Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
10 jul 2019, 17:50
Lola schreef:
10 jul 2019, 17:44
Edy schreef:
10 jul 2019, 17:29
Grappig, zo’n rekensommetje! Nooit geweten ;)

(...)

Aannemende dat Hugo zich idd aan deze verdeling houdt.
Really?! Edy zegt gekke dingen hier.
Wat bedoel je? Dat ze het niet zou hebben geweten of dat ik me daaraan zou houden?
Ik vind 'nooit geweten' wel gek ja? Naar mijn idee gaat het daar toch wel regelmatig over? En het idee dat jij er schijt aan zou hebben vind ik redelijk lachwekkend.
Hugo schreef:
10 jul 2019, 18:04
Maaike schreef:
10 jul 2019, 18:00
Ik snap alle verdenkingen richting Mark, echter heeft Mark in Frankrijk wel laten zien dat hij wel weet hoe hij wolf moet spelen en zou ik eigenlijk verwachten dat hij als wolf iets tactischer te werk zou gaan of zo? Het komt nu op mij over alsof Mark alles wat er in zijn hoofd op komt ook maar meteen hier post en met ons deelt.
:lol:
😂😂😂😂😂
Maar echt, laat die vergelijkingen met Levend Weerwolven eens liggen en kijk naar wat je voor je hebt... ugh.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
10 jul 2019, 17:58
Om verder hierop in te gaan: 1/3 kans? Hoe komen ze daar bij? Ik heb niet alle mogelijke scenario's opgesteld en toen gedobbeld welke het zou worden... Er is geen kansberekening hier :p
Wat ze bedoelen is, volgens Mark zijn er 3 mogelijke scenario's, waarvan één zonder Ziener, dus de 'kans' dat die er niet in zit is voor de onwetenden 1/3. Maar dat is extreem kort door de bocht.
Hugo schreef:
10 jul 2019, 17:58
*kuch* Martelares = Genezer? *kuch*
Hahahaha ikr, die slaat echt nergens op

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
10 jul 2019, 21:08
Maaike,, Mark mag dan irl een lieve leuke jongen zijn, maar in WW is hij gewoon😈🥶👹👺👿. Dat weet je toch ook wel? Hij zit niet zomaar gezellig wat onhandig te brabbelen. Daar geloof ik niks van.
Uhm, mensen hebben laaaaaang niet meer met Mark online gespeeld denk ik XD

Toen ik hem alleen online kende vond ik 'm altijd irritant en onbegrijpelijk - IRL is het een aardige knul ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Dit is het moment dat mensen dingen in andermans posts gaan lezen / hints in hun eigen posts gaan claimen waarvan ik denk 'huh, wtf, hoezo'? :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Edy schreef:
10 jul 2019, 21:08
maar in WW is hij gewoon😈🥶👹👺👿.
lol
Hugo schreef:
10 jul 2019, 21:16
Toen ik hem alleen online kende vond ik 'm altijd irritant en onbegrijpelijk - IRL is het een aardige knul ;)
Ja ik kan hem soms ook echt niet volgen, het kost bijna altijd meer moeite om hem te begrijpen, in verhouding tot de rest. Behalve dat rare ultradriedubbelesaltoblufverhaal van Edy.
Ik vind het sowieso storend hoe mensen Frankrijk erbij blijven halen :roll:
Hugo schreef:
10 jul 2019, 22:39
Dit is het moment dat mensen dingen in andermans posts gaan lezen / hints in hun eigen posts gaan claimen waarvan ik denk 'huh, wtf, hoezo'? :lol:
Jaaa, echt, ieder klein dingetje wordt volledig uit zijn verband gerukt 😂😂 "Nick is Ziener dus alles wat hij zegt nu moet iets betekenen!!!!1!!11"
Renate schreef:
10 jul 2019, 21:21
Dan ga ik de boel hier volledig volspammen.
:lol: :lol: :lol: :lol:
#zinin
Renate schreef:
10 jul 2019, 21:21
Nou begrijp ik wel dat het louter parels zijn die uit jouw pc rollen, en van mij zijn het dikke ranzige steentjes,
Lol wat???? 😂😂😂
Renate schreef:
10 jul 2019, 21:21
Nick schreef:
10 jul 2019, 13:39
Ik vind het wel verrassend, want dit lijkt te betekenen dat de wolf mij als slachtoffer heeft gekozen.
Als wolf had ik, om het risico van de genezer te ontlopen, sowieso iemand anders vermoord.
Ik denk dat ik in dit stadium de burgemeester had vermoord. Risico is dan uiteraard wel dat Lea vervolgens mij BM maakte, maar dan zou de wolf mij de volgende nacht alsnog kunnen bijten.
Ik vind deze redenering niet erg logisch. Als ik wolf was, zou ik toch liever een zekere ziener eruit halen dan iemand die misschien wel genezer zou kunnen zijn, of heks, terwijl je überhaupt niet weet of die rollen erin zitten.
Volgens mij begrijpt Renate hier niet helemaal wat Nick bedoelde... :')

