Hol

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik denk trouwens dat (gezien de weinige discussie en spelers) de volgende nacht en dag niet heel lang hoeven te worden wat mij betreft :lol: Ik zie niet zo goed of we nog kunnen winnen? Met mijn hoofd als volgende in de rij, lijkt het erop dat we gaan verliezen. De vraag is dan alleen of ik wil bevestigen dat Kayan wel of niet ziener is (zou slecht uit kunnen pakken) of bevestigen dat Edy stiekem goed was, die dan het BM-schap hoogstwaarschijnlijk overgeeft aan Kayan of Bas. Of dan Bas eruit die helemaal niks zegt over zijn rol, en alleen in het begin vage shit deed?

Ik ben een hoop scenario's langsgegaan en mijn conclusie is dat we niet meer kunnen winnen aangezien ik denk dat ik het volgende lynchslachtoffer ben :banana: Ik ga hier gewoon lekker spuien, als een soort houvast ofzo :lol:

Optie 1: Ik val Edy vannacht aan.
Optie 2: Ik val Kayan aan.
Optie 3: Ik val Bas aan.
Optie 4: Ik val niemand aan.

Optie 1a: Edy gaat dood. Zij geeft dan het BM-schap waarschijnlijk door aan Kayan (of toch Bas), die zelf burger lijkt te zijn. In de best-case zit er nog een tovernares oid in, maar dat zou dan eerder Bas zijn dan Kayan denk ik. Dan gaat de stemming naar mij en verliezen we :-(
Optie 1b: Edy sterft niet! Dan is er iets miraculeus aan de hand, misschien iets vampierlijks en dat zou ik toch wel grappig vinden :lol: Dan verliezen wij alsnog en wint zij in haar ééntje, wat ik haar dan ook wel gun :p Als ze vervloekte blijkt winnen wij wel.

Optie 2a: Kayan gaat dood. Dan is het tussen mij en Bas&Edy en ik denk niet dat ik dat kan winnen.
Optie 2b: Kayan blijft leven. Als ze vervloekte blijkt, dan hebben we nog een superkleine kans om te winnen. Als ze vampier blijkt, dan zou ze best wel eens kunnen winnen nog door Edy's BM-schap over te nemen.

Optie 3a: Bas gaat dood. Dan wordt het 3-1 en ga ik dood de volgende dag waarschijnlijk omdat Edy en Kayan achter mij aan zitten.
Optie 3b: Bas gaat niet dood. Als hij wolf wordt, dan verliezen wij alsnog omdat we met zijn tweeën niet tegen Edy & Kayan op kunnen. En anders dan is het waarschijnlijk nog steeds verloren zaak.

Optie 4: De chaos is compleet en ik kan claimen dat er vannacht iemand is toegevoegd. (Vampier kan dan niet meer want er zal wss niemand overdag sterven) In dát geval kan ik natuurlijk gaan claimen dat Edy is toegevoegd en dan stel ik in principe mijn eigen verdoemenis uit :lol: Maar ik denk eigenlijk niet dat dit veel uitmaakt want dan heb ik zelf ook geen info.

Dus de conclusie voor mij is nu eigenlijk:
Mijn eerdere plan zegt dat ik Kayan moet opeten en Edy tegen Bas moet krijgen.
Mijn huidge analyse zegt dat ik Bas niet moet opeten ondanks dat hij de grootste kans heeft om te veranderen naar wolf.
Mijn gevoel zegt dat ik Edy moet opeten omdat een vervloekte-BM juist heel sterk kan zijn, zeker als ik die kan veranderen naar wolf.
Ofwel: Kayan, niet Bas of Edy. :lol: Ik ga mijn pokerchips toch maar inzetten op Edy, in de hoop dat Kayan héél stiekem toch BG in disguise blijkt te zijn :banana:

Tot zover mijn ramblings :shocked: Ik ga ook volgende nacht direct mijn stem locken op Edy, dus wat mij betreft kan de nacht heel snel over zijn Floris!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Hol

Bericht door Belle »

Ik denk dat de kans heel groot is dat Kayan ziener is. Ze zei ook dat ze iedereen die Bas verdenkt, gaat verdenken. Wat heel erg hint naar dat ze hem bekeken heeft en zag dat hij goed is. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er geen ziener in zit en ze de boel bij elkaar zit te lullen.
Zelf denk ik dat de vervloekte je enige kans is, dus die zou ik dan proberen aan te vallen. Nu de vraag of dat Bas of Edy is. Ik weet niet, maar ergens zie ik Edy ervoor aan om de vervloekte te benoemen als "niets bijzonder". Maar Bas zou idd ook nog kunnen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Het probleem is alleen dat als Bas vervloekte is, ik de BM en ziener tegen mij heb, en Bas en ik waarschijnlijk niet Kayan kunnen overtuigen niet op mij te stemmen maar op Edy :lol: Dus daarom hoop ik dat Edy vervloekte is, want dan heb ik nog een fighting chance :party:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik vind dat onze zelfgekozen Burgemeester Edy nu toch maar eens in een tijdvortex stof mag gaan happen.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ja ik had het al aan zien komen en plannen gemaakt dus ik ga er niet meer omheen draaien :banana:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Voor degene die dit lezen na het spel:

De reden waarom ik nú zo extreem rare sprongen maak, is om de leerlooier te claimen. Djamila noemde ergens dat Kayan dat wel eens kon zijn door haar rare gedrag (geloof ik). Als ik nu leerlooier claim, dan zou ik het héél fijn vinden om vlak voor het einde te sterven. Het is een enorme long-shot om te hopen dat ze nu in de war raken. Ik ga ervanuit dat ik toch wel sterf, maar dit leek me te leuk om te laten liggen :banana: Plus het zou wel prachtig zijn om een burger-wolf-leerlooier trio over te houden, waarbij ik natuurlijk claim dat Kayan de wolf is :peace:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Strijdend te onder ! Petje af !
Flo: excuus, maar Matthijs heeft wel support verdiend

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Hol

Bericht door Renate »

Altijd mooi om het hol terug te lezen!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Dat vind ik ook altijd leuk🤣

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Hol

Bericht door Djamila »

Hahaha ik ook!!

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”