De spoilertent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Renate schreef:
26 jul 2019, 16:42
Hugo schreef:
26 jul 2019, 15:51

Ik vraag me overigens ten zeerste af of Renate de juiste Heks in gedachten heeft, maar dat terzijde.
Ik denk niet dat Bert of jij de heks is hoor!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dan heeft ze dus niet de juiste heks in gedachten... :')

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Gerry schreef:
26 jul 2019, 21:51
Even over de verrassende dood van Edy: Op dag 1 pagina 3 zegt Inge, als ik Heks ben en benoemd specifiek Hugo als de persoon die ze dan misschien zou redden als die het slachtoffer is. Later (pagina 4) gaat Hugo hier op in (met zijn #teamgroenpaars). Als ik dan kijk naar de rollenkaarten zit er in de heks groen (Inge?) en in de Ziener paars (Hugo?).
Askdjdkdkskdskskd ik ga stuk 😂😂😂

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

OMH DIE VIND IK ECHT GEWELDIG :lol:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Waarom je ook de kleur groen zou kiezen om de heks aan te duiden terwijl die kaart meer rood/oranje is, is me een raadsel... maar dit idee slaat echt aan bij de wolven 😂

Het is trouwens echt zuur voor de wolven dat Marieke Bert gecheckt heeft, want hij wordt verder door best wat mensen vertrouwd. Als ze een andere wolf had gezien had ik de wolven nog wel kunnen zien winnen, maar ik denk dat nu die kans erg klein aan het worden is.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: De spoilertent

Bericht door Edy »

Hee luitjes,
Terug uit Amsterdam!
Helemaal tot in den treuren volg 8k de analyses niet, maar ik vind het wel wonderbaarlijk dat Hugo als mogelijke heks wordt gezien (ook in het hol geloof ik). Hoe komen ze daar opeens bij???

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Eerste stem voor dag 2 is bekend :)

Matthijs (Nick (1))


Nog te stemmen alle andere mensen XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Edy schreef:
27 jul 2019, 11:46
Hee luitjes,
Terug uit Amsterdam!
Helemaal tot in den treuren volg 8k de analyses niet, maar ik vind het wel wonderbaarlijk dat Hugo als mogelijke heks wordt gezien (ook in het hol geloof ik). Hoe komen ze daar opeens bij???

hoebedoel je dit ??
je weet dat je in spoilertent bent :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: De spoilertent

Bericht door Edy »

Huh, mag dat niet? Dit is toch de hemel?.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

In de partytent geen spoilers, hier wel.

Ik weet ook niet helemaal waarom ze daar nu zo overtuigd van zijn, maar Renate zegt juist weer dat ze niet denkt dat Hugo de Heks is... maar wie ze dan wel denkt dat het is snap ik ook niet.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Matthijs schreef:
28 jul 2019, 09:46
Goed, even tussen alle berichten door laten weten dat ik nog wel leef enzo.
En ik ben nog niet van plan om veel te zeggen in dit bericht wegens tijdsredenen en omdat ik momenteel een analyse/samenvatting aan het maken ben van wat er tot nu toe allemaal is gezegd in dit hele spel.
Nu had ik dit had ik beter aan het begin kunnen doen, maar ik had niet verwacht dat ik de draad zo snel kwijt zou kunnen raken :shock:
En gezien ook de tijdsplanning van de rest van de dag ben ik bang dat ik of vanavond laat (terwijl de analyse dan nog niet af zal zijn) of morgenochtend vroeg ga stemmen.
Zeker weet ik het nog niet, maar vooralsnog blijft Bert bij mij staan, uit mijn vorige genoemde redenen (sorry, not sorry, maar dit is dus mijn speelstijl, samen met het vage).
Er is nog wel mogelijkheid voor mij om te switchen als mensen mij weten te overtuigen, maar voor nu doe ik het nog steeds even zo.
Het voelt voor mij nu wel al iets minder random om te stemmen dan in dag 1, dus dat is wel fijn. Voor nu ga ik nog even ontbijten want ik moet straks alweer weg :o
echt leuke hint naar zijn rol XD eerste letters van zijn zinnen min de laatste XD want hij kon niets verzinnen XD
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”