Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

ik stem op Pascal

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 1

Bericht door Jeska »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1

Bericht door Matthijs »

Nick schreef:
24 jul 2019, 10:37
Matthijs schreef:
24 jul 2019, 00:27
Plusje (op willekeurige volgorde): Inge, Renate, Edy, Melanie, Wouter, Nick.
Wellicht heb ik het gemist in de lappen tekst, maar waarom krijg ik een plusje? ;)
Dat was in mijn eerste lijstje al het geval, met toen een groot vraagteken erbij:
Matthijs schreef:
23 jul 2019, 11:37
Vertrouwen (op willekeurige volgorde): (...), mogelijk toch wel een beetje Nick?
[...]
De meeste mensen met een plusje staan er voor mij omdat ze voor mijn gevoel 'oprecht' spelen (ofja dus een beetje zoals een goed burger zou spelen in mijn opinie) ofwel omdat ze meer positief pleiten dan negatief.
Het plusje is dus ook best klein, maar ik ben vooral van mening dat je met jouw beschuldiging van mij, mij toch om de een of andere reden hebt geholpen door wat meer te posten en dergelijke. Plus die "poke the sleeping bear" strategie die jij en andere mensen toepassen blijkt dus toch best effectief te zijn, dus vandaar.

Voor nu moet ik het alweer kort houden want ik ga straks nog even aan de waterkant zitten (en voornamelijk in het water zwemmen) dus dan heb ik geen toegang tot het internet helaas. Plus dan kan ik het niet vergeten ;-) Voor nu gaat mijn stem uit naar Floris, omdat ik nog wel geïnteresseerd ben in wat de mogelijke vervanger van Pascal zou kunnen inbrengen als die er nog zou komen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1

Bericht door Matthijs »

Ik stem op Floris

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1

Bericht door Mariska »

Hmm op Pascal stemmen voelt niet goed, op Elrike ook nog niet. Tja Elrike dat je zoveel pagina's moet bijlezen, is dat onze schuld, of toch meer jouw schuld?

Ik geef mijn stem aan Floris. Heel geheimzinnig en zegt zelf dat hij niet veel zal zeggen. Ben je bang om je te verspreiden?
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1

Bericht door Mariska »

Ik stem op Floris
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1

Bericht door Mariska »

Zucht in plaats van verspreiden, moet daar natuurlijk verspreken staan..
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1

Bericht door Matthijs »

Hugo schreef:
24 jul 2019, 09:16
Ik moet zeggen dat ik je redenatie wat betreft mij niet perfect kan volgen, maar ik ben blij dat je me op een tweede blik zelf minder verdacht vindt (natuurlijk). De claim dat mijn posts (grotendeels) inhoudsloos zouden zijn ben ik het dan wel echt niet mee eens;
Ow ja helemaal vergeten dat ik hier ook nog even werd genoemd! Ja ik bedoelde ook de eerste paar berichten van de dag. Tot het berichtje waarin je zelf toegaf dat jullie aan het afdwalen waren :P
Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:59
Edit:
We dwalen wel een klein beetje af hier :roll:
Daarna vond ik je berichten wel weer substantiëlere inhoud hebben dus vandaar weer neutraal ;-)

De edit is omdat de quote fout ging, sorry!

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Ik zal overigens niet op Pascal stemmen omdat hij eruit gaat, er zal vast wel vervanging te vinden zijn zoals bijvoorbeeld Mark, Mark weet immers nog niks van het spel als burger en mocht Pascal een andere rol hebben dan burger zullen we dat snel genoeg aan mark merken.

Ik snap de verdenkingen naar mij ook wel, omdat jullie denken dat ik wel tijd heb, maar Gerry heeft echt werkelijk geen idee wat ik aan drukte heb op dit moment, we wonen niet samen zoals hij zegt en zo hebben we doordeweek weinig inzicht in elkaars leven.

Ik heb 2 bedrijven te runnen, zit al weken in de stress vanwege een belangrijke verdwenen bestelling en met gedoe rond de btw aangifte. Daarnaast is dat niet het enige maar dat gaat jullie ook verder niks aan.

Tot nu toe heb ik verdenkingen richting Bert, hij reageerde als eerste met zo er kan weer vrijuit gesproken worden in de nacht en ook als eerste na bekendmaking van het slachtoffer. Iets wat iemand met een leuke rol zou doen, dit enthousiasme, mensen met een stomme rol zeggen vaak minder, hebben geen tijd en lezen minder goed bij.

Mijn 2e verdachte zou Renate zijn, er wordt gesproken over aan de haren trekken, dit schiet bij mij onmiddelijk het verkeerde keelgat in, ikzou me nooit aan de haren laten trekken! Ik ben een vrij persoon en lees hieruit dat misschien een wolf erg graag me met huid en haar op zou willen eten te beginnen met aan de haren te trekken.

Even verder lezen of me meer dingen opvallen
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

No offense Elrike, maar als je het al twee weken zo druk hebt en veel stress hebt, was het misschien niet zo’n goed idee om je in te schrijven voor dit spel?

Mark zit in de hemel omdat ie dat leuker vond dan een rol overnemen dus dat zit er niet in.

Ik ga stemmen op Elrike of Floris vanwege inactiviteit. Ben er nog niet helemaal uit.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”