Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Edy schreef:
20 aug 2019, 12:51
Het zou uit de Apeldoornse hoek kunnen komen.
Natuurlijk zou dat kunnen. Het zou ook uit Leidschendam kunnen komen ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Floris1987 schreef:
20 aug 2019, 13:08
Ik heb een klein plusje bij Elrike omdat ik niet snel verwacht dat een wolf de bm stemming zou missen.
Alleen als gewone burger zou ik een stemming missen. Als ww zeker niet. Maar met deze gedachte, zou ik eerder bewust een BM stemming uitkiezen om te missen dan een andere.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

[offtopic]
@ Wouter, ben jij de Wouter die 2 jaar geleden met WIDM mee hebt gedaan? In Alkmaar?
[/offtopic]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

Sander schreef:
22 aug 2019, 10:08
[offtopic]
@ Wouter, ben jij de Wouter die 2 jaar geleden met WIDM mee hebt gedaan? In Alkmaar?
[/offtopic]
Nee, ik ben wouter, de vader van Hugo.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Wouter schreef:
22 aug 2019, 10:09
Sander schreef:
22 aug 2019, 10:08
[offtopic]
@ Wouter, ben jij de Wouter die 2 jaar geleden met WIDM mee hebt gedaan? In Alkmaar?
[/offtopic]
Nee, ik ben wouter, de vader van Hugo.
Ah oke. Dan snap ik het weer allemaal :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Floris1987 schreef:
20 aug 2019, 14:18
Edy you post komt een beetje raar over.kijkend naar structuur

Niet 1 keer edy maar meerdere keren heb ik die theorie gezien vroeger maar je hebt gelijk het is niet echt iets om vol op in te gaan
Sorry dat ik het zeg, maar dit is een beetje de pot verwijt de ketel..... :roll:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Ida schreef:
20 aug 2019, 20:02
Dan het Kamp gedoe van Wouter, dàt zit me niet lekker. Maar om de theorie van Ineke nu te ondersteunen, geen, idee waarom de wolven nu zo opzoek zouden zijn naar een eventuele vervloekte? Hoe weet Ineke zo zeker, dat er een vervloekte inzit?
Inderdaad Ida. Het is helemaal niet zeker dat er een vervloekte inzit. Maar Ineke gaat hier wel helemaal in op.

Ida schreef: Lola speelt de onpartijdige burgemeester en zegt in haar post eigenlijk helemaal niks. Het sociale wolven ding, noemt ze wel, maar zonder te zeggen, wie dan in dat spel zaten en wie er lang in zaten. Lijkt erop dat ze een goed puntje wilde maken zonder nadere info.
:lol:
Ze had best even kunnen zeggen welke spelers er lang in bleven vorig potje. Nu oppert ze iets maar moet iedereen zelf terug kijken. Een luie burgemeester..... :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Renate schreef:
20 aug 2019, 21:35
Ik heb echter wel een andere reden waarom ik niet zo in de Apeldoorntheorie geloof.
Bij mijn weten is dit voor het eerst in jaren dat Pascal, Sander en Mariska samen online spelen (weliswaar speelden Pascal en Mariska vorige keer wel samen, maar toen was Pascal feitelijk niet aanwezig, dus die hebben elkaars online speelstijl nou niet bepaald door en door leren kennen). Bovendien vroeg Sander in de aanmeldfase specifiek of Mariska mee ging doen, en toen ze dat beaamde zei hij: dan schrijf ik me ook in. Dat klinkt niet als iemand die vervolgens Mariska er als eerste uit gaat eten.
Hier sluit ik me volledig bij aan :mrgreen:

Renate schreef:
20 aug 2019, 21:35
Wat wel zeker lijkt: Ineke en Wouter zitten niet in hetzelfde kamp.
Kleine toevoeging: ze zijn niet beide weerwolf. In mijn ogen kunnen ze prima beide burger zijn.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Tot zover mijn bijdrage voor nu, ik ga later vandaag een keer verder.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Pascal schreef:
22 aug 2019, 00:42
Sander is ook stil, maar die is 3 weken geleden vader geworden, dus die vergeef ik dat wel ;-)
Ohh wat leuk! Gefeliciteerd Sander!
Ik wilde er al bij gaan zeggen dat ik ondanks dat toch wel wat van je zou willen horen, maar gelukkig ben je dat ondertussen aan het doen. 🙂
Sander schreef:
22 aug 2019, 10:20
Ze had best even kunnen zeggen welke spelers er lang in bleven vorig potje. Nu oppert ze iets maar moet iedereen zelf terug kijken. Een luie burgemeester..... :mrgreen:
Ik opper helemaal niks en ik zeg nergens dat mensen zelf maar terug moeten kijken - ik zeg dat dat kan, en dat die informatie daardoor juist niks betekent. Ik heb niet genoemd wie er lang in hebben gezeten omdat ik denk, zoals ik meerdere keren heb gezegd, dat die info helemaal niet nuttig is in dit spel. Als jij daar anders over denkt, mag je de details inderdaad zelf bovenhalen. Heeft niks met luiheid te maken, want dat kost hooguit een paar minuten, maar ik ga geen 'moeite' doen voor iets waar ik het nut totaal niet van inzie.

Jammer Marieke, maar begrijpelijk. Hopelijk heeft Mark snel een vervanger gevonden!

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”