regiekamer (Spoiler room)

Eindelijk Weg, van deze rot mensen.
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Floris1987 schreef:
21 okt 2020, 22:15
ik durfde de laatste 2 dagen echt bijna mijn mond niet open te trekken omdat ik bas heel scherp vond overkomen: blijkbaar is hij dat niet maar oké.
ik had de dubbelganger rol echt niet goed gelezen anders had ik me wel iets zekerder gevoelt.

Eerlijk toen Kayan haar dubbelganger truc eruit gooide dacht ik echt van .... wat is zij nu aan het verzinnen en heb dat zo hard mogelijk genegeerd
Daarom heb ik ook lycan en dubbelganger niet genoemd toen ik de rollen aangaf gewoonweg niet meer aan gedacht.
Ja dit had je wel moeten doen idd. Daardoor kon ik niet meer openlijk zeggen dat Lola heeeel misschien slecht was en dat ik jou had gedubbeld. Was ook wel het moment dat ik te afhankelijk werd van Lola en het een beetje had opgegeven 🙈.


En echt. In alle eerlijkheid. De vampieren verdienen deze win wel.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

En oja!!! Bas!!! Dankjewel voor al je beschermingen :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
21 okt 2020, 23:28
Kayan schreef:
21 okt 2020, 23:28
En mede vampieren. Nu niet stoer doen. De aap kwam pas uit de mouw op de dag dat Hugo eruitging (vandaar zijn rant xd)
Nee, toen gingen we inderdaad extra ranten XD maar je was wel al raar bezig ;-)
True. Een double cross gaat mij dus net te ver. Zeker met vampieren in het spel. Als we wolven waren geweest, dan waren sommige momenten waarschijnlijk wel wat beter verlopen. maargoed. M'n nieuwe verantwoordelijkheden bij m'n baan hielpen me ook niet echt om scherp te zijn/blijven.

@Floris, ik was dus ook aan het vloeken toen ik erachter kwam dat we een stel waren (was hetzelfde moment dat ik erachter kwam dat ik vampier was en dat ik de keuze had tussen 0,5 stem of -1 stem).. het stel gaf wel wat evenwicht aan het spel, want met mij als dubbelganger en de andere drie vps hadden we echt een heel sterk hol denk ik. En jou verdedigen is idd des-kayans. Tenzij ik over je droom 😂

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
21 okt 2020, 23:41
Ik hoop dat Edy gebluft heeft, en stiekem toch nog een drankje overheeft. Want anders hebben we nu sowieso verloren. En had ik net zo goed een burger kunnen zijn. :banana:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Moraal van het verhaal. Leider zijn zuigt verschrikkelijk.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
17 okt 2020, 14:30
Sorry, ik zeg dit en Bas komt meteen met een soort sluitende theorie! Alleen vreemd dat hij Floris en Lola betrekt in zijn cirkelplan, aangezien hij hen ook verdenkt van het verliefd zijn op Kayan. Anyway, als Wouter op Lola stemt, geeft dit ons nog een soort van een kans? XD
CHAOS! :crazy:
Ik ging er niet vanuit dat de stemmen bekend werden. Mijn plan was vrij simpel, of Ik of Wouter gaat eruit. Dan weten de andere burgers wie de laatste vampier is.
Dat er nou verdorie TWEE vampieren inzitten én dat Edy zich niet aan het plan hield, kon ik ook niks meer aan doen.

En ik ben het met je eens, dit is mijn slechtste spel ooit. Ik heb twee keer een niet vampier beschermd. Moet ook een record zijn toch :shrug:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
19 okt 2020, 16:31
Ida schreef:
19 okt 2020, 16:16
ik denk dat Bas zichzelf wel beschermd vannacht. En eigenlijk komt dat heel goed uit :angel:
Heeft 'ie nog niet eerder gedaan, dusseh... Maybe not. Ik snap de keuze voor Bas ook niet helemaal :S
Ik mocht mezelf niet kiezen. Dit wou ik de laatste nacht doen, was dus toch al te laat :$
Verder lag mijn vertrouwen gewoon volledig verkeerd. Waardoor ik Kayan en Ida vaak probeerde te redden. :$

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Bas »

Floris1987 schreef:
21 okt 2020, 22:15
ik durfde de laatste 2 dagen echt bijna mijn mond niet open te trekken omdat ik bas heel scherp vond overkomen: blijkbaar is hij dat niet maar oké.
ik had de dubbelganger rol echt niet goed gelezen anders had ik me wel iets zekerder gevoelt.

Eerlijk toen Kayan haar dubbelganger truc eruit gooide dacht ik echt van .... wat is zij nu aan het verzinnen en heb dat zo hard mogelijk genegeerd
Daarom heb ik ook lycan en dubbelganger niet genoemd toen ik de rollen aangaf gewoonweg niet meer aan gedacht.
Hey, de laatste dag was ik vrij scherp. Ik kan er alleen niks aan doen dat er nog twee slechte rollen in zaten. :evil:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
22 okt 2020, 22:08
Floris1987 schreef:
21 okt 2020, 22:15
ik durfde de laatste 2 dagen echt bijna mijn mond niet open te trekken omdat ik bas heel scherp vond overkomen: blijkbaar is hij dat niet maar oké.
ik had de dubbelganger rol echt niet goed gelezen anders had ik me wel iets zekerder gevoelt.

Eerlijk toen Kayan haar dubbelganger truc eruit gooide dacht ik echt van .... wat is zij nu aan het verzinnen en heb dat zo hard mogelijk genegeerd
Daarom heb ik ook lycan en dubbelganger niet genoemd toen ik de rollen aangaf gewoonweg niet meer aan gedacht.
Hey, de laatste dag was ik vrij scherp. Ik kan er alleen niks aan doen dat er nog twee slechte rollen in zaten. :evil:
Technisch gezien, Bas.... ;)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Lola »

Mark schreef:
30 sep 2020, 01:35
7. Kayan - Dubbelganger - Vampier - Stelletje
Dit is echt zó intens, hahahah.

Wow, aan de hand van onze slachtoffer had ik oprecht niet verwacht dat er nog een lijfwacht in zat :lol: :lol: het is op deze manier allemaal wel heel mooi uitgekomen. Bedankt voor je slechte keuzes, Bas! :D ;-)

Pffffooeeee, wat een spel dit. Ben ook wel een beetje opgelucht dat het nu voorbij is, hahaha. En gewoon nog gewonnen ook :O wie had dat nog kunnen denken.

Plaats reactie

Terug naar “de Buiten Wereld”