Hemelwolk

Engeltjes verzamelen!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Beste doden,

Welkom in de Hemel, jullie privé-overlegtopic! Ventileer postuum je frustraties op je medespelers, of bewonder van een afstandje de listigheid en bedrog daar beneden.

Zie de spoilerpost voor alle rolinformatie, of negeer die als je liever mee blijft puzzelen. Probeer dit topic spoilervrij te houden.

En je weet, wie het laatst lacht, lacht het best ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Welkom Lola en Floris <3

Jullie liefde mocht niet lang duren, helaas..
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Pfffft, ben ik een keer burgemeester... ik zag het wel een beetje aankomen though.

Wel niet heel handig om mij al toegang te geven tot de spoilers als ik nog een BM moet kiezen, Hugo ;) ik zag na het kiezen pas dat dat zo was en zou anders uiteraard ook niet gekeken hebben (weet ook nog niet of ik dat überhaupt wil doen), maar ik zou de volgende keer even wachten met het toevoegen aan de hemel.

Ik ben wel heel benieuwd of ik het verneukt heb met mijn keuze voor de nieuwe BM, en wie mij aan Floris gekoppeld heeft 💔 .... aaahhhh wat te doen?!
Ga jij kijken Floris?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Ook heel ironisch hoe mijn laatste post in de nacht "we hebben er zin in!" was, heel sip wel dit. 😂

Ik heb trouwens Lea gekozen voor burgemeester omdat ik iemand wilde die zich niet kandidaat had gesteld, en ook wel omdat ik hoop dat iedereen zich het hoofd gaat breken over waarom ik deze keuze gemaakt heb hahaha. En Lea is nog redelijk actief geweest van de niet-kandidaten.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Ja klopt, bedacht ik me ook toen ik net op werk was 🙃 Dacht dat je dat wel fair zou doen 😉
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Natuurlijk ☺
En daar is het ook een testspel voor hè, dan is er nog ruimte om zulke fouten te maken.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

We kunnen nu wel gezellig hier kletsen ;)
Wel jammer dat ze niet meetellen voor m'n postcounter :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hemelwolk

Bericht door Lola »

Als je het topic later openbaar maakt, worden ze er dan alsnog bij opgeteld? 🤔

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

Nee - andersom ook niet, helaas. Mijn eerste post hier telt ook mee, voordat ik het uit had gezet :P

Vroeg me af of we bij de Hemel ook de postcounter uitwillen net als de WW-hol? Misschien beetje overbodig.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Hemelwolk

Bericht door Hugo »

By the way, stukje Spelleider-spel-analyse voor jullie lolz:

Mark is nu vrij slecht in het "onder druk uitkomen". Hij wordt beschuldigd, maar alles wat hij zegt maakt hem (in mijn ogen) verdachter. Ik weet niet helemaal waar dat aan ligt. Ideaal om tegen te spelen als je hem verdacht wilt maken/vindt.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”