Dag 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 3

Bericht door Melanie »

Ik kan vandaag niet veel meer online zijn, vandaar mijn vroege stem voor Nick.

Ik ben het met Hugo en Marieke eens dat op Kim stemmen mij niet verstandig lijkt. Ik denk dat zij geen wolf is, maar het spel gewoon heel moeilijk vindt online. Of misschien heeft ze geen tijd. Ik heb geen idee. Ik attendeer haar zo nu en dan dat ze wat moet posten, maar ze moet het dan nog steeds zelf doen. :lol:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 3

Bericht door Jeska »

MMarieke
Ik vraag me soms wel eens af waarom Jeska bij velen van jullie al in meer pf mindere mate positief wordt geacht. Ik vond het erg opvallend dat haar stem op Elrike door Gerry als positief werd gezien terwijl mijn stem op Elrike helemaal mis was in zijn ogen. Met in ons achterhoofd dat Gerry wolf was, durf ik Jeska echt nog niet te vertrouwen.
Deze bevinding (dat dat raar was van Gerry) heb ik zelf ontdekt en geuit? Daarbij zegt dat iets over Gerry, niet over mij.

Als je aan kunt geven wat je verdacht vindt aan mijn uitspraken of speelstijl dan kan ik daar nuttigere uitingen over doen. 😁

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

Jeska schreef:
01 aug 2019, 13:38
MMarieke
Ik vraag me soms wel eens af waarom Jeska bij velen van jullie al in meer pf mindere mate positief wordt geacht. Ik vond het erg opvallend dat haar stem op Elrike door Gerry als positief werd gezien terwijl mijn stem op Elrike helemaal mis was in zijn ogen. Met in ons achterhoofd dat Gerry wolf was, durf ik Jeska echt nog niet te vertrouwen.
Deze bevinding (dat dat raar was van Gerry) heb ik zelf ontdekt en geuit? Daarbij zegt dat iets over Gerry, niet over mij.

Als je aan kunt geven wat je verdacht vindt aan mijn uitspraken of speelstijl dan kan ik daar nuttigere uitingen over doen. 😁
Je hebt geuit dat je het raar vond dat hij jouw stem positief vond. Niets over dat hij die van mij negatief vond.
Maar ik zeg niet dat je negatief bent voor mij, maar ook zeker (nog) niet positief.
Het hele broer/zus-verhaaltje kan natuurlijk ook een mooie dekmantel zijn 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 3

Bericht door Elve »

Lola schreef:
01 aug 2019, 12:43
Als er geliefden in het spel zitten, hebben zij geen 'liefdeshol'.
En weten de geliefden elkaars rol ja of nee?
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

Ik ga vast stemmen.
Ik weiger mee op Kim te stemmen dus ik blijf bij mijn keuze.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

ik stem op Bert
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
01 aug 2019, 10:48

Wacht even, ik was daar niet mee begonnen? Anderen melden jullie 'olijke bond' en ik gebruikte dat als een gedeelte van mijn onderbouwing bij jouw verdenking. Het feit dat je die ene analyse niet scherp vindt maakt me meteen verdacht bij je? Heel typisch...
Inderdaad typisch. Jij was er niet mee begonnen maar je komt er wel elke keer op terug. En ja, niet-scherpe analyses van jou zijn verdacht. Je bent gewoon te goed in dit spel
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3

Bericht door Wouter »

Matthijs schreef:
01 aug 2019, 08:44
Ik zou nog wel even aan @wouter graag vragen waarom hij mij vertrouwt/vertrouwde op dag 2 (geloof ik).
Omdat Bert, die ik verdacht vind, jou zo aanviel.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 3

Bericht door Nick »

Sorry lief zusje, maar ik ga ook op jou stemmen om mezelf veilig te stellen...

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 3

Bericht door Nick »

Ik stem op Kim

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”