Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Mark schreef:
05 apr 2020, 19:00
@wouter

Vind wel makkelijk van jouw je vind Jorn verdachter maar je stemt op mij beetje raar.
Hoezo, er zijn al twee stemmen op mij. Dan is het logisch te stemmen op iemand die ik ook verdacht vind en al een stem heeft. Als er meer op Jorn gaan doe ik mee. Dat heb ik in die post ook al gezegd.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Hugo »

Jorn schreef:
05 apr 2020, 17:09
Wederom Hugo en Wouter die op exact dezelfde stemmen en dezelfde verdenkingen hebben.... hmmmmm :roll:
Wederom Mark en Jorn die op exact dezelfde stemmen en dezelfde verdenkingen hebben.... hmmmmm :roll:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
05 apr 2020, 18:36
In UW is dat stel toch sowieso een eigen partij?
Nope. Stelletje wint gewoon met Burgers/Weerwolven mee, net als altijd.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Nee Ida, ik roep niet op tot stem wisselen als zodanig. mark zegt dat hij wil kunnen aantonen dat hij goed is, en daarom daag ik hem uit om op Jorn te stemmen en niet op Wouter. Hugo en Wouter zijn beiden bereid van stem te wisselen als dat nodig is, en Ineke heeft al op Jorn gestemd in dag 1, dus zou dat wellicht weer doen. En dan zou ik ook op Jorn stemmen in plaats van op Mark. Dat is wat ik zeg. Wouter twijfel ik nog een beetje aan, maar ik denk dat Mark en Jorn wolf zijn. De volgorde maakt me dan niet zoveel uit.
Ik vind het wel een beetje raar dat je nu zo smalend doet over mijn keuze tot lynch kandidaat. Ja, ik heb het wel eens fout. Met Renate hadden 5 mensen het fout! Beetje vreemd dat je nu bij voorbaat al aanneemt dat ik te hoog van de toren blaas en het wel weer fout zal hebben.
Begrijp ook niet zo goed waar dat vandaan komt. Wat me een beetje opvalt is dat je zelf niet duidelijk maakt op wie jij nu gaat stemmen. En dus in mijn ogen een beetje jezelf op de vlakte wil houden.

Jongens, ik moet een spelletje gaan doen, dus ik moet wel snel gaan stemmen. Ik stem voorlopig op Mark, maar ook ik kan mijn stem wijzigen naar Jorn als daar noodzaak toe is.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Edy ik was niet smalend naar jou en suggereer ook niet dat je fout zit , maar verbaasd over je oproep tot stemwisseling, maar nu heb je het uitgelegd.
Hugo: bedankt voor je uitleg.
Nu het forum het weer doet, ga ik meteen stemmen. Uitleg staat al in mijn vorige post.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

ik stem op Wouter

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

Weet je wat guys als jullie nog steeds denken van mij en Jorn als stelletje en ik zo kan bewijzen dat ik goed ben. Here we go. En als hier gezeik uit komt ik doe jullie wat als jullie mij de schuld geven.

En als hij wel wolf is ben ik trots op jullie
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

ik stem niet meer op wouter


ik stem op jorn
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Even ter opheldering. Bij diverse mensen deed de site het opeens niet meer. Lola heeft daarom de deadline verlengd naar morgen 21.00 uur. Of misschien eerder als iedereen alsnog gestemd heeft???
Hoe dan ook. Mark heeft zijn stem gewijzigd naar Jorn, dus hou ik ook mijn belofte.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Ik stem op Jorn

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”