Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Wat mij opvalt is dat Renate, Edy en Willemijn er weer lekker invliegen.
Er zijn een aantal mensen die wat stiller zijn, die dat normaal gesproken niet zijn: Hugo en Bert bijv. (en uiteraard ondergetekende).

Kan je hier wat mee? Dat denk ik niet....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Kayan »

Mm.... @Edy, dat is prima, zoals ik al zei. Maar wees dan consequent en doe dat dan ook bij Wessel en Bas. Je hebt namelijk gelijk, ik zoek het bij je op, maar dat komt omdat ik zie dat je een discussie met mij probeert te vermijden (gold ook bij Matthijs). Bij Bas en Wessel durf je, lijkt het, het wel aan om ze voorzichtig naar voren te schuiven als verdachten (afwijken van theorie), en bij mij is het (nog) niet verdacht en enkel gewoon irritant? ;) dat strookt gewoon niet. Bovendien, dat je zegt dat Nemo erin meegaat... volgens mij zegt hij letterlijk 'het kan Wolfs zijn, maar het lijkt ook gewoon op jagen", dus qua stemmingmakerij lijkt het mij nog wel meevallen.

@All Volgens mij hebben we ofwel vampieren en hebben ze misgebeten of Wouter houdt gewoon van tijd aangeven en verhaaltjes :).

Als ik het goed begrijp, @Willemijn, heeft Wessel die vraag al beantwoordt:
Waar ik mijn eerste stem op ga baseren is simpel onderbuikgevoelens en raddraaiers. Mensen die zonder gegronde reden, andere mensen gaan labelen als verdacht.
Ooh... Wat is dit lastig. En dan heeft Sander nog bar weinig gezegd 😂

Nogal wiedes, want veel spelers betekent vaak een paar blaffende honden en voorlopig veel muurbloempjes ❤️. Waar Floris trouwens een. Slecht gevoel heeft bij Renate, vind ik juist dat ze analytisch heel sterk bezig is. @Floris, ik vraag me ook sterk af waarom je die verwijzing naar de eerste dag van het vorige spel had gemaakt. Dat maakt mij wantrouwender tegenover je 😂. Vooral ook omdat je de zin erna zegt dat sommige dingen die Edy zegt niet altijd even waar is (in dit spel of in voorgaande spellen?) En haar dan op je gevoel vrijpleit? Dat kan ik echt totaal niet volgen en geeft mij (zoals Renate dat zou zeggen) echt de kriebels.

En de laatste mededeling, ik heb denk ik de rest van de dag niet echt heel veel tijd meer om uitgebreid te posten (back-to-back vergaderingen :) en filmavond!), dus de volgende post gaat waarschijnlijk mijn stem worden.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Kayan »

Geinig. Willemijn stemt op Sander, en dat trekt voor mij een heel ander kannetje open. Ik heb zelf namelijk het vermoeden dat Sander een super irritant rolletje heeft 😂😂😂. Maar op iemand stemmen die zichzelf totaal (nog) niet heeft laten horen en/of heeft kunnen verweren, vind ik echt een beetje flauw/verraderlijk.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Kayan schreef:
16 jun 2020, 09:19
Geinig. Willemijn stemt op Sander, en dat trekt voor mij een heel ander kannetje open. Ik heb zelf namelijk het vermoeden dat Sander een super irritant rolletje heeft 😂😂😂. Maar op iemand stemmen die zichzelf totaal (nog) niet heeft laten horen en/of heeft kunnen verweren, vind ik echt een beetje flauw/verraderlijk.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Kayan schreef:
16 jun 2020, 09:19
Geinig. Willemijn stemt op Sander, en dat trekt voor mij een heel ander kannetje open. Ik heb zelf namelijk het vermoeden dat Sander een super irritant rolletje heeft 😂😂😂. Maar op iemand stemmen die zichzelf totaal (nog) niet heeft laten horen en/of heeft kunnen verweren, vind ik echt een beetje flauw/verraderlijk.
Ik snap het wel. Je wilt een spel spelen met zo veel mogelijk actieve mensen.
Dat Willemijn dat nu stemt op iemand die niets van zich heeft laten horen is op zich wel logisch. Alleen jammer dat ik dat dan ben ;-)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Kayan schreef:
16 jun 2020, 09:17

@All Volgens mij hebben we ofwel vampieren en hebben ze misgebeten of Wouter houdt gewoon van tijd aangeven en verhaaltjes :).
Dit had ik ook al gezegd, maar ik ben van mening dat een spelleider altijd neutraal moet zijn.
Als er dus vampiers inzitten en die hebben misgebeten zou Wouter dat (mijn inziens) moeten aangeven. Anders hebben alleen de vampiers hier voordeel bij.

@ Wouter, kan je opheldering geven over bovenstaande?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Kayan »

Sander schreef:
16 jun 2020, 09:37
Kayan schreef:
16 jun 2020, 09:17

@All Volgens mij hebben we ofwel vampieren en hebben ze misgebeten of Wouter houdt gewoon van tijd aangeven en verhaaltjes :).
Dit had ik ook al gezegd, maar ik ben van mening dat een spelleider altijd neutraal moet zijn.
Als er dus vampiers inzitten en die hebben misgebeten zou Wouter dat (mijn inziens) moeten aangeven. Anders hebben alleen de vampiers hier voordeel bij.

