Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Floris1987 schreef:
24 jul 2019, 17:45
Goede avond mensen.

Sorry voor mijn grote afwezigheid, ik heb de tijd die ik heb en vooral de 23 pagina oor dag 1 :o heel erg onderschat.
Ik heb het proberen bij te lezen maar het is gewoonweg erg veel.

De kleine dingen die ik e toch uithaal is dat ik stemmen op pascal en Elrike een beetje makkelijk vind
Ik begrijp de stemmen op mij zelf wel. ik heb niet kunnen brengen wat ik hoopte te kunnen brengen na mijn vorige berichten.

Op wie ga ik stemmen. ik weet het nog niet. ik ga proberen nog meer te lezen en dingen te ontdekken. u hoort van mij.
Maar Floris, als je de stemmen op jezelf wel snapt, dan zou je die op (met name) Elrike toch ook wel moeten snappen? Want dat is onder andere on dezelfde reden.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1

Bericht door Floris1987 »

MMarieke. in mijn vluchtige lezen heb ik de reden om op Elrike te stemmen net zoals Pascal gezien. niet heel aanwezig zijn.
De redenen dat de 2 personen op mij stemmen zijn dat zij mijn verhaal mysterieus vinden en hierdoor mij verdacht.

Maar ik kom er niet uit. er is te veel te lezen en ik zit er deze dag niet in helaas.
ik ga willekeurig stemmen op iemand die( zover ik kan zien) nog geen stem heeft.
ik hoop de volgende dag meer te kunnen betekenen voor de discussie.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1

Bericht door Floris1987 »

Ik stem op Melanie

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 1

Bericht door Gerry »

Hugo schreef:
24 jul 2019, 16:24

Meteen een kleine oproep van mijn kant: ik vind de stemmen op Pascal en Elrike een beetje onzinnig en makkelijk. Waarom zou je in godsnaam als Burger je stem weggooien op iemand die inactief is? Die worden toch wel vervangen - Pascal zeker en Elrike als ze aangeeft toch niet genoeg actief te kunnen zijn. Liever stemmen we op mensen die we verdacht vinden, daar is zoveel meer uit te halen. (En ja, sommigen hebben gezegd dat ze Pascal verdacht vinden, maar ik vind dat eigenlijk te makkelijk gaan inmiddels.)
Ik hoop dat je snapt dat ik op Pascal stem vanwege zijn aanval op mij en mijn reactie vervolgens negeert (en niet vanwege zijn inactiviteit).
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Ik heb het idee dat het voor de wolven helemaal geen ruk uitmaakt of ik of Pascal eruit gaat, we zijn, en Pascal helemaal omdat hij zelf aangaf te willen stoppen, gewoon een lekker makkelijk dagslachtoffer door inactief te zijn.

En kom, ben ik nou werkelijk zo inactief? Ik kon het weekend niet wegens het staan op een festival en heb het begin deze week even druk met de btw aangifte, maar die is bijna klaar en dan kan ik me wat meer op het spel storten, vanaf vandaag dus ondanks dat ik bijna wegsmelt in deze hitte. Het spel begon voor mij gewoon net een week te vroeg. Verder geen probleem mee te doen.

Voor anderen is het makkelijk meestemmen, een stem op een ander val je immers veel te veel mee op. Of het is al een beetje uitgemaakt wie eruit gaat en dan wil je ok niet de doorslaggevende stem geven(kijkt even naar de stem van Floris)

Maar mijn eigen verdachten zijn nog niet anders, zoals ik zei, enthousiasme wijst vaak op een andere rol dan burger, in het begin niet superactief wijst vaak op een saaie rol. Ik vind het overigens rete irritant dat iemand na 2 uur al je erop wijst nog niet alles gelezen te hebben, duidelijk naast enthousiasme ook niet kunnen lezen. Hierdoor neig ik dus helemaal naar Bert om op te stemmen en dat ga ik dus ook doen.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Ik stem op Bert
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Nick schreef:
24 jul 2019, 14:20
Ik vind de timing van dit bericht apart. Pascal staat al een tijdje in de schijnwerpers, maar pas op het moment dat hij een aantal stemmen krijgt, en dus een grotere kans maakt om er uit gestemd te worden, brengt Bert een argument in dat hij al veel eerder had kunnen aandragen.

