Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

De logica van 'BM ligt er altijd snel uit' volg ik eerlijk gezegd niet helemaal. Volgens mij valt dat vaak wel mee? Denk niet dat het je kansen om het spel te overleven verbetert though :P
Lola schreef:
08 jul 2019, 00:09
Maar ik denk nu echt dat het deels komt doordat m'n rank Burgemeester is, hahahaha. Daardoor dacht ik: waarom ook niet? Ik wil dat wel waarmaken. Zo gek hoe dat je beïnvloedt. :')
Lol, kracht van de rangen XD
Lola schreef:
08 jul 2019, 00:09
IK KAN ECHT M'N SMOEL NIET HOUDEN SORRY
Wordt gewaardeerd :)
Laatst gewijzigd door Hugo op 29 jul 2019, 23:53, 2 keer totaal gewijzigd.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ik waardeer zelf heel erg hoe ze nu 'er tussendoor glibberen' zeggen in het spel hahahah ik moest daar zo om lachen

Maar idd, BM zijn hangt helemaal niet per se samen met snel doodgaan in mijn beleving.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ik stierf nu ook alleen maar omdat ik geliefde was, ik was niet het doelwit.
En als ze aan Frankrijk zitten te denken, dat was ECHT puur toeval. 😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Lol als ik gelijk heb en er ook echt geen Ziener in zit is dit wel hilarisch. Ik zou bijna gaan kijken.
Ik geloof aan de andere kant op zich wel dat Marieke wolf kan zijn. Maar ik dacht heel misschien met Edy samen - omdat zij eigenlijk precies niks over elkaar zeiden tot Nick begon, en Edy alsnog een poging deed de aandacht van Marieke af te leiden - en het lijkt me wel riskant om op dag één je enige medewolf al op te offeren. Je medewolf verdedigen is misschien nog wel riskanter though.

Dat Renate verward was over dag/nacht wordt tegen haar gebruikt, maar ik zou daardoor juist eerder denken dat ze géén nachtrol heeft, omdat de nachtdeadline dan voor haar niet echt uitmaakt. Dan zou ze dus Burger zijn, of eventueel Cupido, voor wie het ondertussen ook niet meer uitmaakt, maar ik weet niet of ik Renate Floris aan mij zie koppelen.

Ben blij dat glibberen nu een ding is wel.

Wel jammer dat Lea gewoon totaal niet meer actief is, ik voel me niet zo goed meer over m'n keuze zo. Wel typisch dat nog niemand erover gepraat heeft, omdat wel benoemd wordt dat ze afwezig is. En haar stem wel best relevant is.

En serieus, waar blijft mijn ware liefde?!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Wow. Hij is gewoon online geweest vanmiddag. Ik voel me wel aan de kant gezet nu. Misschien was hij geïntimideerd door hoe vol de hemel al staat. Ik kan me ergens wel indenken dat je dan denkt, ja, ik lig toch uit het spel, ik ga niet vier pagina's (meer dan het dubbele nog als je ook iets zinnigs wil bijdragen en dus ook het spel moet lezen) bijlezen, jemoederrrrrr
Maar wel jammer 😢

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Oh wow, vier pagina's :o

Anyway, Lea heeft ook gepost, dus niet 'totaal niet actief' meer ;)

Wanneer was Renate verward over dagen en nachten? Heb dat gemist volgens mij :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Dat was in de nacht, op pagina twee.
Hugo schreef:
08 jul 2019, 18:51
Anyway, Lea heeft ook gepost, dus niet 'totaal niet actief' meer ;)
Jaaaa vlak nadat ik dat gezegd had <3

Mensen zeggen allemaal dat Nick Ziener claimt, maar ze schrijven dat gewoon aan hem toe. Ik snap best waar het vandaan komt, maar ik vind dat ze nogal overdrijven. Ik vind het echt geen claim. De laatste zin van zijn post over Marieke is inderdaad een beetje raar, maar dat kan ook gewoon voor de lolz zijn. Maar als Marieke en Edy daadwerkelijk wolf zijn, zou het wel logisch zijn dat Edy die conclusie trekt... 🤔 #tunnelvisie
Wat Nick wel zou zijn, echter? Dat is me nog een raadsel.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Is dit een nieuw fenomeen? Iemand denkt dat iemand Ziener is, en iedereen gaat daarin automatisch mee, uit angst dat het de echte Ziener is?

Ik zeg niets over of het waar is, het is vooral interessant om te zien.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ja ik snap ook écht niet dat dat zo makkelijk gaat. Maaike zegt wel dat ze het zelf ook al dacht, maar ja. Dat betekent in feite nog steeds niks. En Nick heeft er zelf nog helemaal niet op gereageerd - niet dat ik weet hoe je hier fatsoenlijk op zou moeten reageren.

Ik vind 't echt jammer om geen klankbord te hebben op het gebied van rollen. En als Marieke er nou uitgestemd wordt (ik acht die kans erg groot) en ook echt wolf blijkt, heb ik daar nog vrij weinig aan. :')
Maar misschien is ze wel helemaal geen wolf en kunnen we lekker samen speculeren. Tenzij ik voor de deadline mijn zelfbeheersing verlies en de spoilers ga lezen. 😂

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Weet je wie ook van de aardbodem is verdwenen? Mark.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”