Hol

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Hol

Bericht door Floris1987 »

Beste wolven,

Heel veel succes. Jullie deadline ligt op zaterdag 16:00. de deadline zullen strak zijn en ik verwacht dat jullie overdag al een beetje discussiëren wie jullie snacht dood willen.
Let op deze wolvendeadline is alleen voor jullie bekend.

Succes


Nacht 2 deadline wordt woensdag 23:00
nacht 3 deadline wordt zondag 23:00

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Oh, no, ik ben alweer wolf en dit ging de vorige keer niet zo soepel :lol: :|

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

#sadlife weer wolf :banana: :disco:
Had zo gehoopt op níét nogmaals wolf maar ja, het is ook pure gokkerij! Voor nu ben ik zeer benieuwd wie mijn partners zijn! :angel:
En hoooi Belle! Jij bent er ook vroeg bij zie ik :lol: Ik had je eerst nog meegenomen in de onderstaande tekst dus moest even snel aanpassen 8-|

En interessant dat deze deadline alleen voor ons bekend is! Gelukkig hebben we.. 4?.. dagen om te discussiëren wie ons eerste slachtoffer wordt :lol: Ik zal het eerste balletje vast opgooien zodat we het vast uit de weg hebben.
Gezien de spelerslijst
1. Matthijs
2. Mark
3. Renate
4. Lola
5. Belle
6. Thijs
7. Djamila
8. Ida
9. Bas
10. Kayan
11. Edy
denk ik dat obvious opties zijn: Mark, Renate, Edy, Djamila en Bas [Als we in elk geval sociaal willen doen]
Ik weet nog niet natuurlijk wie dit nog meer lezen gaat, maar ik wil best een curveball maken en gewoon deze 5 mensen niet kiezen! (Alhoewel ik Mark of course wél heel graag wil aanwijzen!) Mijn voorstel daarom is om Lola of Thijs te kiezen. Kayan wil ik wel een potje gunnen na het zijn van spelleider. Ida is net overtuigd door Renate dus dat zou ik stom vinden om haar dan meteen op te eten.
Nu ga ik weer in observatie-modus terwijl ik verderschrijf aan mijn thesis! :tooth:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Trouwens Belle, vorig spel was niet zó dramatisch voor jou als wolf hoor! ;-) Jullie hadden bijna gewonnen nog, met nog 2 levenden over :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Nahja, dat spel ging het mij persoonlijk als wolf niet zo goed af, haha.

Betreft slachtoffers, op één of andere manier heb ik altijd fittie met Thijs, dus zou ik hem er wel uit willen om dit te voorkomen. En ik vind het ergens ook wel wild om eens niet voor sociale wolven te gaan.

Verder heb ik twijfels om me op te werpen als burgemeester. Ik heb er al even niet meer mee gespeeld en in het begin was ik terughoudend, omdat ik nog redelijk nieuw was. Ik twijfel wat voor mij het minst verdacht is.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Oh ja ik heb dus vorig spel mij "schijnbaar" superverdacht gedragen op dag 1 waardoor ik nu het credo "dag 1 gaat alles random" heb aangenomen. Dat bevat dus ook mij opwerpen als BM zonder dat ik daar echte reden voor heb :lol: En mijn stem gaat dus ook super ongefundeerd worden om dit credo te onderbouwen :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Hallo mede wolfjes🥰
Mij maakt het niet uit wie eruit vliegt.
In mijn laatste potje ben ik in de eerste 2 dagen. 3x opgegeten of weggestemd, dus ik geloof niet meer in dat er ook maar iemand (wolf of burger) sociaal is in dit spel😇
Weg met al die burgers💪🏼

Ik zou als leidraad kiezen: een speler die op dat moment het minst opvalt en dus het minst kans heeft om beschermd te worden door een andere speler.

Ik stel me niet kandidaat als BM

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Hol

Bericht door Floris1987 »

All: Bij spellen die ik speel geef ik graag ver van te voren aan waar jullie aan toe zijn. Kan je nachtelijk kortere deadlines aanhouden.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Als Belle Thijs graag kwijt wil , prima hoor .lola mag ook , maar ieder ander is oom goed.
Ik stem wel mee. Deze dag kun he er toch nog niet veel spelinvloed uit halen.

Ik ben nog nooit zo vaak wolf geweest als op dit forum ...

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Pfff, Thijs heeft wel weer lekker door dat hij een gewild slachtoffer is. Als iemand er echt op tegen is om hem op te eten, vind ik Lola ook prima, maar Thijs blijft mijn voorkeur hebben. En hopen dat dit geen uitdaging is om hem op te eten en dat dit daardoor verkeerd gaat.

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”