Hier mag je vrij praten

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Lola »

Bas schreef:
26 feb 2021, 00:04
Ik wil best nog even discussiëren, het probleem wordt alleen dat het je verdachter maakt.
Deze sicke burn 🌋

Echt lekker gedaan medeburgers :banana: ik heb er zelf bar weinig aan bijgedragen maar toch fijn dat mijn winning streak intact blijft :lol: (ervan uitgaand dat Bas niet wisselt, maar dat zou ik toch hoogst onwaarschijnlijk vinden)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Edy »

Hallo hallo!
Nou, zit het spel tochzoals ik dacht. Eigenlijk bijna geen bijzondere rollen. Ik vermoedde dat al nadat er 2 burgers uitwaren en ikzelf ook burger was. Ik herinnerde me een spel van Matthijs waarbij er uiteindelijk ook niet heel veel spelers waren en waar er echt maar basisrollen waren. Maar iedereen zat vreselijk moeilijk te denken! :lol: :lol:
Ik interpreteerde jouw rol wel goed Lola, maar op Renate ben je toch gaan stemmen, en toen Belle aan de beurt was leek mij gewoon niet dat ze nog een speciale rol had. De ziener zat er nog in, maar inmiddels was ik de mening hierboven toegedaan. Dus ze was wolf wat mij betreft.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Edy »

Oh en Djamila, nu ben ik toch heel nieuwsgierig waarom je nou Thijs gered hebt nacht 1?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Ida »

Geen bijzondere rollen noem je dat: ziener, heks, slapeloze en BM met dubb stem!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Edy »

Nee Ida, ik bedoel specifieke UW rollen!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Lola »

Edy schreef:
26 feb 2021, 17:11
Ik interpreteerde jouw rol wel goed Lola, maar op Renate ben je toch gaan stemmen, en toen Belle aan de beurt was leek mij gewoon niet dat ze nog een speciale rol had. De ziener zat er nog in, maar inmiddels was ik de mening hierboven toegedaan. Dus ze was wolf wat mij betreft.
Ah, dan heb ik jou verkeerd geïnterpreteerd!

Inderdaad alleen de slapeloze is UW-specifiek, maar met weinig spelers zijn er vaak ook geen superspannende mogelijkheden denk ik.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Kayan »

Hahaha ik kan echt niet omgaan met het spel als ik meer info heb dan anderen. Dus dan IDD agressief spelen en hopen dat ik verdacht genoeg ben, maar niet te verdacht zodat mensen alsnog meegaan en de wolven me dan wel semi met rust laten. Beetje Kaka, but still.. en Naja.. next time liever burger 👀🤣

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Bas »

Toch wel leuk dat jullie vonden dat ik op dreef was terwijl ik er stiekem vrij ver naast zat :tooth:

Ik had echt volledig in mijn hoofd dat Kayan Djamila bekeken had op dag 1. Maar later dag dat Djamila Lynch was, en daarom niet zeker was.
Waardoor ik volledig aan Kayan ging twijfelen toen ze Djamila niet meer verdacht en zei dat ze er nooit zeker over was :roll:

Maar ja, uiteindelijk goed gekozen. Ik ben te paranoia om zo laat over te blijven. Ik zie overal (lone) wolven.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
28 feb 2021, 03:05
Toch wel leuk dat jullie vonden dat ik op dreef was terwijl ik er stiekem vrij ver naast zat :tooth:

Ik had echt volledig in mijn hoofd dat Kayan Djamila bekeken had op dag 1. Maar later dag dat Djamila Lynch was, en daarom niet zeker was.
Waardoor ik volledig aan Kayan ging twijfelen toen ze Djamila niet meer verdacht en zei dat ze er nooit zeker over was :roll:

Maar ja, uiteindelijk goed gekozen. Ik ben te paranoia om zo laat over te blijven. Ik zie overal (lone) wolven.
Ja, het was heel grappig om te zien dat ik wederom wist dat je goed was, maar je er niet uitkwam. Hoe vaak ik ook met een knipoog zei dat ik je vertrouwde 👀😂

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hier mag je vrij praten

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
26 feb 2021, 17:13
Oh en Djamila, nu ben ik toch heel nieuwsgierig waarom je nou Thijs gered hebt nacht 1?
Het was niet om de streak te behouden waarbij er geen slachtoffer is in Nacht 1 :lol: maar ik gunde Thijs het om te leven. Ik vind zijn speelstijl altijd vermakelijk.

Alleen was de dag erna echt super ongelukkig verlopen, ik wilde niet al gelijk opzichtig hinten maarja :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Heaven of the timetraveler”