Maaike schreef: ↑06 jul 2019, 22:07
Floris stemt op Lola zonder verder op dat moment toelichting te geven. Dit heeft Nick ook al benoemd, maar Floris is hier nog niet op teruggekomen.
Floris had al wel eerder aangegeven dat hij van plan was op mij te stemmen en waarom. Ik vind ook wel dat hij er nog even wat bij had kunnen zeggen toen hij zijn stem daadwerkelijk uitbracht, maar het is niet dat hij volledig uit het niets en zonder enige verklaring stemde.
Edy schreef: ↑07 jul 2019, 07:15
Lola, ik zeg nergens dat Mark toelichting MOET geven. Maar hij is een gezonde Hollandse jongen en het zou op zijn minst opmerkelijk zijn als hij in het echt op zaterdagavond om half zeven gaat slapen toch? Dus als dat zo zou zijn had ik wel een toelichting daarop VERWACHT van Mark.
Jeetje, Edy, wat is dat met ons en betekenissen van woorden? Om nog maar een keer met een woordenboek te gooien,
'verplicht zijn' is niet de enige betekenis van moeten. Ik bedoelde hem in dit geval zelf meer in de richting van betekenis 3; waarom zou het nodig zijn om dat toe te lichten? Ik begrijp nog steeds niet waarom jij dat verwachtte - niet dat het nog echt relevant is, want hij ging niet daadwerkelijk zo vroeg slapen, maar toch - hij kan toch lekker delen wat hij wil delen over zijn persoonlijke leven, als hij iets niet wil vertellen hebben wij daar ook niks mee te maken.
Verder ben ik het wel met je eens over het discussiëren: het spel moet wel gespeeld worden, en wij hebben er zin in!