Het komt op mij over als een wit voetje halen: Op het moment dat Pascal eruit gaat en inderdaad burger blijkt te zijn, kan Bert zeggen: "Dat zei ik toch!"

Als Pascal wel wolf te zijn, dan gaat deze vlieger niet op.
@ Nick: Ik snap wat en dat je dit zegt. Ik had het echter niet veel eerder kunnen zeggen, want Pascal heeft pas gisteravond laat geschreven dat hij vervangen wilde worden. Aan het eind van vanochtend, toen ik alles eens goed ging lezen (want gisteren lukte dat niet vanwege het bier op het terras), ontspon deze theorie zich pas in mijn brein. Ik heb hem toch geopperd, want mensen zouden kunnen besluiten hun stem te wisselen. Het heeft immers geen zin om er een burger uit te stemmen, ook al is het een inactieve burger/burger die op non-actief staat.

@ Hugo: Ik heb het overwogen, maar dit is wat er uit mijn documentje kwam rollen aan verdenkingen, de paginanummers incluis (voor mezelf, om dingen te kunnen terugzoeken). Ik wist niet dat je de boel anders kon instellen, maar bij mij staat het als standaard ingesteld, dus als iemand het wil checken, moet ie ook die instellingen gebruiken ;).

@ Wouter: Je doet niet niks fout, zoals je nu zelf aanneemt. Je aanhoudende opmerkingen over mijn heksentheorie (ja, ik weet het, ik had ongelijk; heel eerlijk gezegd had ik het verhaal van Lola slechts met een schuin oog gelezen en meteen naar het slachtoffer gescrolled, vanwege de spanning. Toen ik vervolgens over een weerwolfslachtoffer begon in mijn post dacht ik: maar er zijn andere opties! Ik had haar verhaal beter moeten lezen, ik ga er echter niet vanuit dat er bewust of onbewust hints in de verhaaltjes van Lola zitten; my bad), het als tweede 'zogenaamd' niet snappen wat ik bedoelde met mijn post waar ik 'was' schreef in plaats van 'wees' (vooral het feit dat je de tweede was die daarop wees (pun intended) vond ik verdacht), hoe je inging op de fitty tussen mij en Renate op pagina 12 en het feit dat je ineens 4 handen op één buik was met Edy en jullie iedereen in die buurt even aanpakten, vond ik vreemd gedrag. Het is dus niet helemaal op niets gebaseerd, maar omdat ik m'n post niet te lang wilde maken had ik de argumenten bij jou even weggelaten. Overigens is het niet zo dat ik je echt heel hard verdenk, maar ik vind bepaald gedrag opvallend.

@ Elrike: Nogmaals, zoals ik zei/vroeg: waarom betekent een andere rol dan gewoon burger bij jou automatisch dat ik een weerwolf ben? En ik wees er niet op dat je niet alles gelezen had; ik merkte op dat jij om 11:10 had gezegd dat je nog verder ging lezen en ging kijken wat je nog meer opviel. Vervolgens merkte ik om 13:15 uur op dat je ofwel gestopt was met lezen (waarschijnlijk dan met een reden), ofwel dat je niets meer opgevallen was. Dat was dat.
Aan je laatste post te zien (19:25 uur) is je inderdaad verder niets meer opgevallen, want je komt met hetzelfde verhaal en gaat niet in op wat ik over jou theorie gezegd/gevraagd/gesuggereerd heb.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Deadline: Vanavond, 22:00
Pascal 5x (Wouter (2), Melanie (3), Edy (4), Nick (8) en Gerry (10))
Elrike 5x (Jeska (5), Marieke (9), Inge* (11) en Kim (13))

Floris 2x (Matthijs (6) en Mariska (7))
Marieke 1x (Hugo (1))
Matthijs 1x (Bert (12))
Melanie 1x (Floris (14))
Bert 1x (Elrike (15))

Nog te stemmen:
Renate en Pascal

@ Edy
Inges stem telt inderdaad dubbel, vandaar het sterretje achter haar naam ;)

@ All

Ik vind het knap dat Pascal zich zo verdacht heeft gemaakt met die 4 posts van hem dit spel :p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1

Bericht door Inge »

Bij een gelijke stand, telt dan eerst de doorslaggevende stem van de BM, of gaat eerst een eventuele zondebok eruit?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1

Bericht door Matthijs »

Precies die vraag wilde ik net stellen Inge! Maar je was me net voor hahaha

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”