Omdat Kayan meer informatie heeft. Dit is vrij duidelijk aangegeven door de spelleider zelf. Alleen wat die informatie is mag ze niet expliciet delen. Wel impliciet.NynkeB schreef: ↑14 okt 2020, 20:07Met nog maar een uur op de klok, ga ik nu echt mijn stem plaatsen.
Zoals al aangegeven, ik zal blijven bij Bas. Op mijn vragen reageerde hij ook, simpelweg gezegd, met;Je blijft zo draaien om Kayan...
Dat zij iets zegt, maakt dat niet dat dat per se de waarheid is. Stel Kayan is goed, dan heeft zij nog steeds niet alle antwoorden (het is immers voor de 'goeden' het spel om erachter te komen wie de BG zijn, dat wordt niet in de schoot geworpen).
Voor mijn idee blijf je wegrennen van je eigen opinie en zit je niet normaal vast aan Kayan, waarom waarom?
En zelfs los daarvan, als je ervan uit gaat dat ze goed is en dus de waarheid spreekt, weet ze op z'n minst één persoon die goed is, de persoon die ze gedubbeld heeft.
Het is dus niet raar dat ik daar aan vast houdt. Want ik weet zelf vrij weinig. Het feit dat jij niet in gaat op mijn redenatie maar puur op het feit dat ik Kayan dus vertrouw vind ik dan weer vreemd.
Ik ga nu op Nynke stemmen, waarna het 2-2-1staat. 2 op Hugo, 2 op Nynke en 1 op mijzelf.
Er is een kans dat ik nog wissel naar Hugo, als dit nodig is voor zelfbehoud.