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Lea schreef:
11 jul 2019, 14:10
Ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Je vergelijkt nu de speelstijl van iemand in real life met online, en aangezien het zo lang geleden is dat we een online spel hebben gespeeld kan ik me voorstellen dat iemand online net wat anders overkomt.
THANK YOU. "net wat anders" wel lol how about totaal niet te vergelijken
Lea schreef:
11 jul 2019, 14:10
De redenaties van Mark en sommige versprekingen die hij claimt als roleplay vind ik te veel opvallen..
Om dat versprekingen te noemen vind ik wel weer raar. Ik denk nou ook weer niet dat Mark urenlang zit na te denken over hoe zijn post opgevat kan worden voordat hij hem plaatst, maar ik ga er toch wel vanuit dat iedereen voordat-ie op submit drukt éventjes nagaat of er niks extreem doms of belastends in staat. Niemand hier is toch stom genoeg om per ongeluk tégen de vermeende ziener te zeggen dat-ie blij is dat er geen wolf gezien is, serieus.
Renate schreef:
10 jul 2019, 21:21
Vannacht bewust geen slachtoffer maken, zodat iedereen denkt dat Nick is aangevallen maar is gered. Als er een heks is, denkt die dat de ziener dat gedaan heeft, als er een genezer is, denkt die dat de heks dat gedaan heeft.
Kijk, dit zou ik een 'verspreking' noemen; Renate zegt ziener waar ze genezer bedoelt. Klein foutje dat verder helemaal niets betekent.
Volledig bewust "blij met je goede droom" typen met nota bene een knipoog erbij... daar kun je volgens mij echt niks uithalen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
11 jul 2019, 18:22
Edy, waarom zeg jij dat Maaike zonder enige aanleiding zegt dat Mark gezien is door Nick? Want ook ik had het gevoel dat Mark door Nick bekeken was. Door die ene opmerking van Nick, die ik ook gequote heb.

Ook ik verbaas me wel over die bescherming door Maaike van Mark. Die vind ik heel gek. Maar door die opmerking van Nick zou mijn vertrouwen eerder naar Mark gaan dan naar Maaike. Anderzijds: als Maaike slecht is, waarom zou zij Mark dan verdedigen?
Uhm... "Ik denk dat de Ziener Mark als goed heeft gezien"
"Ik vind het raar dat Maaike Mark vertrouwt"
Scherp dit.

Daarnaast, dat Sektegewauwel is te fout om op in te gaan :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Edy schreef:
11 jul 2019, 17:42
Tenzij er in deze kleine groep toch een sekteleider zit, dat Mark is en zij dus lid van de sekte is.
Dat zou misschien dat gekke gedoe met de kerk ook verklaren.
Wat?!?!?!??!?!?!??!?!? 😂😂😂😂😂😂 Hoe zou dat ook het kerkgedoe verklaren doe rustig 😂
Renate schreef:
11 jul 2019, 18:32
Huh Maaike, hoezo denk jij dat iedereen op Lea gaat stemnen terwijl er alleen nog maar op Mark gestemd is?
Uhhhh waar zegt Maaike dat ze dat denkt.....?
Renate schreef:
11 jul 2019, 18:35
Ik ben bijrijder hoor!
Gelukkig maar (:
Mark schreef:
11 jul 2019, 18:54
en zelfs zonder nick zijn teksten kan je weten wat ik ben XD...
Huh??????????? Waar de feck heeft deze man het over
Mark schreef:
11 jul 2019, 19:03
@edy
is er dan bewijs dat hij iemand anders gezien heeft. want wat hij zij over mij klopt wel.
en natuurlijk kan je zeggen nu van ja maar dat is makkelijk om gewoon in mee te gaan. maar leg mij dan uit wie hij dan heeft gezien volgens jouw. ??
Volgens mij heeft Edy vrij duidelijk gezegd dat ze dacht dat Nick Lea had gezien 🤔
Hugo schreef:
11 jul 2019, 19:13
Dat laatste doe ik geen uitspraken over ;)
Wat bedoel jij hiermee? "dat zegt een hoop", wat vallen daar voor uitspraken over te doen??

Wat een rotzooi dit, echt heerlijk 😂😂

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
11 jul 2019, 19:46
Mark schreef:
11 jul 2019, 18:54
en zelfs zonder nick zijn teksten kan je weten wat ik ben XD...
Huh??????????? Waar de feck heeft deze man het over
Hij is gek. Dat kan je ook zonder Nick al weten :P
Lola schreef:
11 jul 2019, 19:46
Hugo schreef:
11 jul 2019, 19:13
Dat laatste doe ik geen uitspraken over ;)
Wat bedoel jij hiermee? "dat zegt een hoop", wat vallen daar voor uitspraken over te doen??
Dat zijn spelconclusies 'dat het een hoop zegt' voor zijn rekening zijn en ik daarop noch bevestigend noch ontkennend kan antwoorden ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Nick is niet meer online geweest sinds gistermiddag... Dit kan grote speleffecten hebben, nu iedereen naar hem kijkt :?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”