Hol

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Sterkte jullie allebei!
Zet hem op!!!

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Hol

Bericht door Floris1987 »

Ida is helaas dood.
Jullie hebben tot morgen ( zondag ) 23:00

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Balen, Ida!

Ik vind het lastig, ik word een soort van beschermd door Djamila, maar aan de andere kant hebben we met haar zeer waarschijnlijk een sterke rol eruit. Als zij inderdaad ziener is, gaat dat Kayan heel misschien de kop kosten. Ook al had ze gelijk wat betreft Ida, hmmm.

Ik ben het ook met je eens om te gaan voor iemand die een kleinere kans heeft om beschermd te worden, dan moeten we naar Lola of Bas kijken, denk ik.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

We hebben dus ziener, bodyguard/heks én jager! Oef.. Laten we hopen dat er niet nog meer verrassingen op de loer liggen.. Ik denk dat Kayan sowieso beschermd wordt nu, en dat ik de volgende bekekene word. Dus dat is jammer. Maar djamila is nu wel heel duidelijk in mijn ranking gezakt want ik dacht echt dat ze ziener was. Maar goed, we kunnen gewoon djamila proberen want die is wss dan beschermer? Of toch edy nu doen? Ik denk stiekem dat ze gewone burger is en dat we nu alle speciale rollen in het vizier hebben... Ik ben nog het spoor bijster dus als jij een plan hebt volg ik m wel :confused:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Oke ik heb even speltechnisch onderzoek gedaan, ofwel supermetagamen.

We hebben 3 wolven,wat -18 is.
Dan hebben we een ziener, +7
Een jager +3
Een beschermer +3 (bodyguard) of +4 (heks)
En 5 burgers (+5)
Dat is een score van 0, wat betekent dat het everyones game kan zijn, of in deze groep dat de wolven grotere kans hebben te verliezen (want de burgers/spelers zijn te slim aan t worden). Ik denk dat er dan misschien nog ergens een lycan zit, maar echt niks sterkers dan dat, anders maken we echt geen kans ben ik bang 8-|
Ik denk dus dat we nu alle sterke rollen moeten elimineren, beginnende met de beschermer, wat dan djamila zou zijn in mijn theorie. Daarna kayan als ziener en dan edy als BM. Dat kost dus nog wel wat tijd waarvan ik hoop dat we die hebben.

Als ik nu het spel heb opgelost zou ik super trots zijn op mezelf, nu hopen dat we er iets mee kunnen 8-|
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Nog een kleine terzijde: het kan zijn dat er nog andere - burgers (cupido, dronkenlap, etc) in zitten. Ik twijfel of er een vervloekte in zit, maar als die erin zit stem ik op Kayan die net haarzelf in dr poot geschoten heeft :lol:
In elk geval denk ik dat we nu moeten aanpoten (pun intended) :shocked:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Hmmm, ik ben het nu ook een beetje kwijt eerlijk gezegd. Kayan heeft nu vrij opzichtig ziener geclaimed, dus die zal denk ik idd beschermd worden vannacht, of ze dit nu wel of niet is.
Djamila heeft zeer waarschijnlijk ook een sterke rol (hoe was ze anders zo zeker van Thijs), dus is denk ik een goed alternatief. Misschien zelfs toch ziener die Kayan haar gang heeft laten gaan.
Edy is denk ik gewoon burger, maar zal in deze fase de rol denk ik niet aan één van ons doorgeven, al zouden we het kunnen proberen.

Kortom, ik weet het ook niet, maar Djamila of Edy lijkt mij voor nu het best.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Dus we gaan voor djamila? We hebben tot vanavond dus ik ga vast stemmen. Edy heeft een kans beschermd te worden dus dat is riskant.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Djamila mag in het ruimte-tijd continuum verdwaald raken.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Prima dan

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”