Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:53
Wouter schreef:
22 jul 2019, 16:47
(...) Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. (..)
Nou, volgens mij speelt Nick wel om de Wolven te vinden - en is er daarbij in blijven een leuke bonus.
Maar onderdeel van zijn tactiek is wel aanvallen en kijken of diegene hapt (of in dit geval beter: bijt).
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Bert schreef:
22 jul 2019, 16:54
Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:53
Wouter schreef:
22 jul 2019, 16:47
(...) Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. (..)
Nou, volgens mij speelt Nick wel om de Wolven te vinden - en is er daarbij in blijven een leuke bonus.
De optie dat hij zelf een wolf is heb jij al verworpen?
Je moet wel blijven lezen Bert; mijn reactie is hier op een post van Wouter over Nicks speelstijl in het algemeen - het gaat zelfs over spel 19 op Hyves.

Nick staat bij mij voorlopig niet in het directe verdachtenlijstje, dat kan ik wel zeggen, maar hij zou nog zeker Wolf kunnen zijn.
Vind jij hem heel erg verdacht dan?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:50
Volgens mij was Nick er toen wel echt van overtuigd dat ik Wolf was; tenminste, dat stond in een enorm manifest, op dag 1 :P
Nou, dan was het toch terecht dat ik je er uit wilde hebben? :twisted:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1

Bericht door Wouter »

Nick schreef:
22 jul 2019, 16:58
Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:50
Volgens mij was Nick er toen wel echt van overtuigd dat ik Wolf was; tenminste, dat stond in een enorm manifest, op dag 1 :P
Nou, dan was het toch terecht dat ik je er uit wilde hebben? :twisted:
Maar je zat er wel naast ...
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Nick schreef:
22 jul 2019, 16:58
Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:50
Volgens mij was Nick er toen wel echt van overtuigd dat ik Wolf was; tenminste, dat stond in een enorm manifest, op dag 1 :P
Nou, dan was het toch terecht dat ik je er uit wilde hebben? :twisted:
Was ik niet Gewone Burger? En zat je er niet compleet naast? :P

Edit:
We dwalen wel een klein beetje af hier :roll:
Laatst gewijzigd door Hugo op 22 jul 2019, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zie post
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:57
Bert schreef:
22 jul 2019, 16:54
Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:53

Nou, volgens mij speelt Nick wel om de Wolven te vinden - en is er daarbij in blijven een leuke bonus.
De optie dat hij zelf een wolf is heb jij al verworpen?
Je moet wel blijven lezen Bert; mijn reactie is hier op een post van Wouter over Nicks speelstijl in het algemeen - het gaat zelfs over spel 19 op Hyves.

Nick staat bij mij voorlopig niet in het directe verdachtenlijstje, dat kan ik wel zeggen, maar hij zou nog zeker Wolf kunnen zijn.
Vind jij hem heel erg verdacht dan?
Ik doe niet anders dan lezen. En nee, ik dacht niet dat je nu zou gaan zeggen dat je Nick definitief 'afgeschreven' had als weerwolf, maar ik lok ook graag mensen uit hun tentjes :)
Ik vind Nick niet per se heel verdacht, nee, ik heb al eerder hardop benoemt (over lezen gesproken ;)) dat ik denk dat hij vooral relletjes aan het schoppen is, om te kijken hoe mensen reageren en wat daaruit af te leiden is. Het zegt me overigens niet direct dat hij dan dus burger is. Een weerwolf wil ook graag dat alle burgers elkaar in de haren vliegen en de focus daarmee niet op de weerwolven ligt.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Goeie zelfkennis Marieke?😂😂

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1

Bericht door Wouter »

Ik ga slapen. Ik zit vijf tijdzone's oostelijker dan jullie. Ben benieuwd hoeveel pagina's ik morgen moet bijlezen
Ho ho ho :xmas:

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Mijn hemel wat een berichten om bij te lezen. Ik was even wat klusjes doen op het zomerkamp en direct mis ik vanalles.

Ik vind dit denk ik nog moeilijker dan het levend weerwolvenspel, dus ik moet nog even inkomen.

Allereerst natuurlijk RIP Mark.

Ik lees een heleboel over heksendrankjes in de eerste nacht wel of niet. Maar snap de relevantie niet tot het vinden van de moordenaar(s) van Mark. Is ons hele doel vandaag niet om iemand te lynchen die iets te maken heeft met de dood van Mark? Er ontbraken wat delen van zijn lijf, dus ik denk niet dat de heks hapjes heeft genomen. Mits de heks in eens andere behoeftes heeft gekregen :lol:

Daarnaast vind ik ook dat er veel wordt afgedwaald. Hyves bestaat al minstens 10 jaar niet meer, dus ook dat is verleden tijd. Misschien een truc van de wolven om af te leiden waar we vandaag echt over moeten praten...

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 1

Bericht door Kim »

Hoi allemaal

Ik sluit me aan bij Mel. Ik, als niet onervaren rl speler, dacht dat een online spel zoveel makkelijker zou zijn, maar jezus zeg, dit is nog moeilijker. Ik probeer zoveel mogelijk mijn mening te geven, maar ik moet zeggen dat ik dit lastiger vind, omdat er veel mensen mee doen met wie ik nooit heb gespeeld (irl, online sowieso niet), dus kan ik niks afleiden aan hun stijl van reageren/spelen.
Melanie schreef:
22 jul 2019, 18:06
Ik vind dit denk ik nog moeilijker dan het levend weerwolvenspel, dus ik moet nog even inkomen.
Ik vind het leuk om te zien hoe fanatiek er gereageerd wordt,ook al is dit veel leeswerk. Ik vind Nick spelen zoals altijd, maar ik denk dat ongeacht of Nick goed of slecht is, hij op dezelfde fanatieke manier speelt, dus ik vind hem lastig te lezen.

Of er een aanwijsbare reden is dat Mark is uitgekozen om opgegeten te worden, vraag ik me af. Een oppervlakkige reden die ik kan bedenken is dat hij mensen in het vorige Weerwolfweekend in Frankrijk zo heeft lopen naaien, dat dit misschien een wraakactie is geweest? Dit zou dus betekenen dat er mensen die toen mee waren nu weerwolf(v)en) zijn? Zo zou mijn gedachtengang als ww zijn, misschien ver gezocht.

Verder heb ik nog geen directe verdachten, dus ik lees nog even mee..

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”