@ Wouter, kan je opheldering geven over bovenstaande?

ik doe altijd heel lang over mijn posts schrijven XD Was een "cross" helaas. Ben idd benieuwd, Wouter!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Wouter »

Sander schreef:
16 jun 2020, 08:54
Wouter schreef:
15 jun 2020, 21:49
Vergeet ondertussen ook niet om je heen te kijken. Intussen passeren jullie Crozant, een schitterend stadje met een ruïne van het oude verdedigingswerk op een schiereilandje in de rivier de Creuze.

Afbeelding

Tijd voor een rustmoment en je klaarmaken voor nog een dag lopen (7,5 uur irl) naar Bénévent.
Zal dit een verwijzing zijn naar mogelijke vampiers, of is het gewoon een leuk feitje van Wouter tussendoor?
Ik ben dol op leuke feitjes
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Edy »

Mm.... @Edy, dat is prima, zoals ik al zei. Maar wees dan consequent en doe dat dan ook bij Wessel en Bas. Je hebt namelijk gelijk, ik zoek het bij je op, maar dat komt omdat ik zie dat je een discussie met mij probeert te vermijden (gold ook bij Matthijs). Bij Bas en Wessel durf je, lijkt het, het wel aan om ze voorzichtig naar voren te schuiven als verdachten (afwijken van theorie), en bij mij is het (nog) niet verdacht en enkel gewoon irritant? ;) dat strookt gewoon niet.
@Kayan, dit is echt gewoon onzin. Ik probeer niks te vermijden bij Matthijs of bij jou. Matthijs zelf gaf aan dat de discussie wellicht niet zo heel interessant was. En daarin had hij gelijk. Dus daar zijn we mee opgehouden. Net zoals ik graag de discussie met jou zou willen laten ophouden, omdat het net zo goed niet heel erg interessant is, behalve dat we anders tegen dingen aankijken. Maar jij blijft maar doordrammen erover. Waardoor jij dit opblaast tot iets waar de wolven gratis aanknopingspunten krijgen om op mij te stemmen. Ik hoop dat mensen dat wel in de gaten hebben mocht ik eruit vliegen.
Ik vind het dus geen zinnige discussie. Het is zeker niet omdat ik niet zou durven in een discussie. Ik ben nog nooit bang voor een discussie geweest. Daarom is het ook geen kwestie van voorzichtig Bas en Wessel naar voren DURVEN schuiven. Als ik die naar voren wil schuiven, durf ik dat best!
En waarom doe ik dat. Omdat ik die theorie van mij net wat interessanter vind dan dat waar ik met jou of met Matthijs over bezig was. En of dat nou consequent is of niet, ook dat maak ik zelf uit. Dat is niet aan jou om te bepalen wanneer ik wel doorga op een argument, en wanneer ik bepaal dat het genoeg is geweest omdat het niet zinvol is. Of omdat ik inmiddels van gedachten ben veranderd.

Willemijn, dat geldt ook in zekere zin voor jou. Ik zag jouw opmerking als een theorie. ja, ik zou een dubbel bluf aan het doen kunnen zijn. Kan ook dat ik dat niet aan het doen ben. Wat wil je nou dat ik daarop zeg? Nee Willemijn, dat is niet zo?? Dan ben ik mij ongetwijfeld weer teveel aan het verdedigen.
En de mensen die nog niet veel gezegd hebben staan nu op neutraal Willemijn omdat ik er gewoon nog niets over kan zeggen. Zeker op dag 1. Dat wil niet zeggen dat ze vrijgepleit zijn. Ik kan alleen niet opeens 10 mensen verdacht gaan vinden omdat ze niets zeggen. Maar de kans is groot dat ik wel op 1 van hen zal stemmen. Ik probeer sowieso zoveel mogelijk niet te stemmen op mensen die actief aan het spel meedoen. Juist omdat die veel waardevoller zijn in mijn ogen voor het spel zelf. Tenzij ik ze oprecht verdacht vind natuurlijk.

Maar voorlopig denk ik dat ik ook maar wat minder ga reageren op dit forum, want ik krijg eigenlijk steeds meer wat onzinnige verwijten naar mijn hoofd en ik denk dat anderen eens aan de beurt zijn.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Wouter schreef:
16 jun 2020, 10:02
Sander schreef:
16 jun 2020, 08:54
Wouter schreef:
15 jun 2020, 21:49
Vergeet ondertussen ook niet om je heen te kijken. Intussen passeren jullie Crozant, een schitterend stadje met een ruïne van het oude verdedigingswerk op een schiereilandje in de rivier de Creuze.

Afbeelding

Tijd voor een rustmoment en je klaarmaken voor nog een dag lopen (7,5 uur irl) naar Bénévent.
Zal dit een verwijzing zijn naar mogelijke vampiers, of is het gewoon een leuk feitje van Wouter tussendoor?
Ik ben dol op leuke feitjes
Dan mogen we concluderen dat er geen vampiers inzitten.
Laatst gewijzigd door Sander op 16 jun 2020, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”