De kathedraal van Santiago

Je bent gestorven in het spel. Als beloning mag je direct doorvliegen naar de kathedraal van Santiago en daar de komst van de lopers afwachten.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Welkom, je bent gestorven en als beloning wordt je geest geteleporteerd naar de kathedraal van Santiago de Compostela. Daar kun je kijken naar alle reizigers die iedere dag om 12 uur de mis volgen. En daarbij kun je op afstand het gestuntel van je medereizigers volgen die nog moeten lopen. Geniet ervan en amuseer je met hemelse zaken.
Santiago, Kathedraal.png
Santiago, Kathedraal.png (67.46 KiB) 4648 keer bekeken
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Welkom Mark,

De voettocht is voor jou ten einde, je hoeft niet meer te lopen, maar daar was je toch niet zo'n fan van. Als eerste sterven is altijd een beetje lullig en ook in de hemel is het nog saai. Maar het wordt vast snel voller hier
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Mark »

hoi Wouter,

Ik had al bedacht dat ik er als eerste uit zou gaan vallen. dus niet erg.
en wat schrijf jij leuke verhalen.

nu is de vraag denk je dat ik de spoilers kan kijken of zou je het fijn vinden als ik dat niet doe voor het geval iemand wilt ruilen ?
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Ik denk dat de groep wel bereid is tot het einde te blijven. Dus kijk gerust in de spoilers.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Willemijn stuurde me al een PB, dat ze goed begonnen was met Mark en Hugo als doelwitten. Ze weet niet dat Hugo wat moeilijk te killen zal zijn, in elk geval door de wolven.

En Hugo was beledigd door een post van Willemijn :D
Willemijn schreef:
14 jun 2020, 13:25
Als ik naar het huidige spelgedrag van Edy en Hugo kijk, dan valt mij in ieder geval op dat Hugo véél meer op de achtergrond speelt dan toen hij burger was. Waar het Edy betreft, ben ik sowieso op mijn hoede. Zij is een goede en tevens gehaaide speelster. Eén les heb ik wel geleerd en dat is, dat wanneer Edy naar iets verwijst, dat het voortaan vooraf gecontroleerd dient te worden voordat er op gereageerd gaat worden met alle mogelijke gevolgen van dien ;-)
Alsof hijzelf geen gehaaide speler zou zijn. :D
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

----
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Mark »

Wouter schreef:
14 jun 2020, 18:33
---
leuk verhaaltje ik zie het ook voor me, het ding dat in iemand zijn kamer naar je kijkt en daarna je een harde tik op je hoofd geeft :lol:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Poe, Edy geeft zichzelf wel snel al bloot als ziener.
Edy schreef:
14 jun 2020, 21:34
Wat is zeker in het leven Renate, maar ik geef Bert wel een plusje. Ik zie hem als wolf niet Mark, Renate, Edy of Hugo meteen de eerste nacht opeten. Er zijn nog genoeg anderen over die ook als slachtoffer kwalificeerden. En ook genoeg potentiele wolven die ik wel in staat acht om Mark te vermoorden. Maar niet Bert.
Meteen plusjes, en inderdaad in het wolvenhol:
Renate schreef:
14 jun 2020, 21:50
Hmmm...Edy pleit nu zó nadrukkelijk Bert vrij, klinkt ook een beetje zienerachtig.
Hoop dat de burgers even goed nadenken ...
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

En altijd weer die sociale wolven theorie. Ik denk dat het een feit is dat alle wolven sociaal zijn. Niemand vindt het leuk er snel te worden uitgeketst, dus eet je in de eerste nacht niet iemand op die er het spel daarvoor ook al snel uit lag. Ook als wolf gun je de medespelers spelplezier. Dus om op basis daarvan conclusies te willen trekken is onzin.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Mark »

Wouter schreef:
15 jun 2020, 17:46
En altijd weer die sociale wolven theorie. Ik denk dat het een feit is dat alle wolven sociaal zijn. Niemand vindt het leuk er snel te worden uitgeketst, dus eet je in de eerste nacht niet iemand op die er het spel daarvoor ook al snel uit lag. Ook als wolf gun je de medespelers spelplezier. Dus om op basis daarvan conclusies te willen trekken is onzin.
niet helemaal waar wouter,

Ja dit doen we meestal.
Maar in het vorige spel wilde Edy, Renate en ik zelf juist iemand opeten dat de sociale wolven theorie werd ontkracht en dat wij ons daar achter konden beschermen. omdat wij best sociaal zijn.

maar meestal doet iedereen dit.
daarnaast ging ik er ook van uit dat ik als eerste slachtoffer zou worden. dus wolven jullie dachten niet echt lastig XD.
want het slachtoffer wist het al XD
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “De shortcut naar Santiago”