Barbecue

Nomnomnom eet Burgers
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Barbecue

Bericht door MMarieke »

ik eet Floris op, OMNOMNOM
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Barbecue

Bericht door Hugo »

Floris it is!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Barbecue

Bericht door Hugo »

Lekker eerste maaltje, al dacht ik zo.

Alvast een vooraankondiging: jullie volgende deadline is dinsdag 23:00 🙂
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Barbecue

Bericht door MMarieke »

Waar komt dat van nick ineens vandaan?!
Ik denk dat ie wel eens de ziener zou kunnen zijn.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Barbecue

Bericht door Lea »

Ik denk het ook. Hij zou natuurlijk de rol kunnen claimen om de echte ziener te beschermen, maar hij weet niet wie dat is en hij maakt een echte wolf verdacht.. Dus tja waarschijnlijk wel. Even kijken welke kant de discussie opgaat, anders is hij het volgende slachtoffer. Of zou er een genezer inzitten? Want dan kunnen we misschien beter een nacht wachten. Grote kans dat hij mij gaat checken dan.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Barbecue

Bericht door MMarieke »

Lea schreef:
08 jul 2019, 18:43
Ik denk het ook. Hij zou natuurlijk de rol kunnen claimen om de echte ziener te beschermen, maar hij weet niet wie dat is en hij maakt een echte wolf verdacht.. Dus tja waarschijnlijk wel. Even kijken welke kant de discussie opgaat, anders is hij het volgende slachtoffer. Of zou er een genezer inzitten? Want dan kunnen we misschien beter een nacht wachten. Grote kans dat hij mij gaat checken dan.
Ik denk dat Nick er sowieso uit moet. Waarschijnlijk word ik dan gelyncht omdat dan blijkt dat hij toch de ziener was en dat de reden voor zijn directe aanval op mij. Maar dan ben jij er in ieder geval nog. We moeten voorkomen dat hij kan vertellen dat jij de tweede wolf bent
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Barbecue

Bericht door Lea »

Ja ik denk dat jij niet meer te redden valt. Het is te duidelijk. Wel een beetje jammer.
Er is een hele grote kans dat hij mij als volgende gaat bekijken vanwege de burgemeester. Zullen we dan op Nick stemmen?
Waarschijnlijk ben je straks al wel dood en maakt het uitbrengen van een weerwolvenstem dus niet meer uit.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Barbecue

Bericht door MMarieke »

Lea schreef:
08 jul 2019, 20:41
Ja ik denk dat jij niet meer te redden valt. Het is te duidelijk. Wel een beetje jammer.
Er is een hele grote kans dat hij mij als volgende gaat bekijken vanwege de burgemeester. Zullen we dan op Nick stemmen?
Waarschijnlijk ben je straks al wel dood en maakt het uitbrengen van een weerwolvenstem dus niet meer uit.
Dat denk ik ook. Dus ga vooral mee in de verdenkingen richting mij. Dan voorkom je misschien dat Nick jou checkt de volgende nacht...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Barbecue

Bericht door Lea »

Waarschijnlijk gooit een heks of genezer roet in het eten. ach ja

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Barbecue

Bericht door Lea »

ik eet Nick op, OMNOMNOM

Plaats reactie

Terug naar “Weerwolvenhol”