er dus meerdere burgers mee afgeslacht zouden kunnen worden (lees de precieze beschrijving nog maar even door), ben ik ook bereid dat te doen. In hoeverre het verstandig is, weet ik niet, maar het is wel een optie. 8-|

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

(dit valt dus te bewijzen omdat ik dan op mezelf zou kunnen stemmen voor deze avond)

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Of dit maakt dat jij de lone-wolf bent, weet ik niet. Het is immers niet zeker of Wouter de lone-wolf er überhaupt ingezet heeft...
Ben jij ook nog een 'bijzondere' wolf???

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Ah mhm, ja je had die informatie maybe wel eerder kunnen lekken :p

Maar nee ik denk niet dat het verstandig is, aangezien we nog maar met zn 2en zijn heb ik je nog wel nodig. Ik zal even wind in de zeilen zetten en wat actiever gaan meespelen. Maar het zou inderdaad kunnen dat er een cruciaal moment gaat komen waarin het misschien tactisch een winnende zet is je te offeren om er 2 spelers uit te knallen. Ik denk niet dat vandaag die dag is. Maar helaas liggen er nog steeds verdenkingen onder ons beiden..

Dus we moeten maar even kijken hoe we dit aanvliegen. Maar dat betekend dat we (als ik jou geloof en jij mij) er geen lone wolf in dit spel zit.

Maar heb jij specifieke voorkeur voor een snack voor de aankomende nacht?
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Nou kijk, stel Edy bekijkt mij vannacht (als ze de ziener is), weet ik even niet of zij mij dan ziet als 'wolf' of als 'wolvenjong' (@wouter, zou jij dit misschien kunnen vertellen?)

Stel Edy ziet mij als wolvenjong, is de kans vrij klein dat ze me volledig zal pakken, immers zullen er de volgende dag dan meer sterven... maar goed, een wolf is een wolf, dus dat valt ook nog te bezien. :chinrub:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ik heb niet het idee dat jij écht onder vuur ligt, of in ieder geval, niet genoeg om je eruit te werken (of zie jij dit anders?). Dus dat is positief!
Mede daarom heb ik niet het idee dat iemand zouden moeten afslachten die op jou zit, lijkt me voor nu overbodig. Maar goed, ik hoor graag jouw mening!

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”