Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Mark, als je nu op Jorn stemt, dan wil Hugo geloof ik zijn stem wijzigen, en ik wil ook wel op Jorn stemmen en Ineke vast ook.
Dan kan je je beter van je goeie kant laten zien?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Het moet niet gekker worden: uit de zon en achter de pc!
ik begin bij mijn lijstje van voorlopig te vertrouwen van Ida 1

Als eerste Hugo, die speelt maar mij idee nog als een zoekende burger, inhoudelijk weet ik niet of hij het goed heeft, maar als hij inderdaad burger is, dan weet hij ook niks zeker, dus kan het ook helemaal fout hebben.

Dan staat Michelle op dat lijstje, ik vind haar nog steeds goed op zoek, maar het grenzenloos vertrouwen in Mark, vind ik te naief. Mark is namelijk heelm goed in staat om actief burger te spelen, sterker nog hij de de beste burger als hij wolf is. Verder Michelle: de rollen worden bij ons altijd (voor zover ik weet) random verdeeld! het spel zou anders teveel gebaseerd worden op vriendjespolitiek en dan mist het de kracht die het nu heeft. Michelle vind ik dus nog goed ovekomen, maar ik ga haar wel in de gaten houden.

Als derde Willemijn, daarmee zat ik dus goed en zij blijft voor 90% te vertrouwen. het reactie op de Ineke theorie 'Wouter, Jorn, Ida' ga ik nog eens verder uitpluizen.
Als vierde stond Renate daarôp, dat klopte dus.

Als laatste Edy, ik denk nog steeds dat ze geen alien is; niet dat ik haar vertrouw in haar visies, want ze heeft vaak zeer sterke vermoedens over iemand die slecht zou zijn en dan blijkt dat niet te kloppen; Daarmee zorgt ze voor stemmingmakerij en het speelt de wolven dan onbedoeld in de kaart.

dan mijn lijstje van de overige spelers:
Mark: weet ik echt helemaal nooit. Hij viel me negatief op met zijn stem op dag 1, beetje verschuilen achter zijk uitlokken van Elrike, en geen echt ander standpunt, wat er toe doet. Maar als hij niet lekker was, dan snap ik het ook wel weer. Ik vind het driehoekje Jorn, Mark, Wouter een rare en Mark komt dan nog het meest eerlijk uit de bus in deze.

Djamila:
Ik vind haar momenteel te afzijdig, ik krijg dus geen zicht op hoe ik haar vind spelen, Ik hoop op meer. daarbij moet ik zeggen, dat ik dat wel vaker over haar gezegd heb en dan komt ze ineens met een post om u tegen te zeggen, dus: kom op Djamila! Want niet actieve spelers hebben we niks aan en dat kanb maar zo betekenen, dat je onder de radar wil blijven.

Wouter:
gister stemde ik op jou, want je stond bij mij als beste Alien te boek, vandaag lijkt dat dezelfde kant op te gaan. Je reaktie op de post van Ineke was dat je meteen op haar kar sprong, je ging van mij niet verdenken ineens naar mij wel verdenken, dus dat is een rare switch. Met al je gepoets: hopenlijk heb je niet azijn en chloor door elkaar gegooit, want dat tast je hele gestel aan, zelfs je denken!

Jorn:
Hij valt met op, dat hij met alle winden mee lijkt te waaien en dat is geen goed teken. Ik mee nog steeds dat ik dat ook zag op die ene dag dat je bij het vorige potje in het spel zat. Het kan serieuze onzekerheid zijn, maar het kan ook zijn, dat je daarmee de aandacht wlt afleiden. Ik wezet het nog niet met jou.

Ineke;
Ineke komt op zich heel zoekend over, haar posts zijn als vanouds onderzoekend en er zit een soort van logica in. Maar het rare drietal dat ze uit de hoge hoed tovert, daar moet iets achter zitten. daarbij springt Wouter er meteen op in. Ik vind dit zeer opmerkelijk! Ineke suggereert dat ik vandaag mischien niet op Wouter zou gaan stemmen ,in eerste instantie dacht ik om haar te bewijzen dat ze het fout heeft, doe ik dat dan maar meteen. Maar aan de andere kant wil ik ook wel weten, welke dubbele agenda daar misschien achter zit. Ze staat op mijn verdachtenlijstje.

Bas 2:
Lijkt me redelijk op zoek, maar ik ga je post nog eens lezen, want ik dwaalde af, het verhaal was te lang. excuus, ik ga dat straks nog eens napluizen. Sowieso die lange lappen tekst en al die lange quotes.. ik ben er geen fan van, moet soms zoeken wie zei nou wat ..

