Hol

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Alvast vooruit denkend op de nacht.
Gewoon nog eens op Thijs? Genezer kan niet 2 x dezelfde doen. Heks zou fijn zijn om er snel uit te hebben, enz. Oh wacht : er is een rol, die pas de tweede nacht sterft. Zou die erin kunnen zitten ? Lijkt me dat er een uitbreidingsrol inzit, is voor de verandering wel leuk. Er zijn maar 8 burgerrollen.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Hol

Bericht door Floris1987 »

Jullie deadline word alvast woensdag 17:00

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Misschien dan maar voor de zekerheid iemand anders doen deze nacht en Thijs dan in nacht 3?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ja we kunnen vannacht kijken of Lola een beter slachtoffer was :lol: Of de BM nu neerhalen in de hoop dat ze een van ons kiest? Kunnen we schuld bij renate leggen dat het haar "heet onder de voeten werd"?

Overigens weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Ik weet wel dat ik níét als eerste ga stemmen want dat kostte me vorige keer de kop. Waarschijnlijk blijf ik bij mijn stem op Ida (sorry!) met een soort bonus voor later als het verkeerd gaat. Onder het mom "om dan op een medewolf te stemmen is wel heel riskant dus dan zijn ze niet beide wolf" ofzo :tooth:

Ik ben heel huiverig met het voeden vd discussie dus ik denk dat ik ga bemiddelen dat het "klinkt als een burgerstrijd". Dat zijn denk ik plusburgerpunten gegeven dat ze niet denken "hij wist dat ze burger waren". :shrug:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

ik denk dat er eerder een genezer inzit dan een rol die de tweede nacht doodgaat. Alles kan. Maar Lola mag ook hoor. Het maakt me niet zoveel uit .bm zpu ik morgen doen even afhankelijk hoe Edy morgen in het spel staat

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Pfff het was niet de bedoeling dat anderen mij volgen met mijn stem op Kayan🤣🤪
Nu maar hopen dat Thijs eruit vliegt...

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Wanneer je door alle IRL-waanzin het spel vergeet :$ Om eerlijk te zijn had ik mij toch wel buiten deze stemming gehouden dus had mijn stem niet uitgemaakt :lol: Ik denk dat we beter kunnen testen of Thijs dus Bink is door hem deze nacht niet aan te vallen. Zo hebben we de kans op 2 slachtoffers als we volgende nacht goed kiezen. We kunnen Lola doen of misschien Mark? Omdat Mark nog wat buiten de discussie staat is hij een slachtoffer zonder veel linkjes dus dan hebben de burgers nog geen info op dag 2 misschien. :tooth:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Mee eens, Lola of Mark vind ik prima.
Thijs vliegt er nu overdag wel uit. Zou raar zijn als Edy voor Kayan kiest.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Het zou wel echt geniaal zijn als de burgers zonder onze hulp het geredde nacht slachtoffer lynchen

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Hahahah ja toch! Ik ga dit zeker aankaarten als Thijs straks een beschermende rol als bink oid blijkt te zijn. "Ja zou het kunnen zijn dat ze hun nachtslachtoffer toch overdag eruit wilden halen? Dit plaatst wel enige verdenking richting Renate en Edy" :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”