Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

En de eerste "Theorie" is binnen, de eer is gegaan naar de Burgemeesterstheorie. Taart, chocola en 10 euro shoptegoed bij de Hema komen jouw kant op, gefeliciteerd!

Jammer, "Familietheorie", "Socialewolventheorie" en "Nick-is-verdacht-omdat-hij-Nick-is-theorie". Er kan er maar eentje de beste zijn. Of tenminste, eerste.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hoera!

Het werkt idd echt in je nadeel als je je tekstueel niet optimaal kunt uitdrukken. Bij tekst zijn er altijd wel miscommunicaties, zie Edy/mij en Edy/Maaike, en vast nog heel veel meer, maar bij Mark lijkt het aanzienlijk vaker voor te komen.
Ik vind het wel een beetje irritant hoe mensen blijven hangen in dat ik-ga-slapen-verhaal. Move on! Kom maar op met die theorieën!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

En waar blijft mijn geliefde :( ik mis hem

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Zou hij doorhebben dat hij dood is? Who knows! ;)
Hij is niet meer online geweest sinds gisteravond, dus nee.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
07 jul 2019, 19:38
Vroeg me af of we bij de Hemel ook de postcounter uitwillen net als de WW-hol? Misschien beetje overbodig.
Ik wil hier nog antwoord op, by the way
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
07 jul 2019, 22:22
Zou hij doorhebben dat hij dood is? Who knows! ;)
Hij is niet meer online geweest sinds gisteravond, dus nee.
Hahaha oja jij kunt dat zien natuurlijk :')

Sorry, ik had daar overheen gelezen! Lijkt me inderdaad vrij zinloos; iedereen weet wie er dood is. Als ze tenminste online komen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Aaaaahhhh ik wil met Floris speculeren over wie welke rol heeft. Met jou kan dat niet echt 😛

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Even voor de goede orde, trouwens; er zitten gewoon twee wolven in het spel, toch? Daar twijfelde ik zelf iig niet aan.

Ik vind dat wel niet-spoilerig genoeg voor in dit topic.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Er zitten natuurlijk maar 2 in ;)

3 is té cwazy: 6 vs 3
Nacht 1 is gratis: 5 vs 3
Dan zit je op dag 1 al op je laatste mogelijkheid om te winnen als Burgers (want, lynch je een burger, dan is 4-3 in de nacht, en 3-3 de volgende dag.)

Zal die postteller even aanpassen, morgen.

En je kan natuurlijk in elk geval je eigen gedachten hier spuien ;)
En kan je voor mij checken of jij bij "members" (onder in beeld) kunt zien wie wanneer voor het laatst online was? Want daar haal ik mijn info vandaan ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

IK BEGIN GEWOON ALVAST kan Floris straks bijspringen als-ie zin heeft

Nog in het spel:
Mark
Edy
Lea
Maaike
Nick
Renate
Marieke

Rollen:
Weerwolf
Weerwolf
Cupido
Heks
> van deze zijn we dus (vrij) zeker, tenzij Hugo doet alsof met de heks, maar dat lijkt me iets te voor een testspel.
Nu, een Burger en de Dorpsgek zijn eruit. Het lijkt mij realistisch dat er in totaal minstens drie Burgers inzitten, waarvan er nu dus één dood is. Dat wil zeggen dat de overgebleven rol óf ook burger is (lijkt me niet tho), óf nog een bijzondere rol. Ziener ligt voor de hand, maar ik zie Hugo er daarom juist voor aan om dat niet te doen. De Dorpsgek werkt in principe in het voordeel van de burgers (tenzij hij wordt opgegeten, sad), en in combinatie met de Heks én de Ziener op twee wolven is dat misschien niet gebalanceerd. Ik denk dat de laatste bijzondere rol best wel eens de Genezer zou kunnen zijn.

Dus ik denk dat er nog inzitten:
Weerwolf
Weerwolf
Cupido
Heks
Genezer
Burger
Burger

En dan nu om ze aan de personen te linken.... dat wordt ingewikkelder.

Hugo als ik er compleet naast zit lach me niet al te hard uit pls ik doe mijn best

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”