Hol

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Djamila hint naar genezer, geen idee waarom ze dan Thijs beschermd heeft nacht 1.
Kayan hint nu naar ziener. Geen leuke optie voor ons.
Wie zou ze dan mogelijk nacht 1 hebben gezien?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Wacht wat? :confused: Ik heb nu eindelijk tijd om iets hieraan te doen dus ik ga me maar eens hierin verdiepen 8-|
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik ben nog bezig met schrijven maar ik denk wel dat we zsm erachter moeten komen wie wie is. Mijn voorkeur gaat uit om tóch Djamila eruit te halen. Als ze ziener is, zal ze deze nacht wss niet beschermd worden (dat vermoed ik vorige nacht gebeurd te zijn). Als ze beschermende gaven heeft, dan gaat ze hoogstwss dood want er zal niet ook nog een tweede beschermer in zitten. Kayan die wringt zich nu in allerlei banen, om zich tegen Ida te keren. Ik moet nog erachter komen wat burger-ik zou denken, maar tot nog toe heb ik erg veel negatiefs dat me opviel? Kan natuurlijk ook door de wolf-getinte bril zijn waardoor ik kijk, maar ik kom er later nog wel op terug :peace:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Waag het niet Matthijs om mij overdadig verdacht te vinden, want dan is het zeker dat jij de luis in dit hol bent.
Kijk, als Kayan ziener is, dan moet ze er vannacht èn vandaag niet uit. Ik ben dan toch wel een keer het haasje, maar hoe langer dat duurt hoe Beter!

Ik denk dat we hoog spel moeten spelen en deze beide dames zo lang mogelijk laten leven 😀

Dat schept lekker verwarring, want Edy met 3 stemmen maakt dit spel in 1 klap heel anders. Zolang wij met 3 zijn, kunnen we tegen Edy op. Anders is het vrij kansloos.

Maar dat is mijn menig .

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Mijn insteek is als wolf vaak: wat zou ik als burger zeggen? En welke details kan ik dan weglaten zonder dat ik als slechtlezend wordt gezien. Dus als je iets echts verdachts zou doen dan zou ik dat zeker benoemen. Maar volgens mij heb je dat niet, en er zijn zeker andere mensen waar ik eerder op zat te azen om op te stemmen :lol: Overigens denk ik niet dat wij luizen hebben, omdat we maar met zo weinig zijn. :peace: Of ja, dat hoop ik :$
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

En qua laten leven: hoe meer info de ziener verzamelt, hoe gevaarlijker het voor ons wordt. Ik denk dat de ziener (djamila?) vannacht wel eens Edy kan hebben bekeken. Door de stelligheid van Djamilas stem zou ik bijna zeggen dat ze renate als lycan heeft gezien ofzo :confusion:

Ik twijfel nog of ik 100% mee wil gaan op de "djamila is ziener" theorie van mijzelf. Want zo ja, dan is haar stelligheid vandaag wel een goede reden om op Renate te gaan en daaraan kunnen we ook info krijgen of Djamila info heeft. :huh:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Mijn zienerradar slaat nu helemaal wild ben ik bang :banana: Bas die is namelijk supervoorzichtig met het uitdelen van zijn plusjes en minnetjes. Iets wat karakteristiek is voor een ziener, toch? Dus misschien dat we dat kunnen uittesten volgende nacht! Plus het zou dan mogelijk weer verwarring zaaien wat altijd fijn is :D
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Ik denk zelf wel dat we een wat actievere speler er vannacht uit moeten halen. Als we weer een wat minder actieve speler, zoals Bas, eruit halen, zou het kunnen gaan opvallen dat ik nog wel leef, gezien ik ook niet zo actief ben.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik denk dat we de BM rol moeten zien te krijgen. Als we overdag Renate of Edy eruit kunnen halen, dan kan Belle/Ida misschien wel de rol van BM overnemen. Of hij gaat naar Djamila. Maar vooralsnog zijn we met 3 op 9, 3 op 10 als we de BM meetellen.
Het stomme is alleen dat als we níét de BM krijgen, dan is het spel pas af als er nog 2 burger overblijven, dus 1 minder dan normaal. Dus het is zaak dat we de BM neerhalen ben ik bang. Die dubbele stem + doorslaggeving is gewoon te sterk om te laten zitten.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Renate hint naar heks of jager, zou fijn zijn als zij eruit vliegt.
Als het vandaag niet lukt, dan stel ik voor voor de nacht.
Ik denk niet dat Bas ziener is, hij stelt dat kayan 100% zeker van mijn slechtheid is. Volgens mij trekt huj dat niet in twijfel.
Belle:eens een actievere speler voor de nacht is beter deze nacht.

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”