Hier mag je vrij praten

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Lola »

Renate schreef:
21 feb 2021, 00:15
Mark schreef:
19 feb 2021, 01:10
en ik wordt echt deels boos op de manier wat ze zeggen over de jongerenchat en zo
Dat meen je niet. Ik word een beetje sip van al die lange tenen bij de spelers
Nou, het is wel echt godsgruwelijk irritant hoor. Zeker als er dingen uit duimen gezogen worden die letterlijk nergens op gebaseerd zijn.


Sorry voor mijn verlepte prestatie dit spel 😩 ben er gewoon niet goed ingekomen omdat er telkens irl weer iets gebeurde. Echt jammer :(
Aan de hand van je redenering snap ik iig best wel dat je me eruit hebt gehaald Djamila, haha.

In dit geval is het niet erg, maar Edy heeft mijn rol wel verkeerd geïnterpreteerd. Ik hoorde of iemand wakker was geweest, dat kan dus net zo goed een heks of genezer oid zijn. Ik heb het overigens wel meegenomen bij mijn stem op Renate, dus daar heeft ze wel gelijk in 😂 denk ook wel dat ik zelf op Belle gestemd zou hebben vandaag.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Ida »

Lola: Eigenlijk super moeilijke rol, je weet eig niks.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Zou slapeloze te sterk zijn als die precies hoorde welke van de twee aan het rommelen was 's nachts? Ik zelf denk van niet. In Town of Salem hoor je zelfs WIE er 's nachts precies bezig is, ookal is diegene niet naast je (Town of Salem heb je gewoon een ronde kring zonder spelerslijst)

Echt super unlucky dat Kayan Lola checkte -____-
Vind nog steeds dat haar felheid haar niet ten goede kwam in Nacht 2. Ik snapte uiteindelijk heus wel wat ze claimde, maar dat rare connecten van mij en Ida sneed geen hout.
Bas schreef:
22 feb 2021, 23:42
RIP Djamila en Lola
Laten we beginnen met Djamila als heks.
Op dag 1 zegt Djamila dit:
Djamila schreef:Geen slechte vibes: Thijs, Ida, Belle
Neutraal: Renate, Kayan, Edy, Matthijs
Lichtelijk meh-gevoel: Bas
Geen mening: Mark, Lola
Ik ga ervan uit dat Djamila dus haarzelf gered heeft. Anders was ze waarschijnlijk wel iets duidelijker geweest over wie ze vertrouwde. Zeker aangezien ze ook al gezegd had dat ze in vorige spel als genezer aangaf wie ze had beschermd.

Dan Lola als slapeloze.
Het feit dat Lola op Renate stemde, betekent dat er iemand naast Lola wakker geworden heeft moeten zijn. Het feit dat dat niet Renate is, moet het wel Belle zijn.
Nou betekent dat niet met 100% zekerheid dat Belle slecht is, maar die kans is wel enorm groot.

Dan we zijn met 5 mensen over. Het feit dat het spel doorgaat betekent dat er een van twee mogelijkheden zijn:
1. Edy is geen wolf.
2. Edy is een wolf en er zit een lone wolf in het spel.
Maar als het nummer 2 is, dan wint of Edy of moet de (lone) wolf nu op Edy stemmen om nog een kans te maken.
Ik ga er dus even vanuit dat Edy goed is.
Dan houd ik
Matthijs, Belle en Kayan over.

En eigenlijk wil ik mijn mening over hen nog even laten wachten tot ik van hun hoor. Zeker van Matthijs en Belle wil ik wat horen, aangezien zij beide sinds de vorige dag niet meer inhoudelijk hebben gepost. Dus ik hoop dat zij morgen in de loop van de dag wat van zich laten horen en dan zal ik daarna mijn, gedeeltelijk daarop, mijn mening baseren.
Oh Bas...................... Daar gaatie weer xD

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Renate »

Ida, van harte gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Lola »

