Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

ik stem op wouter
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

@Edy

Iedereen heeft wel eens dat je niet inhoudelijk bezig bent. Ja ik had dat dag 1 maar was wel online en deed wat mee en dan ben ik meer verdachter dan iemand die niet online is en dan op laatste moment met iemand mee stemt die al meeste stemmen heeft. Dat vind ik dan verdachter.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

@Mark,

Natuurlijk kan je een dag inhoudelijk minder goed zijn. Overkomt de beste. Maar, de weerwolvendag duurt wat langer dan een gewone dag en het is wel vooral dat laatste deel. Ik vind het net iets teveel toeval. En, heel vervelend, echt, dat je je rot hebt gevoeld, maar dat wil niet zeggen dat je geen slechterik kan zijn. Ook wolven voelen zich weleens rot neem ik aan.

Maar, dat gezegd hebbende, denk ik dat jij, Jorn en Wouter wolf zijn. En dag 1 probeerde je Wouter min of meer te sparen door niet op hem te stemmen, en nu wordt Wouter mogelijk opgeofferd. En weet je, ik wil best meegaan in Wouter lynchen. Zeg nou zelf, iemand die zijn huis poetsen prefereert boven weerwolven verdient toch gelyncht te worden(🤣🤣🤣🤣). Maar wat mij betreft zou je dan niet opeens boven verdenking staan. Evenmin Jorn als die nu ook op Wouter stemt.

Ik ben benieuwd wat de andere spelers ervan vinden.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

@Edy Waaaat? Jorn, Mark en ik Wolf, (alien) waarbij zij mij proberen op te offeren. Why the hell zou ik dan op hen gaan zitten. Dat zou een kansloze onderneming zijn. Ik kan beter proberen ze mee te krijgen op een onschuldige. ALS dit waar zou zijn. ....
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Hugo »

Ik ga nu maar stemmen. Ik blijf nu bij Mark, ik heb tegen hem de meeste argumenten.
Mocht er een meerderheid zijn voor Jorn, ben ik zeker bereid te wisselen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Hugo »

Ik stem op Mark
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Ik stem op Wouter


Ik denk dat ik mijn verdenkingen allang duidelijk heb verklaart, maar we gaan het zien. Helaas ben ik voor velen ook een verdachte, maar ja ach, zo gaan die dingen. Al ben ik vrij zeker dat het ruimteschip me gaat missen mocht ik eruit geknikkert worden.

Verder zei iemand dat ik me nogal standvastig probeer te verdedigen, ja correct, aangezien ik geen wolf ben. Tevens toen Renate eruit gegooid werd door jullie, werd haar daarna beticht zich niet voldoende te hebben verdedigd.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

Edy schreef:
05 apr 2020, 13:06
@Mark,

Natuurlijk kan je een dag inhoudelijk minder goed zijn. Overkomt de beste. Maar, de weerwolvendag duurt wat langer dan een gewone dag en het is wel vooral dat laatste deel. Ik vind het net iets teveel toeval. En, heel vervelend, echt, dat je je rot hebt gevoeld, maar dat wil niet zeggen dat je geen slechterik kan zijn. Ook wolven voelen zich weleens rot neem ik aan.

Maar, dat gezegd hebbende, denk ik dat jij, Jorn en Wouter wolf zijn. En dag 1 probeerde je Wouter min of meer te sparen door niet op hem te stemmen, en nu wordt Wouter mogelijk opgeofferd. En weet je, ik wil best meegaan in Wouter lynchen. Zeg nou zelf, iemand die zijn huis poetsen prefereert boven weerwolven verdient toch gelyncht te worden(🤣🤣🤣🤣). Maar wat mij betreft zou je dan niet opeens boven verdenking staan. Evenmin Jorn als die nu ook op Wouter stemt.

Ik ben benieuwd wat de andere spelers ervan vinden.
@edy
Tuurlijk kan ik wolf zijn en als jullie dat denken stem je gerust op mij, niet het ergste wat kan gebeuren maar nog steeds niet slim. Maar wil graag laten zien dat ik wel goed ben maar weet niet hoe ik jullie dat kan laten merken meer


(Ik zei toch dat ik niet bang hoeft te zijn voor de wolven in de avond want wordt toch wel verdacht gemaakt opeens XD)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Ik ga ook stemmen. Zoals al eerder gezegd, Mark of Jorn. En ik ga weer eens met Hugo mee, puur om kwantitatieve redenen, ik verdenk Jorn echter sterker. Dus wil ik wel naar hem switchen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Ik stem op Mark
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”