Elrike:
Geen idee, ik hinkel op 2 gedachten, als ze wat meer post, denk ik oh, dan vind ze het spel leuk en is dus mogelijk wolf , zeker met haar ongelezen, cruciale stem op Renate. Maar als ze stil is, dan denk ik ze vind haar rol niet leuk en is dus burger.

En nu weer even van de zon genieten (en het terras opruimen en in een voorjaars jasje steken)

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Michelle »

Ik heb me niet bij gelezen dus ik kan niet heel veel argumenteren. Maar aangezien iedereen al stemt zal ik ook maar stemmen.
Ik ga voor Jorn omdat ik hem na nacht 1 en dag 1 verdacht na Renate.
Waarom ik op Jorn ga, is omdat hij steeds weer andere dingen zegt. Hij waait met vele winden mee en ik heb het gevoel dat hij verwarring probeert te zaaien.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Michelle »

Ik stem op Jorn

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Wederom Hugo en Wouter die op exact dezelfde stemmen en dezelfde verdenkingen hebben.... hmmmmm :roll:


Aan de andere kant zouden ze het trouwens heel slecht spelen als ze beide wolven zijn en ook nog eens overdag op dezelfde mensen stemmen. Mijn sterkste vermoeden blijft toch bij Wouter liggen (vandaar mijn stem op hem)
Laatst gewijzigd door Jorn op 05 apr 2020, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Michelle schreef:
05 apr 2020, 15:49
Ik heb me niet bij gelezen dus ik kan niet heel veel argumenteren. Maar aangezien iedereen al stemt zal ik ook maar stemmen.
Ik ga voor Jorn omdat ik hem na nacht 1 en dag 1 verdacht na Renate.
Waarom ik op Jorn ga, is omdat hij steeds weer andere dingen zegt. Hij waait met vele winden mee en ik heb het gevoel dat hij verwarring probeert te zaaien.

Ik waai juist niet met alle winden mee, inderdaad initieel was ik geneigd mee te gaan in de theorie van Renate. Maar naarmate er meer gepost werd heb ik juist iedere keer volledig uitgeschreven wat of wat me opviel.

Vind dit vanuit jou eigenlijk juist een makkelijke keuze om maar op de Hugo en Wouter bandwagon te springen qua verdachten, wat jou in mijn optiek ook verdacht maakt. Maar mocht ik eruit vliegen (die oneindige ruimte in) merken jullie dat vast vanzelf.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Jorn schreef:
05 apr 2020, 17:09
Wederom Hugo en Wouter die op exact dezelfde stemmen en dezelfde verdenkingen hebben.... hmmmmm :roll:
Great minds think alike. Zeker als het vader en zoon betreft 😉
Ho ho ho :xmas:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

Ik wacht nog even met stemmen en kijk hoe het verloopt. Ik ga in ieder geval niet mee in de stemming op Mark, zoals eerder toegelicht. Mijn voorkeur is wederom voor Elrike, deels omdat zij nog steeds weinig tot niets inhoudelijks brengt in het spel. Doet bij mij de vraag opborrelen waarom dit gedoogd wordt. Haar minieme inbreng wordt zo nu en dan wel vermeld, ook haar cruciale stem op Renate, maar daar blijft het dan ook bij.
Misschien dat Elrike wel een aliën zou kunnen zijn, of dat zij als burger zijnde in een stelletje zit met een aliën.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

stik post weg.. dat gebeurd me wel vaker, geen idee welke toets ik dan aanraak...
maar opnieuw:
Ik heb de post van Bas verder uit gelezen, ik haakte af toen ook hij, over de stelletjes theorie begon. Ik heb dat hele gedoe over die stelletjes teruggezocht. Mark opperde een stel (Edy en Michelle), toen kwam stel Mark/Jorn naar voren, Ineke opperde daar weer een theorie over, Wouter haakte bij Ineke aan en Bas vond het allemaal onzin. Ik denk dat eea op drijfzand is gebaseerd, maar Mark en Ineke zijn er kennelijk mee bezig, en Wouter lijkt er dankbaar gebruik van de maken. Ik laat het stel graag aan cupido over en dan komt het mogelijke stel vanzelf bovendrijven. In UW is dat stel toch sowieso een eigen partij? Verder niks opvallends aan Bas zijn post. beetje raar dat Edy oproept tot stemwisselen, terwijl ze zelf nog niet gestemd heeft, ben je alweer zo zeker van je zaak :o

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

@wouter

Vind wel makkelijk van jouw je vind Jorn verdachter maar je stemt op mij beetje raar.

@edy
Waarom ben ik minder verdacht als ik op hoe. Zou stemmen omdat jullie denken dat hij mijn stelletje is. Als ik dat moet doen okee. Maar Wouter vind ik zelf meer verdacht
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”