A Red Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

A Red Christmas

Bericht door Hugo »

De sneeuw werd heviger. De wind joeg de vlokken in de gezichten van de overgebleven familieleden. Lola verhief haar stem: "Ik denk dat het tijd wordt om open kaart te spelen. Thijs of Belle moet het hebben gedaan, laten we één van hen pakken. Wie is voor welke?" "Ik had deze baan nooit moeten accepteren," mompelt Djamila. "Bewaker is de enige baan waar een goede beloning je aan het denken moet zetten." "Wat, kreeg jij hiervoor betaald?" vroeg Thijs verbaasd. "Ik was hier gewoon om jullie te beschermen! Zelfs deze nachtwezens weten dat ze weg moeten blijven bij een beschermend teken!" "Ach," zei Lola. "Als je 's nachts het huilen hoort, moet je de deur vergrendelen. Als je het niet hoort, vergrendel je de deur hoe dan ook." Belle knikte instemmend: "Deze wezens kunnen sterk, snel en dodelijk zijn, maar dat ben ik ook, en ik ben ook slim." Kayan keek verontwaardigd op, en zei: "De kracht van de wolf zit in de roedel, en de kracht van de roedel in de wolf!" Iedereen keek haar aan. Ze werd rood, en leek wat te gaan zeggen, maar Wouter hield zijn hand voor haar mond. "Laten we het op een andere manier doen," zei hij onheilspellend. Thijs, Djamila, Mark en Belle keken elkaar angstig aan, terwijl voor hun ogen vier van hun familieleden transformeerden in woeste Wolven. "Jullie enige fout was te lang blijven hangen hier, in het huis. De schaduw van de klauw die je vermoordt is het laatste dat je niet ziet," klonk de stem van Wouter, maar hij was onherkenbaar geworden. De weerwolven besprongen de overgebleven familieleden. "Als de helft van jullie nou de helft wist wat ik wist over de helft van jullie, hadden we maar de helft van de tijd nodig gehad om met deze wezens af te rekenen, zoals ze verdienen," zei Mark klagerig tegen de anderen. Terwijl de wolven huis hielden, stond Nynke op een afstandje te lachen. "Ik hou van verraad, maar ik haat de verrader," lachte ze, terwijl één van de Wolven afdroop van het bloedbad beneden aan de heuvel. Maaike-in-wolfvorm rende de bossen in, terwijl ze de achtergebleven Wolven nog toeriep: "Hou je vrienden nabij, maar je vijanden des te nabijer!". Het kon de pret bij Lola, Wouter, Kayan en Nynke niet drukken. Ze hadden de grootste lol met het uitpakken van alle cadeautjes, het eten van de kalkoenen en het omverwerpen van alle kerstbomen. Een toepasselijk einde van dit kerstverhaal. Sommigen zeggen dat ze nog altijd kerst aan het vieren zijn, in een huisje in de Italiaanse Alpen...

---
Cari famiglia,

Thijs heeft de meeste stemmen gekregen. Hij was:
Afbeelding
De Heks
Even the creatures of the night can recognize a warding glyph. And they know that it’s better to keep away!

Dat betekent dat de Wolven, ook zonder hun Pariawolf, de absolute meerderheid hebben veroverd, en het spel ten einde is. De overgebleven Burger (enkelvoud) en Criminelen hebben geen kans meer op de overwinning.

Djamila was:
Afbeelding
De Andere Bewaker
The city guard is the only job where the higher is the wage the more you have to think before accepting.

Belle was:
Afbeelding
De Huurmoordenaar
These beasts can be strong, fast, and deadly, but so I am as well, and I’m also clever.

Mark was:
Afbeelding
De Spion
If half of them knew half the things I know about half of them, it would take us half the time to deal with those creatures as they’d deserve.

De Pariawolf is niet geslaagd in haar missie, en heeft dus ook verloren.
Maaike was:
Afbeelding
De Pariawolf
Keep your friends close, but keep your enemies closer.

Felicitaties aan de winnaars:
Lola was:
Afbeelding
De Alfawolf
In the nights of full moon, if you hear a howling bar the door. If you don’t hear it, bar the door anyway.

Wouter was:
Afbeelding
De Weerwolf
His only error had been to loiter too much at the tavern. The shadow of the claw that killed him, the last thing he did not see.

Kayan was:
Afbeelding
De Jonge Wolf
The strength of the wolf is in the pack, and the strength of the pack is in the wolf!

Nynke was:
Afbeelding
De Verrader
I love treason, but hate the traitor.

Dankjulliewel voor jullie inzet en doorzettingsvermogen gedurende dit spel :-) Ik hoop dat het ondanks alle verwarring en tegenslagen toch een leuke ervaring is geweest :reindeer:

Een vrolijk kerstfeest (ja, ik weet dat het te laat is, maar dit spel duurde langer dan gepland),
:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: A Red Christmas

Bericht door Belle »

Holy shit, we hebben echt keihard gefaald dit spel :C

Gefeliciteerd wolven, jullie waren echt sneaky bezig.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: A Red Christmas

Bericht door Thijs »

Mark voor wat het waard is ik stemde dag 2 op wouter :banana:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: A Red Christmas

Bericht door Hugo »

Belle schreef:
07 jan 2021, 19:05
Holy shit, we hebben echt keihard gefaald dit spel :C
Goede samenvatting :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: A Red Christmas

Bericht door Mark »

Thijs schreef:
07 jan 2021, 19:05
Mark voor wat het waard is ik stemde dag 2 op wouter :banana:
@thijs

DAT WIST IK XD
IK WAS DE SPION XD

al jullie eerste stemmen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: A Red Christmas

Bericht door Thijs »

Matthijs en ik hebben ook keihard gefaald... we hebben zo slecht beschermd. :(
En er zijn mensen die ik de komende games niet meer vertrouw ... iets met Kayan ...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: A Red Christmas

Bericht door Thijs »

Ik vond het in ieder geval weer een enorme fijne ervaring om mee te mogen spelen. Op naar het volgende spel
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: A Red Christmas

Bericht door NynkeB »

Whoop whooppp!!!
Wat was het niet normaal moeilijk om dit spel te spelen zeg, een beetje zonder info of iets de wolfjes helpen! Niet-te-doen.nl! :confusion: :lol:

Heel erg bedankt voor het leiden van het spel Hugo, you did great! :heart:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: A Red Christmas

Bericht door Matthijs »

Thanks Hugo! Lekkere Kerstsfeer met een rode uitkomst!
Thijs schreef:
07 jan 2021, 19:21
Matthijs en ik hebben ook keihard gefaald... we hebben zo slecht beschermd. :(
En er zijn mensen die ik de komende games niet meer vertrouw ... iets met Kayan ...
Wait what? Ik heb niemand kunnen beschermen naast Djamila, mijn maatje :lol: Het ergste was nog dat ik Djamila op dag 1 verdacht door die ene actie met Bert en Nick. De dag erna was ik hier helemaal vanaf gestapt, BEGINT ZIJ OPEENS OP MIJ TE GAAN! Ik zat daar letterlijk van: "ik was je net weer aan t vertrouwen! Doe dit nou niet!" :lol: :lol: Maar nee dit is wel een unicum met 0 wolven geëlimineerd :lol: :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: A Red Christmas

Bericht door Djamila »

Ahhhh ik had op Belle gestemd!!

Ik wist het wel Kayan!! :evil:

Goed gespeeld hoor!

Plaats reactie

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”