Hol

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Mark had dat geschreven om 15.39 in dag 1: "ik ga mijn stem geven soort van naar voren wijzen want ik heb geen idee.
ik denk dat ik daarom ook niet met mensen deze ronde mee ga stemmen, omdat ik het niet weet en er nog niet achter sta."
Zelf denk ik niet per se dat dit op de ziener slaat? Maar meer dat hij niet weet op wie hij stemmen moet. Maar op zich kunnen we de gok wagen en hem kiezen?

Wat betreft Renate denk ik dat zij momenteel nog een beetje in de spotlight staat wbt de stem op Thijs. Lola heeft nu een "negatief gevoel" geuit richting Kayan wat we wellicht kunnen gebruiken tegen haar als Kayan goed blijkt te zijn uiteindelijk. Ofwel doordat we Kayan zelf pakken of doordat ze er overdag uitvliegt. Ik denk in elk geval dat we Lola misschien nog kunnen krijgen op haar "vibe checks" richting een onschuldige burger :D Er schiet mij nu opeens door het hoofd dat een valse verdenking (dus van Mark naar Lola, of Lola naar Kayan) ook kan leiden naar de ziener die een lycantroop gezien heeft. Nu denk ik niet dat daar nu sprake van is, omdat het een heel lichte verdenking was.

Ik ben overigens nog steeds van mening dat Djamila iets sterks kan hebben, met name door de "Er was voor mij een duidelijke reden om op Kayan te stemmen en niet Thijs." als respons op Edy. Ik denk dat het slim is om die nog even te laten wachten, want als we haar pakken (en ze blijkt ziener/bodyguard) is dat misschien terug te leiden naar mijn opmerking dat ik haar nu juist vertrouw. Het klinkt ook ergens wel logisch dat de ziener als eerste Thijs bekijkt, juist omdat hij een wildcard is van tijd tot tijd. Dan kan je maar beter zeker weten of hij aan je kant staat of niet :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

In deze fase van het spel zou ik Djamila er nog inhouden, omdat dat vertrouwen ons misschien nog goed van pas kan komen. Maar als ze daadwerkelijk de ziener is, willen we haar er denk ik toch echt wel volgende nacht uit.

Verder weet ik het niet zo goed voor het nachtslachtoffer. Ik zou idd een minder opvallend iemand nemen, wat dat betreft is Mark zo blanco dat de burgers er idd weinig mee op zullen schieten.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Doen we dat !

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Mark

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Mee eens hoor dat een ziener er niet kang in moet blijven, maar ik denk vooralsnog niet dat Djamila dat is .

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Mark mag verdwaald raken in de tijdmachine en achterblijven
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Mark mag verdwaald raken in de tijdmachine en achterblijven

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

De stem hoeft toch niet perse met een hele zin ? Ik had vandaag verder geen tijd om dat uit te pluizen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik neem aan van niet, maar ik dacht ik geef Floris inspiratie :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Hol

Bericht door Floris1987 »

Mark is jullie slachtoffer

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”