Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

Stik is mijn hele post weg, omdat ik terug moest zoeken naar eerdere posts omdat sommigen iets niet snapten.... grr... hoezo quoten, never niet !

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ineke »

Ik ga nu toch maar stemmen, omdat ik niet zeker weet of ik nog voor de deadline online kan komen. Er is weinig veranderd, dus mijn stem gaat naar Pascal.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ineke »

Ik stem op Pascal

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

Nog maar een korte versie, van mijn verloren post. nav Ineke en Edy (geloof ik) die mijn post niet snapten.
Ik vertrouw nav het vervloekten verhaal; Ineke en Wouter voor het moment, ik hoop nog op bewijs, van wat ze beweren.
Edy geeft bij mij door haar reactie een burger gevoel. Lola en Pascal vind ik hierin veel te heftig.
Renate zei ergens, wat zij zou doen in het vervloekjte verhaal, als ze wolf zou zijn. Ik denk dat Reanate dat als wolf niet zou zeggen.
Verder vind ik in mijn post geen onduidelijkheden.

Ik begrijp helemaal niet waarom smmige spelers Floris vertrouwen omdat hij Renate vertrouwt. Zeker hij heeft het wel eens goed gehad, maar het zegt nieks over zijn rol, hij kan dat als wlf ook zeggen, sterker nog hij kan het ook zeggen als ze samen in een holletje zitten of een stelletje vormen. Dus ik vertrouw Floris hierin niet zomaar, en ook niet diegenen die dat zomaar geloven.
Ook snap ik niet dat sommigen opperen, dat Elrike ws geen wolf is, vanwege weining aktief. Nou daar geloof ik geen snars van, Elrike kan best wolf zijn, ik heb haar al eerder zo zien spelen en toen zat ze lekker te posten in haar warme holletje. Ook haar stemgedrag met rare kleuterachtige argumenten. Naar, dat kan best een dekmantel zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Edy »

Sjonge jonge, wil iedereen ook nog eens reactie van mij :shock: heel kort dan want mijn bloedjes van gezinsleden willen straks eten.

Floris: Ik had een lijstje gemaakt met licht verdacht, positiever etc. Van de overigen (en die kan je dan ook zelf bedenken) wist ik nog te weinig, maar ik had wel besloten dat als zij niets van zich lieten horen, 1 daarvan mijn stem zou krijgen. En waarschijnlijk Elrike, omdat zij dit vaker in spellen doet en soms goed en soms slecht is. Ik kan er persoonlijk geen peil op trekken. Omdat ik ook van anderen gewoon niet zeker ben, vind ik het gerechtigd om de onzekere afwezige eruit te stemmen. Nu heeft Elrike wel van zich laten horen, overigens met weinig inhoudelijks. Sterker nog, onderstaand vind ik wel heel vreemd:
Natuurlijk ben ik daar blij mee, maar het kan ook een vriendjesmaakpoging zijn en daarom stem ik op iemand die mij niet verdacht vind en dat opvallend aan de kaak stelt.

Ik heb gewoon geen enkele andere houvast en ga dit een keertje zien als wolf probeert burger te paaien.
Ik ben een wolf en om een burger te paaien kondig ik aan op die persoon te gaan stemmen? :o :o Ik ben niet altijd even sociaal vaardig, maar het lijkt me toch niet de meest succesvolle route.
Elrike stemt gewoon op mij omdat ik op haar dreig te stemmen. En dat ga ik denk ik nog steeds doen.

Mirjam:
Tja, hier kan ik niet anders dan mijn spijt betuigen. Teruglezend zie ik inderdaad nergens dat je mij verdacht maakt. Ik denk dat mijn gevoel kwam uit het feit dat Ineke opeens haar keutel introk en de zaak ging omdraaien en dat jij daarin mee leek te gaan. Omdat zij mij vervolgens moeilijk te peilen vond vanwege de vervloekte, kreeg ik de indruk dat je ook daar in meeging. Maar idd zeg je daar niets over. Sorry!
Komt ook een beetje denk ik doordat Ineke suggereert dat het heel obvious is waarom ze zo speelt en dat jij dat natuurlijk ook begrijpt (en zo leek het ook even dat je dat deed). En dan voel ik me schuldig dat ik er geen snars van begrijp, maar ondertussen ook denk dat Ineke weer een volgende tactiek aan het uitspelen is. Om vervolgens weer te zeggen dat het maar een grapje was?? Wel goed om te zien dat je op zijn minst een slag om de arm houdt wat Ineke betreft wat je dan weer iets minder 'verdacht' maakt. Overigens begrijp ik Ineke niet, maar ook bij haar zijn die negatieve gedachten maar zwak. Ik weet het gewoon echt niet.

Dus dan maar Elrike lijkt me.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

De meeste negatief opvallende spelers zijn op dit moment bij mij Lola, Floris, Elrike. Van Marieke weet ik nog niks , hoop dat er een vervanger komt) en Sander lijkt postitieve insteek te hebben, maar dat is nog maar een begin. Van alle anderen weet ik nog niet, wat ik ervan moet vinden. Omdat Lola en Floris wel actief zijn en Elrike niet, stem ik op haar.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Floris1987 »

Ik heb de rest van de avond weinig tijd dus mijn stem

Na alles nog een keer doorge lezen te hebben blijf ik bij het feit dat het gedraai van Ineke (Een post plaatsen,iedereen laten reageren , en dan weerleggen en de mensen mede hierop aanvallen ) raar vinden. Waar dit vandaan komt weet ik niet maar het blijft mij niet lekker zitten .Ook het feit dat Wouter en Ida haar hierdoor juist lijken te vertrouwen is in mijn ogen vreemd.

Dus hierbij.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Floris1987 »

ik stem op ineke

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Edy »

ik stem op Elrike

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”