De spoilertent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Nou, eerste Drama™ als spelleider opgelost. Ik vind het wel echt lullig voor Edy, maar ja. Iemand is de pineut, en zij heeft wel zelf de fout gemaakt helaas.
Mark schreef:
25 jul 2019, 19:54
hugo heeft gehint met hot cocoadispenser misschien dat als heks item ???
Dat lijkt me wel heeeel vergezocht.
Wouter schreef:
25 jul 2019, 11:09
en misschien alvast in de marinade zetten voor nacht 3.
Hihihi

En zoals ik eigenlijk al verwacht had, beschermt Matthijs Inge. Dit is een extreem slechte nacht voor de wolfjes. Ik vind het wel een beetje sneu.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

dat meen je niet, sneu voor de wolfjes :(
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Ja, echt wel zielig.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Renate schreef:
26 jul 2019, 10:30
Ik hoop dat de heks wat zekerder is over de wolven dan ik en er gelijk een uitschakelt.
Hdajsfjsfhlasjasjks 😂😂😂😂😂😂😂😂
MMarieke schreef:
26 jul 2019, 11:41
Renate schreef:
26 jul 2019, 11:37
Precies wat er staat. Ik ben blij dat ik de heks niet ben, want ik ben lang niet zeker over de wolven.
Ik ben er ook niet zeker van. Heb wel wat plusjes en minnetjes hier en daar.
Neuuhhhh, Marieke heeft echt geen enkele zekerheid over de wolven... :lol:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
26 jul 2019, 12:35
waar we dus redelijkerwijs( niet 100 procent) van uit mogen gaan is dat de heks vannacht is aangevallen.
natuurlijk altijd de kans van een genezer maar dat denk ik niet.
Matthijs schreef:
26 jul 2019, 12:37
Volgens mij is er geen ander optie naast de heks toch dat dit gebeurd kan zijn? Dus ja het is best wel plausibel dat de heks is aangevallen, of de heks had er echt volste vertrouwen in dat Edy een wolf was :o
:') echt wel hilarisch dit
Inge schreef:
26 jul 2019, 12:40
Of de dorpsoudste is aangevallen. Er zijn meer mogelijkheden voor een 'slachtofferloze' nacht dan alleen de heks. Het feit dat het dodendrankje gebruikt, zegt ook niet dat de heks is aangevallen, want dan was dit de eerste aanval geweest en was ze pas bij de tweede aanval noodzakelijk om het drankje te gebruiken om het niet te verspillen. Dus wat mij betreft zijn er nog genoeg mogelijkheden.
Kijk, Inge blijft goed opletten en trekt geen overhaaste conclusies 👌🏻
Renate schreef:
26 jul 2019, 12:41
Ik denk dat de heks vannacht is aangevallen want volgens mij heeft iemand redelijk gehint naar die rol, en als ik dat al zie, dan hebben de wolven het ook gezien. Vandaar mijn opmerking dat ik hoopte dat de heks heel zeker van zijn of haar zaak was
.......ik wil echt héél graag weten van wie Renate denkt dat die gehint heeft naar de heks :|😂 misschien ga ik wel even teruglezen... het is zo intens veel tho mijn hemel (pun intended)
Wouter schreef:
26 jul 2019, 12:55
Ik snap niet dat je zo zeker kunt zijn in dit stadium dat je je dodendrankje gebruikt. Dus goed teruglezen inderdaad. Een van de mogelijkheden is een 1-2'tje tussen hugo en inge. Die kennen elkaar door en door en hebben aan een half woord genoeg om te signaleren wat ze weten.
Arme Wouter, en andere wolven... het had ook niet zo moeten lopen, maar ja. :c

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Ik zou trouwens Matthijs echt reteverdacht vinden, met zijn 'oh wat tragisch dat er weer een burger uit is' en 'wow wat ontzéttend fijn dat het enige slachtoffer van vannacht een wolf is'... het is niet gek om het te benoemen, maar ik vind hem er heel overdreven in, en daar zou ik echt hard over vallen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Ik denk dat, door wat Wouter zegt, ze nu misschien Ziener aan Hugo gaan toeschrijven. Als ze hem dan de komende nacht aanvallen, en hij dus Heks blijkt omdat hij zichzelf niet meer mag redden (de kans dat Matthijs Hugo gaat beschermen lijkt me zeer klein), gaan ze denk ik écht héél verbaasd zijn.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Zou Renate daadwerkelijk op de juiste Heks zitten, en denken dat het Hugo is omdat hij weet hoe je GHB moet maken??? En zou hij dat ook bedoeld hebben als hint? Hij noemde wel serieus nog GHB in zijn berichje aan mij 😂 alleen noemde hij zijn levenselixer, dat hij dus moest weggeven, de GHB... wat ik niet helemaal begreep. Lol.

Ik ben altijd nogal sceptisch over hints, en ik zie ze zelf echt nooit, dus ik vind het altijd indrukwekkend en raar tegelijk als iemand het goed heeft. :') (Nu is het natuurlijk niet zeker dat Renate dit ook echt denkt, maar gezien de timing van haar Heks-opmerking zie ik deze theorie wel zitten.)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Matthijs schreef:
26 jul 2019, 13:42
Dus vandaar nogmaals kudos naar de heks!
Hugo krijgt zoveel credit die hij niet verdient lol 😂😂
Matthijs schreef:
26 jul 2019, 13:42
Nu nog hopen dat dat levenselixerrecept nog ergens ligt voor een oneindige voorraad ;-)
Sorry Matthijs, dat heb ik afgepakt ;)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Mhuhahahaaha
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”