Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Floris1987 »

Goede Middag allemaal.

Na het vorige spel waarbij ik keihaard werd ..... door Hugo ( en edy) en bert mij niet geloofde zijn we weer vertrokken voor een mooie toch door het prachtige Frankrijk en toch over Heuvels, langs door Loire opweg naar de Spaanse Grens.

Wat voor leider heb je nodig op zo,n reis. een leider die alles weer van de geschiedenis van het gebied. Ik wil me geen expert noemen maar ik weet wel wat :).

Dus mensen kies mij als leider en we komen met een hele grote groep op het einde aan.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Mariska »

Hoi allemaal!

Gaan we dan nu eindelijk vertrekken? Mooi! Ik zeg het maar meteen expliciet, ik wil absoluut geen reisleider worden. Niet omdat ik geen richtingsgevoel heb, maar meer omdat ik de neiging heb om af te dwalen en dromerig voor me uit te kijken. En eigenlijk als voornaamste reden dat ik daar helemaal niet zo'n zin in heb, ik moet op mijn werk al genoeg leiding geven

Een leider is voor mij niet iemand die weet waar we heen moeten, daar hebben we een kaart voor lijkt me. Nee, een leider zorgt voor de groep en zorgt ervoor dat de groep zich veilig voelt onderweg. Op zo'n potentiële leider zal ik gaan stemmen.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Mark »

Hoi iedereen. ik ga me ook deze keer niet verkiesbaar stellen. door de rede dat ik gewoon niets hiervan weet XD.
Ik weet ook niet eens hoe ik bij het startpunt ben gekomen.

:lol:
Burger for life :mrgreen:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Willemijn »

Bonjour les tous,
Leuk om weer te beginnen. Wandelschoenen aan, zonnebrand mee en hupsakee. On y va. Ik ben er klaar voor.
Ik heb niet de behoefte om gids te worden.
Veel plezier allemaal. Wouter succes met het leiden.

@Janneke
Ha die Janneke, dat is lang geleden. Leuk dat je meedoet !

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Renate »

Wouter ik heb eigenlijk helemaal niet gekeken wat voor spel dit is. Wordt het UW, Karakters, iets anders of zijn het de gewone rollen?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Renate »

Ik denk trouwens dat ik op Matthijs ga stemmen. Die heeft ons zo fantastisch door het vorige spel geloodst als spelleider, ik heb alle vertrouwen in hem als BM.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Edy »

Bonjour mes amis. Je suis la! :banana:
Dit was het einde van mijn Franse kennis. Oh nee, ik kan zowel in het Frans als in het Spaans vragen waar de kathedraal is :-) :-) erg nuttig op deze reis, maar het probleem is dat ik nog wel veel meer zou moeten vragen. Ik heb nl geen enkel richtingsgevoel, dus het is hoogst twijfelachtig of we Santiago wel zouden bereiken. Ja, via Duitsland misschien.🙄
In een stadje kan ik het nog wel zien aan gebouwen, maar daarbuiten??
Dus, ik ga me niet aanmelden als jullie leider. Zeer onverstandig.


Ik denk dat ik voor Floris ga. Die weet alles van geschiedenis en is al vaak in de buurt van Bourges geweest.
Maar ik wacht nog even op verdere kandidaten.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Bert »

Renate schreef:
11 jun 2020, 18:13
Wouter ik heb eigenlijk helemaal niet gekeken wat voor spel dit is. Wordt het UW, Karakters, iets anders of zijn het de gewone rollen?
@ Renate: Ik weet niet, maar dat is gewoon te lezen in Wouters tweede post in dit topic. Alvast een minnetje achter Renates naam voor niet kritisch leesgedrag. ;-)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Renate »

Haha, gewoon overheen gelezen:
Alle rollen uit Ultimate kunnen er in zitten
Nou Bert, wat ga jij gelijk tekeer!

Janneke
Wolvenjong
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:19

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Janneke »

Ha allen! Wat heerlijk dat we niet langer opgesloten zijn in huis en aan de wandel kunnen. Ik heb wel het idee dat ik nu al aan het ijlen ben. Hoezo, wil ik over Bourges vanwege de fraaie kathedraal? Ik wil de natuur in. Op naar Nevers dus! Zijn er mensen met dezelfde mening? Dan kunnen we onze nieuwe gids misschien - heel democratisch - overtuigen van dit waanzinnig goede plan.

Zelf heb ik geen aspiraties om gids te zijn. Ik schrijf al een boek over leiderschap, dat is wel even voldoende...

Ik denk dat ik op de grootste natuurliefhebber stem als gids. Wie o wie?

@Willemijn. Dank voor het warme welkom. Het werd wel tijd ja, dat ik weer eens opdook.

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”