Hier mag je vrij praten

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Shiiiiiiit toch Belle en Matthijs! Zaten iig wel in mijn lijstje :lol: wat een verschrikking dit spel...
Excuses Renate ook

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Renate »

Welkom, Djamila en Lola, en ach, Djamila, het is maar een spelletje ;-)
ik snap trouwens absoluut niet waarom de wolven Kayan dit keer niet opgegeten hebben. Mogelijk zijn ze toch bang dat er een genezer inzit.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Mark »

Wow deze dag bepaald echt wie er wint
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Mark »

het is best vervelend dat lola niets meer heeft gezegd over haar buren XD.
hoop dat kayan weet wat ze moet doen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Ja Lolaaaa sorryyyyyyyyyyyyyyyy

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Thijs schreef:
17 feb 2021, 12:42
ik begin een enorm zwak te ontwikkelen voor Djamila, goede post, ze leest het spel goed en vind dat ze de juiste dingen doet. Ik zou bijna zeggen, is ze nog vrijgezel ?
Hahaha Thijs :P Ik heb ook een zwak voor jou hoor! Anders had ik je niet gered ;-)
Ben alleen niet vrijgezel :lol:
Renate schreef:
21 feb 2021, 09:14
Ida, wat bedoel je met
Ida schreef:
21 feb 2021, 09:02

Renate; er waren 2 opties heks of jager, ik hoopte de eerste🤪

Heb je het daar over mijn rol? Maar het was toch super duidelijk dat Djamila heks is en Thijs de eerste nacht heeft gered?
Super jammer dat zij daardoor de ziener niet meer kan redden.

Ik zou ook niet snel meer zulke fratsen uithalen als ik heks was :lol:

Snap ook niet waarom de wolven niet voor Kayan hebben gekozen?! Is toch onmogelijk om haar nog verdacht te maken, lijkt me

En ja Lola had wél wat meer mogen laten weten :P Echt zooo unlucky hahaha, maar wilde per se m'n gave gebruiken xD

Bas speelt trouwens echt goed dit spel! Spot on met verdachten etc

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Kan niet wachten om het hol te lezen trouwens!

En Ida!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil:

:love:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Ida »

Sorry Djamila, maar met zo’n sterke BM moet je wat proberen! Mijn angst was dat je het zou merken , waarom ik je zo vertrouwde omdat jij Thijs vertrouwde! Maar tegen een ziener kun je nooit op.

Floris , is niet erg, maar UW heeft niet voor niks de BM met 2 stemmen als rol in het spel, dan duurt het een paar dagen dat je weet wie het is en is er dus ook niet die beslissende stem!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
22 feb 2021, 22:40
Het is me nog steeds niet duidelijk waarom Djamila nu zo perse Thijs wilde redden op dag 1.
Zoals Floris aangeeft, zijn er nog maar de volgende spelers:
Matthijs
Belle
Bas
Kayan
Edy

Als het goed is zitten er nog 2 wolven in en een ziener ga ik toch van uit. Dan heb je mijn rol, die niets bijzonders is en dan blijft er dus nog maar 1 rol over die ik niet weet. Maar het lijkt me niet aannemelijk dat er naast de heks nog een beschermer in zit toch? Of is dat wel logisch? Maar zo niet, dan zou Djamila als heks dus Thijs hebben moeten redden in nacht 1 wat mij toch echt heel onwaarschijnlijk lijkt.
Overigens is de rol van Lola de enige die alleen uit UW komt. De andere rollen (jager, heks, burgers) zijn basisrollen. Gezien mijn eigen rol vraag ik me af of er verder wel UW rollen inzitten, of dat alleen de slapeloze als extra rol erin is. Ik ben in ieder geval niet zo bezig met de vele mogelijkheden die er nog zouden kunnen zijn, omdat ik betwijfel eigenlijk dat die er zijn.

Als er dus GG zijn die meer info hebben is het misschien tijd om daarmee naar voren te komen. De ziener bijvoorbeeld?
:$

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
22 feb 2021, 22:18
Sorry Djamila, maar met zo’n sterke BM moet je wat proberen! Mijn angst was dat je het zou merken , waarom ik je zo vertrouwde omdat jij Thijs vertrouwde! Maar tegen een ziener kun je nooit op.

Floris , is niet erg, maar UW heeft niet voor niks de BM met 2 stemmen als rol in het spel, dan duurt het een paar dagen dat je weet wie het is en is er dus ook niet die beslissende stem!
Haha das waar

Plaats reactie

Terug naar “Heaven of the timetraveler”