De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Floris1987 »

Nou gaan we kijken wat de dag gaat brengen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Nou Floris, Edy probeert het wel goed te maken met jou hè? Ze vertrouwt je volkomen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ik zou Edy gewoon lekker laten ratelen. Tot nu toe valt ze vooral Matthijs aan (hoewel, aanvallen niet echt, maar hij staat denk ik nu wel hoog op haar lijstje/in de schijnwerpers).
Floris, jij gaf gisteren Matthijs al aan als 'verdacht', ik denk dat we die vast moeten houden (zeker doordat je het vertrouwen van Edy min of meer hebt!). Ik stel voor dat wat meer uit te spreiden over de komende dagen. Immers, wanneer jij (/wij) volledig op Matthijs zou springen, en hij blijkt geen weerwolf; de rapen wel direct gaar zijn.
Zolang we rustig/sneaky Matthijs als mogelijk verdacht blijven aankaarten, zal hij voor mensen opvallen, maar kunnen wij onszelf verschuilen achter; 'dat was een aanname (of wat dan ook) die we hadden', waardoor je niet direct (/minder) verantwoordelijk bent.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Matthijs schreef:
14 jun 2020, 13:41


En zoals ik ook al eerder zei: je wantrouwen mag zo wezen, maar dat vind ik geen probleem hoor :angel: Ik zie er wel naar uit om dat wantrouwen weg te nemen! Ik heb namelijk geen reden gevonden om jou te wantrouwen :police:

Hint Matthijs hier naar de ziener en heeft hij Edy gezien?
In dat geval moeten we hem er zo snel mogelijk uitwerken, overdag of 's nachts.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Maar Nynke, Je hebt natuurlijk gelijk: we moeten niet massaal op Matthijs gaan stemmen nu!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Hmmm...Edy pleit nu zó nadrukkelijk Bert vrij, klinkt ook een beetje zienerachtig.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Dat is dus de opmerking van 14 juni, 21:34 uur. Niet alleen door het vrijpleiten van Bert, maar ook het gebruik van het woordje "zien".

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Renate schreef:
14 jun 2020, 21:50
Hmmm...Edy pleit nu zó nadrukkelijk Bert vrij, klinkt ook een beetje zienerachtig.
ja dit vind ik ook opvallend.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Dat van Edy valt mij ook op idd, maar zou zij het als ziener nou echt zo spelen? I mean, ik ken dr verder niet (alleen van het vorige spel), maar het lijkt me zo'n fanatieke speelster, dat ik denk dat het een 'uitlok' move is. Als in, miss probeert ze zo te pijlen of Bert nu zo, hup, met haar meegaat, ipv dat ze hem daadwerkelijk heeft 'gezien' (en daaruit voor zichzelf conclusies zou kunnen/proberen te trekken over de identiteit van Bert).

Immers, als zij de ziener zou zijn, heeft ze zichzelf echt wel direct blootgelegd, waardoor het voor ons verstandig zou zijn daarop 'in te happen' (ik bedoel maar, die ziener is voor ons niet zo positief..). Ik kan me niet voorstellen dat haar directe opmerkingen per ongeluk zijn geweest... nee, Edy heeft dat echt wel door.

Hmmm, nou ja, ik zie haar dit ook wel gewoon doen en er keihard om lachen... :lol:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Wat is jullie plan m.b.t de lynch? Miss handig als we hier even over nadenken om zo de kans zo klein mogelijk te maken dat, stel het loopt anders dan verwacht, we niet allemaal de sjaak zijn....

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”