Hol

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Matthijs om BM te worden is best lastig hoor.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik heb toch op Kayan gestemd met een mogelijke wissel naar Renate. Al dat geclaim vind ik maar niks. Als ze straks inderdaad ziener blijkt te zijn is het natuurlijk jammer, maar dan valt Djamila ook enorm buiten de boot. (Dus dan zou de volgende twee dagen zijn om Ida en Djamila eruit te halen denk ik) Nu maar hopen dat ik niet teveel de schijnwerper op mezelf gegooid heb :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ida schreef:
19 feb 2021, 23:53
Renate hint naar heks of jager, zou fijn zijn als zij eruit vliegt.
Als het vandaag niet lukt, dan stel ik voor voor de nacht.
Ik denk niet dat Bas ziener is, hij stelt dat kayan 100% zeker van mijn slechtheid is. Volgens mij trekt huj dat niet in twijfel.
Belle:eens een actievere speler voor de nacht is beter deze nacht.
Ik weet vrij zeker dat Renate mij eruithaalt als jager, en in de nacht kan ik ook wel eens het haasje zijn met een dodendrankje. Als ze dat niet bluft tenminste.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ida schreef:
19 feb 2021, 23:54
Matthijs om BM te worden is best lastig hoor.
Als ik eerder had geweten hoe sterk die rol was, hadden we harder gestreden hem te krijgen :lol: Maar daarom is het wel belangrijk om je achter de BM te scharen, om in die vertrouwenscirkel te komen en zo de opvolger te worden. Voor mij is het ben ik bang te laat, maar ik denk dat Belle of Ida misschien nog wel een kans maakt.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Ik ga stemmen op Renate , want dan kan ze geen dodendrankje meer gebruiken. Moet alleen nog een draai verzinnen, waarom.
Ik stem laat in dit geval !
Ws met argument lijfsbehoud.
Mijn pijlen gaan nu naar Kayan en Bas , maar het word Renate !

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Ik wil eigenlijk nu al gaan stemmen en dan te druk zijn om later nog te kijken. Nu kan ik nog veinzen dat ik een onoplettende burger ben die niet ziet dat Kayan ziener is die weet dat Ida wolf is, maar ik ben bang later niet meer.

Hoewel dit tricky kan zijn, ga ik wel op Renate stemmen, gezien Ida nu wel redelijk gevaar loopt en met wat ik eerder heb gezegd kan ik eigenlijk alleen anders op Edy gaan. Opeens op Kayan is te opvallend.

De chaos in mijn hoofd die ik toon in mijn posts is trouwens wel waar, haha. Holy shit, ik zit duidelijk niet echt lekker in het spel. Iig als "burger". Als wolf houd ik het nog een soort van bij.

Verder ben ik bang dat Edy niet één van ons gaat kiezen. Ida haar kans is na vandaag denk ik ook wel verkeken en ze begint mij ook al lichtelijk te wantrouwen. Ik denk echt dat Djamila dan burgemeester wordt. In een eerdere nacht hadden we misschien meer kans gemaakt.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Spannend alweer!
Ze kunnen ons er nooit allemaal tegelijk uit knikkeren, dus dat kost in elk geval 3 dagen . Mits Renate niet jager is....
Ik denk dat voor de nacht het beste is iemand te kiezen die niet beschermd zal worden. Want een slachtoffer is beter dan geen.
Als Kayan eruit vliegt en ze is inderdaad ziener , dan ven ik morgen het haasje. Dat is dan eigenlijk 1 nacht te vroeg.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Maar even oprecht, ik dacht dat djamila ziener was en Thijs gezien had??? Dus ik snap nu echt niet waarom Kayan als ziener gezien wordt? Mis ik nou een rol van Djamila? Want als zij bodyguard was en thijs koos dannog lijkt het me stug dat ze zou wisselen op dag 1?
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Stemde DJ op Thijs dag 1?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Is Renate toch jager, heks was beter geweest. Weer spannend !

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”