RIP Nemo
Renate schreef: ↑26 mei 2020, 00:15
Kayan schreef: ↑26 mei 2020, 00:00
@Willemijn, in mijn rant zei ik iets over dat je Renate een meeloper vond, maar ik bedacht me net dat Renate dat zelf zo had verwoord, en niet jij. Excuus daarvoor!
Ze heeft dat wel gezegd hoor, Kayan, nog voordat ik het zelf zei:
Renate vind ik anders spelen dan dat ik van haar gewend ben. Het lijkt alsof ze, waar het mij betreft, wat meeloperig is, extra slijmend (oprecht bedoeld volgens haar (er zal vast een kern van waarheid inzitten hoor), maarik weet het nog niet met haar.
Ja Renate, het klopt dat ik je meeloperig vind. Dat vond ik toen ik nota bene als eerste Wouter (mogelijk) linkte met Wessel en jij daarin te slijmerig erin meeging. En ik was je bij de laatste stemming - naar je eigen woorden - nét voor met mijn post en stem op Wouter. Je vaart mee op mijn ideeën, meeloperig dus. Ik zet uiteen waarom ik ga wisselen van Wouter naar Nemo, en als reden geef ik daarbij onder andere op dat - mocht Wouter inderdaad de jager zijn - hij mij dan wel eens had kunnen neerschieten gezien zijn eerder gegeven stem op mij. En zie daar, je gebruikt hetzelfde argument dat ik heb gebruikt om nog te kunnen wisselen. Meeloperig vind ik je dus nog steeds
by Kayan » 25 May 2020, 23:20
dan het hele Wouter gebeuren.. Het zou me niet verbazen als we met liefde te maken hebben (wbt Edy en Wouter)… Het zou me dus ook niet verbazen dat de TT Wouter daarom ook graag het spel uit wil. Dat gezegd hebbende… Ik heb niet per sé slechte/goede gevoelens over Wouter, maar de run op hem was weer akelig makkelijk. Met daarin de grootste/makkelijkste meeloper(s): Willemijn en Nynke (op basis van stemgedrag afgelopen twee dagen). Hilarisch dus dat Willemijn Renate als meeloper had bestempeld, terwijl haar gedrag dat zelf ook doet.
Kayan, hoe zo ben ik een meeloper in het stemgedrag op Wouter? Ik stemde nota bene in de laatste lynch als eerste op Wouter (no. 3), van begin af aan heb ik in dit spel Wouter op mijn verdachtenlijstje staan en hem meteen gelinkt met Wessel. Of dat juist is, weet ik niet. Maar het waren mijn eigen ideeën, waar anderen op meegelift zijn. En mijn uitleg waarom ik uiteindelijk voor Wessel ben gegaan in plaats van voor Wouter scheen je te begrijpen. Tenminste, de emoji’s spraken daar wel voor zich. Zie jouw post by Kayan » 23 May 2020, 20:33
En ja, het had zeker gecontroleerd moeten worden over de ‘losse flodders’. Ik kon het alleen zo snel niet vinden. Weet dus nu ook hoe ik makkelijker kan zoeken. Maar dat is uiteraard geen excuus, ik had het eventueel ook kunnen vragen in het forum. Maar nogmaals, Edy klonk oprecht. Blind varen heet zoiets...
@Hugo
Waarom heb je eigenlijk zo lang gewacht met stemmen? Voor uitleg over mijn stemwissel naar Nemo verwijs ik naar hetgeen ik heb geschreven bij die wissel en wat ik hierboven nog schrijf. Ik kan er helaas niets mooiers van maken.