Nacht 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2

Bericht door Edy »

Gerry, hoe kom jij aan die mooie quotes onderaan jouw posten?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 2

Bericht door MMarieke »

Wouter schreef:
25 jul 2019, 03:16
En Elrike is dood, een gewone Burger. Haar stilte hebben we dus verkeerd ingeschat :cry: . Tenminste degenen die op haar hebben gestemd. En toegegeven, ik stemde niet op haar maar vond haar wel - blijkbaar onterecht verdacht.

Maar Leve Elrike!! Ik hoop dat zij in haar nieuwe rol iets kan zeggen naar aanleiding van de verdachtmakingen aan haar vroegere ik.
Ik heb op Elrike gestemd vanwege inactiviteit. Niet omdat ik haar verdacht vond.

En wat Edy ook zegt: Elrikes vorige ik is gelyncht dus ze mag lijkt me ook niet over haar voorkennis praten, als ze die al had als gewone burger.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 2

Bericht door MMarieke »

Edy schreef:
25 jul 2019, 08:41
Gerry, hoe kom jij aan die mooie quotes onderaan jouw posten?
In je profiel Kun je bij signature een tekst invullen die bij elke post zichtbaar is.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 2

Bericht door Nick »

Jammer Elrike, maar welkom terug!

Een aantal mensen hebben gisteravond een interessante discussie gehouden, waar ik van sommige berichten een naar gevoel kreeg...

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Nacht 2

Bericht door Melanie »

Nick schreef:
25 jul 2019, 09:14
Jammer Elrike, maar welkom terug!

Een aantal mensen hebben gisteravond een interessante discussie gehouden, waar ik van sommige berichten een naar gevoel kreeg...
Verklaar jezelf. Wat voor naar gevoel?

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 2

Bericht door Nick »

Melanie schreef:
25 jul 2019, 10:13
Nick schreef:
25 jul 2019, 09:14
Jammer Elrike, maar welkom terug!

Een aantal mensen hebben gisteravond een interessante discussie gehouden, waar ik van sommige berichten een naar gevoel kreeg...
Verklaar jezelf. Wat voor naar gevoel?
Een unheimisch gevoel.

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Nacht 2

Bericht door Gerry »

Edy schreef:
25 jul 2019, 08:41
Gerry, hoe kom jij aan die mooie quotes onderaan jouw posten?
Als je bedoelt hoe de quotes zichtbaar zijn, zie de post van Marieke.
Als je bedoelt waar deze quote vandaag komt, dan is dat uit het boek Judas Unchained van Peter F. Hamilton, een van mijn favoriete schrijvers. (Ik kon de titel van het boek vanwege de lengte van de quote niet meer kwijt in dat vak :) )

En weer ontopic: mijn lijstje verdachten is verdubbeld. Wat mij betreft is iedereen die op Elrike stemde nu (in meer of mindere mate) verdacht, want ik denk dat daar best een wolf tussen kan zitten. Daarnaast vind ik het gedrag van sommigen gisteravond ook verdacht. Die komen dus ook op mijn verdachtenlijstje.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2

Bericht door Floris1987 »

Ik was niet heel actief en niet alles van dag 1 bijgelezen maar ik had dus wel gelijk.

Elrike was goed en de inactief stemmers hebben het dus verkeerd. Dat hier minimaal 1 wolf bij zit wil ik wel redelijk vastleggen. En mijn gevoel dat elrike nu weer burger is is groot.

Ik denk dat de meeste stemmen gister naar 2 burgers zijn gegaan. Met daarin 1 2 of mischien wel 3 wolven.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2

Bericht door Floris1987 »

mijn post was ik aan het tikken voor gerry.s reactie.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 2

Bericht door Wouter »

MMarieke schreef:
25 jul 2019, 09:07
Wouter schreef:
25 jul 2019, 03:16
Maar Leve Elrike!! Ik hoop dat zij in haar nieuwe rol iets kan zeggen naar aanleiding van de verdachtmakingen aan haar vroegere ik.
Ik heb op Elrike gestemd vanwege inactiviteit. Niet omdat ik haar verdacht vond.

En wat Edy ook zegt: Elrikes vorige ik is gelyncht dus ze mag lijkt me ook niet over haar voorkennis praten, als ze die al had als gewone burger.
Rare opmerking Marieke! Ze was burger dus had geen voorkennis. En ik bedoel natuurlijk dat ze eventuele voorkennis die bij haar nieuwe rol hoort wel doorkrijgt. Ik hoop dat ze daar vanuit iets kan zeggen over Pascal’s gedrag. Of beter haar eugen gedrag toen een ander mind in control was. Als ervaren speler weet je dit. Wol je een dwaalspoor uitzetten?
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”