Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hoi Marieke!!!! Nou, dan had ik alvast over één ding gelijk. Zou Nick wel echt Ziener zijn dan? No way dat alle nachtrollen die Hugo noemt in zijn deadlinepost er inzitten though, dat geloof ik echt niet. Als dat wel zo is heb ik Hugo gewoon nooit echt gekend denk ik.
Mark schreef:
09 jul 2019, 09:21
lea
onze nieuwe burgemeester, ligt er aan wat Lola wist. misschien had lola een reden om lea gewoon te vertrouwen,
The fuck had ik kunnen weten Mark, ik was een doodgewone Burger!
Maaike schreef:
09 jul 2019, 12:41
Nou, das een mooie eerste dag. Ik durf wel te zeggen dat ik naast Nick ook Edy wel denk te vertrouwen nu.
Wel godmiljaar

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Edy schreef:
09 jul 2019, 13:09
Oh ja Hugo! Leuk verzonnen. Beetje dom dat ik het niet begreep :oops:
Ik vatte hem eigenlijk ook niet meteen moet ik zeggen.

Zeg Hugo, mag Marieke niet gewoon vertellen wie haar medewolf is? Kennis die je vanuit je rol hebt zou ik niet echt onder spoilers scharen - de Ziener kan in de hemel toch ook vertellen wie hij gecheckt heeft? Of mag dat ook niet?
Ik bedoel, dit geldt natuurlijk alleen als Marieke er ook daadwerkelijk interesse in heeft om nog te puzzelen, maar als ze dat mag delen kan ze iig meedenken over de rest.

Als het niet mag en/of het Marieke allemaal een worst kan wezen ga ik een gok wagen en kijken denk ik.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Hemelwolk

Bericht door MMarieke »

Lola schreef:
09 jul 2019, 13:40
Edy schreef:
09 jul 2019, 13:09
Oh ja Hugo! Leuk verzonnen. Beetje dom dat ik het niet begreep :oops:
Ik vatte hem eigenlijk ook niet meteen moet ik zeggen.

Zeg Hugo, mag Marieke niet gewoon vertellen wie haar medewolf is? Kennis die je vanuit je rol hebt zou ik niet echt onder spoilers scharen - de Ziener kan in de hemel toch ook vertellen wie hij gecheckt heeft? Of mag dat ook niet?
Ik bedoel, dit geldt natuurlijk alleen als Marieke er ook daadwerkelijk interesse in heeft om nog te puzzelen, maar als ze dat mag delen kan ze iig meedenken over de rest.

Als het niet mag en/of het Marieke allemaal een worst kan wezen ga ik een gok wagen en kijken denk ik.
Haai!
Ik wil bedt mee puzzelen hoor, maar heb de spoilers al gelezen 😂
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Aahhww nou ja dan ga ik dat straks ook maar doen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
06 jul 2019, 13:16
Nu begint de nacht. Ik wil graag alle nachtacties (behalve de Heks) binnen hebben vóór zondag 10:00. In de loop van die dag zal ook het zonnetje in Wakkerdam weer gaan schijnen.
Hugo schreef:
09 jul 2019, 12:20
De nachtdeadline voor de Wolven en Genezer ligt op vanavond, 23:00. De overige nachtkarakters (Heks, Ziener) hoor ik graag vóór morgen, 13:00, wanneer het ook uiterlijk weer dag wordt.
Ik vind dit verschil wel opvallend. Zit er dan toch geen Heks in? En wel een Ziener? Als ik de getallen erbij pak is dat misschien ook wel logischer.

Als er inderdaad een Ziener inzit, kan ik me niet indenken dat dat iemand anders is dan Nick.
Voor de rest zijn de meeste van mijn aannames niet echt ergens op gebaseerd, maar dit zint me wel of zo.

Weerwolf: Edy
Ziener: Nick
Burger: Renate
Burger: Lea
Cupido: Mark
Genezer: Maaike

Ben benieuwd hoe gênant ver ik ernaast zit.
(Ik bedenk me ineens dat Lea wel heel vaak benadrukt dat ze anders zou spelen als zij de Ziener was. Wat als dat een hint is en zij de echte Ziener is?!?!?!)
Nee oké dit is mijn definitieve bod denk ik toch wel aaaaaa ik ga kijken doei

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Graag wel dit topic spoilervrij houden voor anderen die nog niet gekeken hebben (met name aankomende doden). Als je wilt discussiëren over de spoilers, doe dat in het Spoilertopic
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ja duh pffft wat denk je wel niet van me

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Nou, ik zou de info van Marieke wie de andere Wolf is wel een spoiler noemen eerlijk gezegd, dus ik weet niet helemaal ik denk over je Lola XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ik ben het daar maar half mee eens, maar daarom was het ook een vraag, hè. Ik ga zelf die info natuurlijk niet delen nu ik het weet.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Mark schreef:
09 jul 2019, 14:34
dan is de vraag was er 1 persoon die Marieke eerst probeerde te beschermen ??
Ik denk trouwens dat Mark dit omgekeerd bedoelt van hoe het opgevat wordt. Er hoefde niet echt iemand beschermd te worden behalve Marieke 😂 dus ik denk dat hij doelde op iemand die haar beschermd heeft, niet iemand die zij beschermd heeft.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”