Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Hahahaha fuck yes! Fijn dat Bas een verkeerde keuze heeft gemaakt.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Maaike schreef:
20 dec 2020, 15:51
Het was wel heel erg duidelijk al dat Inge beschermengel was :P
'Oja? Het was dat of Edy, I guess? Maar dan blijft toch wel een beetje de vraag voor wie ze in de plaats op het platform is gekomen

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Edy heeft vrij letterlijk gezegd niet de beschermengel te zijn, en verder was het denk ik vooral een gevoel dat Edy het niet zou zijn :P En ik denk dat Inge Belle heeft uitgekozen

Dus, tactieken voor vandaag?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ik vind het geen ramp om Ida en Bert beetje te verdenken. Ida doet wel iets té wanhopig om me verdacht te maken (en dat hele verhaal van meesterbrein spreekt zo niet voor haar). En Bert staat nog steeds hoog in het lijstje.

Ik vermoed overigens ook dat Bas gewoon één van ons heeft aangewezen, en niet per sé een bewaker. Ik denk daarom ook dat Mark daardoor bij het burgerteam hoort (daarvan verwacht ik geen dubbelbluf, want hij heeft wel een paar keer geprobeerd Mark op de kaart te krijgen).

Hij heeft verder ook Thijs in bescherming genomen voor nacht 2, maar dat kan ook een dubbelbluf zijn.

Wat betreft de beschermengel actie. Kan idd zijn dat Inge Belle heeft aangewezen, mits men niet heeft gelogen over zijn/haar stemmen, maargoed, dat is niet per se iets waar we nu iets mee kunnen (behalve Belle zometeen opeten, zodat Inge ook niet meer kan winnen, lol).

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Overigens.. Voor het overzicht (Staat ook op pagina één, bijgewerkt):

1. Kayan
2. Djamila
3. Mark
4. Ida (kluizenaar)
5. Nick Wouter
6. Edy
7. Lola
8. Matthijs
9. Belle
10. Bert
11. Renate Ida 2
12. Sander (Ziener)
13. Floris
14. Nynke
15. Bas (Meesterbrein)
16. Maaike
17. Thijs
18. Wouter (Koopman)
19. Inge (Beschermengel)


We hebben nog 8 mensen tegen ons, en in theorie 5 stemmen voor ons team (maar eigenlijk 4, want Nynke weet niet op wie ze moet stemmen).
Voor het balans ga ik ervan uit dat er ook gewoon een Heks en Heler is, en dat er voor de criminelen in ieder geval een Huurmoordenaar en Spion. Misschien ook een Dievegge of Bewaker (ik ga er vanuit dat ze ook met z'n 4en zijn begonnen, omdat het meesterbrein ook nog één persoon had kunnen switchen).

Voor de burgers zijn er dan nog 2 andere rollen, waarvan ik dan denk in ieder geval 1 boer en wellicht dan toch ook gewoon Waard of Julia?

Ik denk dat het goed is om semi lowkey te blijven voor vandaag, extra nadruk leggen op Bert, Matthijs (en een beetje Ida), gezien er op die 5 mensen van de vorige dag, 'ècht wel een wolf' tussen moest zitten :P. En met een beetje geluk staan we weer helemaal buiten schot vandaag.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Ik dacht er zelf over op Djamila of zo te gaan, want Bert is me echt niet zo opgevallen, maar ik vermoed dat Bert wel op het schavot komt en dat ik dan in ieder geval wel lekker mee kan stemmen (en kan liegen daarover) :P

Ik had trouwens nog semi ingevuld in mijn overzicht dat Thijs wel eens boer zou kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ja dat denk ik ook wel..

Oh Floris heeft weer eens wat leuks verdachts gezegd, dat is mooi :)

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Jup, Floris is misschien ook nog wel het schavot op te werken.

Ik denk trouwens dat Bas Lola heeft gekozen. Er was (bij iedereen en vooral bij Bas) wel zo'n vermoeden dat er dag 1 geen wolf op het schavot zou staan, en hij wist natuurlijk dat Lola geen crimineel was, hij had zelfs al een andere rol bij Lola geplaatst dacht ik, dus....

Ik vind het verbazingwekkend stil in het spel, maar heb zelf geen zin om de hele dag ermee bezig te zijn, dus ik ga wel binnen een paar uur stemmen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Maaike schreef:
21 dec 2020, 11:46
Jup, Floris is misschien ook nog wel het schavot op te werken.

Ik denk trouwens dat Bas Lola heeft gekozen. Er was (bij iedereen en vooral bij Bas) wel zo'n vermoeden dat er dag 1 geen wolf op het schavot zou staan, en hij wist natuurlijk dat Lola geen crimineel was, hij had zelfs al een andere rol bij Lola geplaatst dacht ik, dus....

Ik vind het verbazingwekkend stil in het spel, maar heb zelf geen zin om de hele dag ermee bezig te zijn, dus ik ga wel binnen een paar uur stemmen.
Same. Ik gooi m'n stem gewoon weer op Bert.

En ik denk idd ook dat ie dacht dat Lola wel safe game was.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

hoewel ik dus zelf nooit iemand van het schavot zou hebben gekozen, maar da's mijn logica, lol

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”