Dag 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Met de deadline op vandaag, 22:00 (over 2 uur).
Kim 6× (Floris (1), Jeska (2), Bert (3), Renate (5), Elrike (6) en Nick (9))
Bert 2x (Wouter (7) en Marieke (8))
Nick 1× (Melanie (4))

Nog te stemmen:
Hugo*, Kim, Mariska en Matthijs
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Nou, ik hoopte op wat meer discussie, maar ik heb dat niet echt gekregen zo te zien (noch in korte noch lange posts). Dus nu moet ik gaan stemmen met niet bijzonder veel meer info dan gisteren...

@ Renate

Ik bedoelde niet dat alle posts gewauwel waren, meer dat het punt van 'je moet minder zeggen' gewauwel is - net als dat ik niet aan jou vraag om elke post een A4 lang te maken. Iedereen heeft zijn eigen stijl, dat moeten we respecteren. Mijn specifieke woordkeuze daar is niet heel fraai, en dat spijt me.
Ik hoop echter wel dat je ook nog zou reageren op mijn eerdere vragen/opmerkingen jouw kant op. Je lijkt (net als de meesten) ineens wat teruggezakt in reacties, en ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet maken.

@ Wouter

Dank voor het compliment; helaas betekent 'goed zijn in het spel' niet dat ik alle info in kaart heb, dus ik zal er ook wel eens naast zitten. Dat dat verdacht is in jouw ogen vind ik dan weer verdacht. (Ik bedoel, ik weet dat de tand des tijds je niet gespaard laat, maar details lezen ging je meestal nog wel goed af, toch?)

@ All

Tja, dan moet ik maar gaan stemmen denk ik. Zoals het veld er nu bij ligt, zonder verdere uitleg van Floris, vind ik de stemmen op Kim uiterst vreemd (zie mijn eerdere argumenten tegen het lynchen van inactievelingen).
Er is echter geen logische kandidaat om dan wel op te stemmen. Bert heeft na Nick de meeste stemmen, nog wel van mijn hoofdverdachten, en hij is wat mijn stem betreft geen optie. Nick zelf heeft één stem, maar staat niet bij mijn hoofdverdachten. Ik vind hem wel het verdachtst van de drie...
Ik ga denk ik toch mee op Nick, al is het maar als aanmoedigingsstem. Ik vind mezelf buiten de stemming houden door op Marieke of Wouter te stemmen ook wat goedkoop als jullie nieuwe kampleider. Dus:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Ik stem op Nick
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Overigens heeft Mariska, net als Kim, vandaag nog helemaal niets gezegd..
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3

Bericht door Floris1987 »

Sorry hugo een beetje laat. mijn rede om op kim te stemmen heb ik al eerder gegeven.
1 valt niet erg op
2 Stemt mee
3 lijtk zich niet veel aan te trekken van alles beschuldigingen om haar heen

Daarnaast heb ik zo vroeg gestemd om reactie ( verdachtmaking enz) uit te lokken van andere.
had niet aan zien komen dat er opeens massaal zonder extra uitleg op kim gestemt zou worden.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3

Bericht door Floris1987 »

en erg gaat mogelijk iets mis met de tijd op het forum ik heb 6 minuten verschil ?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 20:22
en erg gaat mogelijk iets mis met de tijd op het forum ik heb 6 minuten verschil ?
Bij mij klopt de tijd als een bus.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3

Bericht door Floris1987 »

blijkbaar loopt mijn laptop gigantisch voor :(

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3

Bericht door Floris1987 »

mijn post van 2021 is gemaakt zonder hugo zijn stem en post voor stem te zien

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 3

Bericht door Elve »

Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 20:29
mijn post van 2021 is gemaakt zonder hugo zijn stem en post voor stem te zien
idd verdachte laptop, loopt zelfs 2 jaar voor!
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”