Dag 1

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Oké, meer tips:
Als je bij de [quote.][/quote], bijvoorbeeld [quote.=Lola] ervan maakt, krijg je
Lola schreef:
voor extra helderheid wie je quoot.

Daarnaast: Mensen krijgen een notificatie (bovenin je scherm) als je ze direct quoot vanuit hun post. Als je iemand aandacht wil hebben, kan dat dus ook extra werken ;)

Ten slotte: Als je direct iemand quoot uit zijn/haar post geeft de quote-balk meteen ook een linkje naar de post die je quoot (via het kleine pijltje naast de naam), zodat mensen context kunnen lezen.

Genoeg technische hulp, verder met discussie ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Maaike schreef:
07 jul 2019, 20:11
Ik vind het ook opvallend dat Nick nog vrij weinig van zich heeft laten horen, ik meen me te herinneren dat hij als burger vaak graag de discussie op gang bracht op dag 1 door een hoop onzin te spuien, en dat hij als wolf vaak meer op de achtergrond speelde.
Onzin spuien?? Nouja, dat doe ik nooit! :cry:

Anyway, wie ik graag even in het zonnetje wil zetten is Marieke, omdat ze er zo lekker tussendoor glibbert.
Zoals ik al eerder opmerkte vond ik het vreemd dat ze niet aangaf of ze BM wilde worden of niet.
Net alsof ze het nog in het midden wilde laten en zien hoe de discussie uitpakte.

Daarnaast geeft ze aan dat ze 2 pagina's heeft gemist. Hoe dat kan is mij een raadsel, maar het is natuurlijk wel makkelijk om je in te dekken.
En ze leest ook nog eens slecht, wat ik ook opvallend vind.

Voeg daarbij dat ze zich niet echt uitspreekt voor een verdachte en mijn verdenking is duidelijk.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand het hier niet mee eens zou zijn, dus ik verwacht gewoon 6 stemmen op Marieke.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

En excuses voor mijn afwezigheid!

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Nick schreef:
08 jul 2019, 09:15
Maaike schreef:
07 jul 2019, 20:11
Ik vind het ook opvallend dat Nick nog vrij weinig van zich heeft laten horen, ik meen me te herinneren dat hij als burger vaak graag de discussie op gang bracht op dag 1 door een hoop onzin te spuien, en dat hij als wolf vaak meer op de achtergrond speelde.
Onzin spuien?? Nouja, dat doe ik nooit! :cry:

Anyway, wie ik graag even in het zonnetje wil zetten is Marieke, omdat ze er zo lekker tussendoor glibbert.
Zoals ik al eerder opmerkte vond ik het vreemd dat ze niet aangaf of ze BM wilde worden of niet.
Net alsof ze het nog in het midden wilde laten en zien hoe de discussie uitpakte.

Daarnaast geeft ze aan dat ze 2 pagina's heeft gemist. Hoe dat kan is mij een raadsel, maar het is natuurlijk wel makkelijk om je in te dekken.
En ze leest ook nog eens slecht, wat ik ook opvallend vind.

Voeg daarbij dat ze zich niet echt uitspreekt voor een verdachte en mijn verdenking is duidelijk.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand het hier niet mee eens zou zijn, dus ik verwacht gewoon 6 stemmen op Marieke.
Zo dan, je laat een dag niks van je horen en vervolgens roep je iedereen op om op mij te stemmen.

Over het BM-schap: ik heb het je al uitgelegd waarom ik het niet aangaf. Jouw redenatie die daarop volgt slaat echt nergens op. Beetje makkelijk om er nu op terug te komen dat het verdacht is.

Ik had inderdaad twee pagina`s gemist. Ik heb dit geschreven nadat ik heb gepost dat ik Floris , Maaike en jou nog weinig ‘gehoord’ had. Ik had die hele post ook kunnen verwijderen en niks kunnen zeggen. Maar slim dat je dit nu aanhaalt om me verdacht te maken hoor.

Het slecht lezen, ik stond gisteren op een rommelmarkt toen ik de berichten las en heb even tussendoor hier gespiekt. My mistake, ik had idd gewoon beter moeten lezen.
Overigens heb ik al meer Posts gezien van anderen waaruit blijkt dat er niet goed gelezen is en daar zeg jij vervolgens niks van. Heel bijzonder.

Verder heb ik aangegeven dat ik Mark niet echt verdacht vindt. Wie ik wel verdacht vind, is Renate, om met jouw woorden te spreken: die glibbert er ook doorheen. Ze praat mee met de rest en geeft ook niet echt duidelijke meningen.
Lea heb ik, ondanks dat ze aangegeven heeft weg te zijn gisteren, ook nog niet veel gehoord.
En door deze actie van jou maak je jezelf in mijn ogen ook alleen maar verdachter.
Nick schreef:
08 jul 2019, 09:16
En excuses voor mijn afwezigheid!
En dit vind ik wel heel makkelijk!
Ik spiek even, lees slecht en word daar meteen op afgerekend. Jij bent er gewoon een dag niet, maakt excuses en denkt daarmee weg te komen.
Niet bij mij in ieder geval.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1

Bericht door Maaike »

Even speltechnisch - ik neem aan dat het zoals altijd nog steeds verboden is je posts te editen en/of te verwijderen? (@Hugo)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Je eigen posts editen voor spelfouten/ kleine correcties is niet per se verboden (noteer erbij wat je hebt ge-edit voor duidelijkheid). Grote stukken weghalen/wijzigen wel.
Verwijderen is wel uit den boze (die kan ik zeker weten terugzetten ;) ).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Maaike schreef:
08 jul 2019, 09:56
Even speltechnisch - ik neem aan dat het zoals altijd nog steeds verboden is je posts te editen en/of te verwijderen? (@Hugo)
O, dat wist ik niet (meer).
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

MMarieke schreef:
08 jul 2019, 09:37
Verder heb ik aangegeven dat ik Mark niet echt verdacht vindt. Wie ik wel verdacht vind, is Renate, om met jouw woorden te spreken: die glibbert er ook doorheen. Ze praat mee met de rest en geeft ook niet echt duidelijke meningen.
Het siert je wel dat je toegeeft dat je er tussendoor glibbert en niet echt duidelijke meningen geeft ;)

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Ik stem op Marieke

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Maaike schreef:
08 jul 2019, 09:56
Even speltechnisch - ik neem aan dat het zoals altijd nog steeds verboden is je posts te editen en/of te verwijderen? (@Hugo)
Wellicht kun je, behalve speltechnisch, ook inhoudelijk reageren als je online bent? :)
Dan heb ik in ieder geval iemand waar ik overdag mee in conclaaf kan...

Wat denk jij van Marieke?

Gesloten

Terug naar “Testspel”