Geschiedenis (dag 2)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Edy »

Walter, ik doe niet zo aan puntentelling. Mijn gevoel zegt mij dat 3 wolven op 13 man prima is, zeker als de dronkenlap nog een slechte rol kan krijgen. Maar misschien heb je gelijk. We gaan het zien.
Floris blijft maar stug volhouden dat Elrike goed is, terwijl hij daar geen enkel bewijs voor heeft anders dat ze de BM stemming heeft gemist. Ik vind dat vreemd, zeker nu hij al een paar keer mij verdacht vindt omdat ik Elrike nog op mijn lijstje heb staan.
Ik begin dan te denken aan een burger/wolf stelletje of wolf/wolf stelletje? Waarom is Elrike anders zo belangrijk voor hem?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Floris1987 »

Edy. Nee hoor ik heb geen connectie met elrike/gerry.
Mijn gevoel zegt gewoon dat ze goed is plus het niet stemmen aan het begin.

Dat jij dit niet ziet is jammer.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Walter »

Edy, even een beetje een vreemde vraag...

Waarom vertrouw je mij??
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Walter »

Vanuit het cafe: of nu ja, soort van...

De rang van Hugo, met 255 posts is Vervloekte
De rang van Mark met 161 posts is: Dronkenlap

Vond het gewoon even schitterend!

Edit: precieze aantal posts van Mark, ipv ongeveer
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Edy »

Walter,
Omdat ik een idee heb wat jouw positie is in dit spel. Gebaseerd deels op je voorganger en wat ik voorbij heb zien komen.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Wouter »

Voor mij springen er nu twee redelijk verdachte personen uit:

Renate omdat ze zo stug blijft volhouden dat ze iets niet snapt dat ze moet kunnen snappen.
Gelrike omdat ik de hele redenering rond het stemmen op Pascal niet vertrouw.

Aan de andere kant zijn Edy, Lola en Sander volgens mij te vertrouwen. Ook van Mirjam denk ik nog steeds dat ze te vertrouwen is.

Daartussenin: Walter en Floris - ik denk dat Floris nog niet echt goed in het spel zit en vrij ongefundeerd vertrouwen uitspreekt. Als Gelrike slecht blijkt te zijn zou mijn vertrouwen ook in hem zakken. En ik denk dat ik weet waar Edy op doelt als ze vermoedt wat Walter's rol is, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Wouter »

En argh, vergeet ik zomaar Ida. Sorry. Die is voor mij ook zeker nog niet vrijgepleit. Lola gaf aan op haar te gaan stemmen. Ik ben geinteresseerd in elke toelichting daarop.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Sander »

Mirjamm schreef:
25 aug 2019, 22:09
Off topic: Sander, ik begrijp dat jij leraar bent? Vertel!
Klopt, ik ben leerkracht van een bovenbouwgroep 6/7/8. Tot de herfstvakantie sta ik 3 dagen voor de groep en ben ik 1 dag ambulant, na de herfstvakantie ben ik 3 dagen ambulant en sta ik 1 dag voor de groep. Ik ga mijn directrice vervangen die met zwangerschapsverlof gaat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Sander »

Floris1987 schreef:
26 aug 2019, 11:01
Nou ik lig heerlijk in de zon ,tijd voor een post

Rip Ineke. Je kan helaas niet meer antwoorden maar nu begrijp ik nog minder van jouw actie als genezer je zo in de spotlights plaatsen. Als er net als ik 1 of 2 anders hadden gedacht dan de je er zo overdag uitgelegen
.
Hierbij lijkt het me ook wel dat Wouter lola en Sander op het moment van stemmen ook wel goed waren. Op deze manier een wolf eruit gooien terwijl je een alternatief hebt ( in mijn ogen burger elrike/gerry) zou heel raar zijn

Renate en Elrike/gerry hou ik vanwege de eerdere door mij genoemde punten ook nog bij goed/positief.

Dan hebben we nog ida/Mirjam/Edy/Walter
Van Walter krijg ik niet echt hoogte hij zou nog zowel goed als slecht kunnen zijn.

Mirjam blijft al een tijd roepen dat ze mij niet vertrouwd maar ik vertrouw haar niet een beetje wijzen naar andere. Stemmen op Elrike terwijl het (in mijn mening ) redelijk duidelijk is dat ze goed is. Ik weet het niet met haar

Ida blijft op de vlakte en spreekt soms wat. Ida is hier naar mijn ervaring heel sterk in en kan zomaar onder de radar een wolf zijn. Haar gedachtes zijn verder niet echt verdacht. Daarnaast een Elrike stemmer.

Tja Edy. Ik vond haar aan het begin goed overkomen maar dit gevoel is helaas helemaal weggezakt.
Ten eerste sta ik in haar lijstje verdachten. Ten tweede blijft ze Elrike verdacht vinden . Ten derde komt ze in mijn ogen niet oprecht over.

Dat was het ,verwacht van mij niet echt een antwoord tot woensdag morgen. Mischien snel tussendoor.
Hoezo op het moment van stemmen? Misschien zit de vervloekte er wel helemaal niet in he... daar al eens aan gedacht?
Ik ben het met je eens wat betreft Wouter, Lola en Renate. Over Elrike/Gerry heb ik nog niet echt een mening.
Edy vertrouw ik ook wel.

Ik denk dat Ida en jij slecht zijn Floris, en dat er tussen Mirjam/Walter/Elrike ook nog 1 wolfje zit...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Sander »

Walter schreef:
26 aug 2019, 12:24
Mirjamm kreeg al heel vroeg een stem van Pascal, wat me niet een actie leek van een wolf tegen wolf, dus die vertrouw ik eigenlijk ook nog wel.
Dit zou dus prima wel een wolvenactie kunnen zijn. Mirjam werd niet echt verdacht door de grote menigte en Pascal had nog alle tijd om zijn stem te kunnen wijzigen.... Ik verdenk haar door de actie van Pascal alleen maar meer ipv minder.

Walter schreef:Blijven over, Edy, Elrike, Floris, Ida, Renate
Uitgaande van 13 mensen, vind ik 3 wolven eigenlijk verdacht weinig, -18 punten tegen 14 ofzo voor genezer, ll ziener, ziener, + 7 burgers...
Relatief positief, daar moet nog minstens een vervloekte/dronken wolf bij zitten, en zelfs dan vind ik het Gemiddeld laag.
Ik denk ook 4 wolven totaal, dus nu nog 4 in leven. Ida en Floris zijn wolven, dus nog 1 over onbekende.

Walter schreef:Renate lijkt wel "een eerlijke goede rol" te hebben trouwens, gewoon op buikgevoel, wat nikszeggend is
Maar dit gevoel deel ik zeker met je!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”