Djamila schreef:
23 feb 2021, 01:10
Zou slapeloze te sterk zijn als die precies hoorde welke van de twee aan het rommelen was 's nachts? Ik zelf denk van niet. In Town of Salem hoor je zelfs WIE er 's nachts precies bezig is, ookal is diegene niet naast je (Town of Salem heb je gewoon een ronde kring zonder spelerslijst)
Ik denk ook niet dat ie per se te sterk zou zijn, maar het kan juist ook wel interessant zijn dat je weinig weet. Maar dan heb je wat meer tijd nodig om daaromheen meningen te vormen denk ik. Je kunt inderdaad wel erg weinig met je info.
Djamila schreef:
23 feb 2021, 01:10
Echt super unlucky dat Kayan Lola checkte -____-
Vind nog steeds dat haar felheid haar niet ten goede kwam in Nacht 2. Ik snapte uiteindelijk heus wel wat ze claimde, maar dat rare connecten van mij en Ida sneed geen hout.
Ja, ik vind ook dat ze te chaotisch en agressief bezig was. Dat gedrag ken ik van haar gewoon echt alleen wanneer ze aan de slechte kant staat. Ik denk dat het misschien (naast natuurlijk wat oprechte frustratie) juist bedoeld was om een beetje te camoufleren dat ze ziener was, maar dat heeft dan averechts gewerkt :lol:
Hoe dicht we er bij zijn gekomen de ziener er op dag 1 uit te stemmen though... whoops :lol: :lol:

Wel goed van Edy dat ze nog weet dat ik Renate op dag 1 al noemde, want dat heb ik heel bewust gedaan toen, inderdaad vanuit mijn rol. Maar die aanname toch dat een ziener altijd de BM wil checken... zucht. Hoewel het met zo'n sterke BM ondertussen misschien wel een goed idee zou zijn, zeker als Kayan zo aan haar goedheid twijfelt, maar ja. Ieder zijn tactiek! Ik vind het iig ver gaan om aan te nemen dat een ziener per definitie de BM gecheckt moet hebben.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Lola schreef:
23 feb 2021, 09:37
Djamila schreef:
23 feb 2021, 01:10
Zou slapeloze te sterk zijn als die precies hoorde welke van de twee aan het rommelen was 's nachts? Ik zelf denk van niet. In Town of Salem hoor je zelfs WIE er 's nachts precies bezig is, ookal is diegene niet naast je (Town of Salem heb je gewoon een ronde kring zonder spelerslijst)
Ik denk ook niet dat ie per se te sterk zou zijn, maar het kan juist ook wel interessant zijn dat je weinig weet. Maar dan heb je wat meer tijd nodig om daaromheen meningen te vormen denk ik. Je kunt inderdaad wel erg weinig met je info.
Djamila schreef:
23 feb 2021, 01:10
Echt super unlucky dat Kayan Lola checkte -____-
Vind nog steeds dat haar felheid haar niet ten goede kwam in Nacht 2. Ik snapte uiteindelijk heus wel wat ze claimde, maar dat rare connecten van mij en Ida sneed geen hout.
Ja, ik vind ook dat ze te chaotisch en agressief bezig was. Dat gedrag ken ik van haar gewoon echt alleen wanneer ze aan de slechte kant staat. Ik denk dat het misschien (naast natuurlijk wat oprechte frustratie) juist bedoeld was om een beetje te camoufleren dat ze ziener was, maar dat heeft dan averechts gewerkt :lol:
Hoe dicht we er bij zijn gekomen de ziener er op dag 1 uit te stemmen though... whoops :lol: :lol:

Wel goed van Edy dat ze nog weet dat ik Renate op dag 1 al noemde, want dat heb ik heel bewust gedaan toen, inderdaad vanuit mijn rol. Maar die aanname toch dat een ziener altijd de BM wil checken... zucht. Hoewel het met zo'n sterke BM ondertussen misschien wel een goed idee zou zijn, zeker als Kayan zo aan haar goedheid twijfelt, maar ja. Ieder zijn tactiek! Ik vind het iig ver gaan om aan te nemen dat een ziener per definitie de BM gecheckt moet hebben.
Das waar.
Ja dat was wel beetje blunder inderdaad, mjaa wel goede reden van mijn kant xD
En ja Edy heeft het niet bij het goede eind...

Och Matthijs... lekker fel op mijn accusations ingaan, terwijl ik dood ben :roll:

Omggg stem aubbbb Belle of Matthijs eruit!!!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Ida »

Renate: merci, wijntje erop? 🥂

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
23 feb 2021, 23:08
Renate: merci, wijntje erop? 🥂
Gefeliciteerd nog!! Ik heb er een wijntje op gedaan ;-) :-D

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Ik denk dat de burgers dit wel winnen! Matthijs speelde het ook niet heel sterk m.b.t. Belle eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Lola »

Nee idd, Matthijs had gewoon mee moeten gaan op Belle.
Fijn dat ze mijn gedrag nu goed interpreteren :angel: en Bas in het bijzonder is goed op dreef!

Plaats reactie

Terug naar “Heaven of the timetraveler”