Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ja wtf! Hij begon zo enthousiast.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Wat ik overigens met name opvallend vindt aan deze discussie is het feit dat het alleen nog maar over het Nick/Marieke-verhaal gaat, en niet meer over andere verdenkingen, die toch zeker wel geuit zijn. Dit gaat een rare stemming worden zo, als niemand zeker durft te zeggen of Nick Ziener is of niet, en er geen andere theorieën zijn om bij aan te sluiten..
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
08 jul 2019, 20:06
Weet je wie ook van de aardbodem is verdwenen? Mark.
Voordeel hiervan is wel dat ik nu een goede voorsprong op hem opbouw in de postteller-wedstrijd :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Nick schreef:
08 jul 2019, 20:25
Ik claim geen rol, want dat mag niet :)
Noot van de spelleider: Er is nooit door mij gezegd dat je geen rol mag claimen ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Lol inderdaad. Ik vind zijn 'goed beargumenteerd' wel een tikje overdreven, maar het lijkt inderdaad meer bedoeld om reacties uit te lokken dan om een claim te doen.

Ja doordat mensen nu vermoeden dat ze de Ziener te pakken hebben, hebben ze geen oog (haha) meer voor anderen. Er zijn echt nog genoeg andere dingen om het over te hebben, wel goed dat Nick nu iig Mark noemt zodat het misschien nog ergens anders over kan gaan.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Lea schreef:
08 jul 2019, 20:39
Terugkomend op Marieke,
VERDOMME LEA 😂😂😂😂
Lea schreef:
08 jul 2019, 20:39
dat zou inderdaad kunnen. Maar als het dan daarna een burger blijkt te zijn die Nick aanwijst valt hij direct als wolf door de mand.
Hoezo?!?!?! Hij kan toch nog steeds een burger zijn die zit te stoken, jemig. Ik bedoel, ik snap dat dan alle ogen (😏) op hem gericht zijn, maar het maakt hem niet per definitie wolf.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Renate schreef:
08 jul 2019, 20:52
En dat wijst dan op Edy of Marieke.
Of.......... allebei 😏😏😏😏😏😏
Renate schreef:
08 jul 2019, 20:52
Nick, ik vond het nu ook weer niet zo’n goed beargumenteerde stem hoor.
Maar laat ik het omdraaien: kun jij goed beargumenteerd aangeven waarom de ziener NIET de BM als eerste zou checken maar wel (puur als voorbeeld) Marieke?

Wat is dat voor nonsens dat de BM als eerste gecheckt moet worden? Wat is dáár het argument voor? Je hebt daar echt niet per se meer aan dan een willekeurig ander persoon; zeker als je tegelijkertijd gelooft dat de burgemeester het niet lang volhoudt.
Renate schreef:
08 jul 2019, 20:52
Het staat voor mij wel vast, dat als Nick echt de ziener is, Edy geen wolf is. Want dan bespreekt ze dit natuurlijk gewoon in het hol, en hoeft ze overdag niet zo nadrukkelijk op Nicks rol in te gaan.
Of ze is wolf, maar dan waarschijnlijk samen met Nick. Hebben dan samen in het hol bekokstoofd hoe mooi het zou zijn als we er in zouden trappen.
Die conclusie dat Edy geen wolf kan zijn vind ik wel heel snel getrokken 🤔 maar ik denk dat ik ook wel een beetje last heb van tunnelvisie op Edy, dus dat helpt niet echt.
Edy en Nick samen zou nog kunnen, maar ik weet niet of dit dan echt de meest tactische zet zou zijn...

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Renate schreef:
08 jul 2019, 20:58
Mark wordt trouwens in diverse posts wel heel erg geholpen, door Marieke, door Maaike, door Lea. Maar na 2 jaar levend weerwolven waarin Mark uiteindelijk won, heb ik niet de indruk dat hij hulp nodig heeft hoor!
Behalve dat online en levend echt totaal anders zijn om te spelen... Mark heeft het wat lastiger met zichzelf duidelijk uitdrukken in tekst, terwijl ik online vaak juist veel meer bijdraag dan wanneer we in een kringetje zitten. Dat is echt niet te vergelijken hoor.
Renate schreef:
08 jul 2019, 20:58
Ik vind het wel een beetje lullig, maar mijn "Floris was te rustig en werd daarom als eerste opgegeten" theorie doet me ertoe neigen straks toch op Edy of Marieke te gaan stemmen. Ik vind het lullig omdat je juist niet de wat beter postende spelers eruit zou moeten halen. Maar ja, als ik nou denk dat een van hen een wolf is. Niet allebei, dat wordt te gek.
Tsk. :roll:
Renate schreef:
08 jul 2019, 20:58
Dan heeft Edy tegen, dat ze zo nadrukkelijk de vermeende ziener in de spotlights zet, maar anderszijds: dat zou ze als wolf niet doen.
Uhhh en als burger wel? Dan ga je de Ziener toch juist niet zo in de kijker (lol) zetten voor de wolven??!!??!?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Maaike schreef:
08 jul 2019, 21:16
Hmm, als ik ziener was, zou ik eigenlijk echt niet per se meteen de burgemeester checken. Er is namelijk (zelfs dit spel) al heel wat keren gezegd dat de burgemeester het vaak niet lang overleefd. Als jij dan net de burgemeester hebt bekeken, die goed blijkt te zijn en er toevallig ook meteen weer uit ligt, heb je dus een (met dit aantal spelers zeer kostbare) nacht verspild!
Kijk, met jou kan ik praten Maaike!
Maaike schreef:
08 jul 2019, 21:16
Om even nog wat meer chaos te creëeren: er hoeft niet eens per se een ziener in te zitten...
OOOooOoeEEeeeeHhHHHhh Maaike is on a roll

Ben het er nog steeds niet mee eens dat Nick "sowieso" een wolf is als Marieke goed blijkt te zijn, maar verder zegt Maaike best wel wat ik ook denk.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Ik geniet intens van dit play-by-play-commentaar <3

Ik heb nog niet bijgelezen in het spel, dit hier is goud XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”