Hol

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Hol

Bericht door Floris1987 »

Jullie deadline word woensdag 23:00

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Toevalstreffer treffer van de genezer? Bijzonder, eens kijken wie Thijs een Beetje vertrouwde.want dan moet die eruit, toch?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Ik heb even terug gelezen en alleen Djamila spreekt duidelijk haaf vertrouwen in Thijs uit, maar ze vertrouwt ook Bellen en mij, dus moet ze er maar even in blijven denk ik!
Ik vind Mark een goede keus, tenzij jullie idee van een ziener hebben.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ik heb spontaan een ingeving gekregen. Ik heb dit héél lichtjes toegelicht, maar ik denk dat we misschien Djamila moeten pakken. Uit haar stemwissel van Thijs naar Kayan (die ik als positief zie omdat Thijs goed is) zou kunnen blijken dat ze Thijs gezien had vannacht en daarom juist Thijs wilde beschermen en Kayan eruit wilde werken (die ook 2 stemmen had).

Qua bescherming in de nacht ga ik ervanuit dat we één beschermende rol hebben. Dus niet én magiër/heks én bodyguard. Ik hoop dan dat we de heks te pakken hebben gehad die op dag 1 een beschermmaatje wilde hebben. Dan zou Djamila dus ziener zijn en iemand anders Heks. Als het de bodyguard was, dan ben ik bang dat Djamila juist de bodyguard is en zo probeerde te laten weten dat zij Thijs beschermd had. (En zij dus niet wilde dat hij zou sterven) Als ze dan bodyguard is, kan ze gelukkig niet zichzelf beschermen (net gecheckt) dus daarvoor hoeven wij ons geen zorgen te maken. We weten in elk geval wel dat het 3e alternatief van de bodyguard niet geldt, want Thijs is overdag wél te doden geweest ;-) We weten overigens ook zeker dat we niet de Bink te pakken hadden, dus dat er daadwerkelijk beschermd is, wat jammer is natuurlijk.

Kortom: ik pleit ervoor om nu voor Djamila te gaan omdat ik vermoed dat zij nog wel eens iets sterks kan wezen. (Of zij speelt dubbelspel en is zieke, en zit ze ons te zieken :lol: )
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ida schreef:
16 feb 2021, 19:57
Ik heb even terug gelezen en alleen Djamila spreekt duidelijk haaf vertrouwen in Thijs uit, maar ze vertrouwt ook Bellen en mij, dus moet ze er maar even in blijven denk ik!
Ik vind Mark een goede keus, tenzij jullie idee van een ziener hebben.
Volgens mij vertrouwt ze Lola en jou. Over Belle heb ik haar nog niet gehoord :shrug:
Ida schreef:
16 feb 2021, 19:45
Toevalstreffer treffer van de genezer? Bijzonder, eens kijken wie Thijs een Beetje vertrouwde.want dan moet die eruit, toch?
Dit klinkt op zich ook wel als een goed idee. Overdag kunnen we onze pijlen wellicht richten naar Renate en Edy omdat zij juist wel Thijs eruit wilden halen. Deze start ziet er in elk geval een stuk gunstiger uit dan de vorige :worship: (afkloppen)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Ik begrijp je wel en zou er normaliter wel in mee gaan, maar: Edy is zo verschrikkelijk machtig , je ziet met 3 stemmen en 1 andere stemmer werkt ze er nagenoeg in haar eentje iemand uit.
We moeten dus bontjes met de burgers sluiten om te overleven. Het kan niet anders dit spel.
Op 15 febr om 22.40 of zoiets post Djamila werkelijk dat Thijs, Belle en ik haar geen slechte geven. Mischien komt Lola daar later bij .
Dus liever DJ nog even sparen😇

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Ach zo! Ja nu zie ik inderdaad wat je bedoelt. We kunnen inderdaad Djamila nog even sparen wat mij betreft. Mede ook omdat ik haar niet met het huidige gevoel uit het spel wil halen. Dus zullen we in dat geval Mark maar kiezen? Het lijkt me stug dat hij beschermd zou worden door een mogelijke bodyguard. Plus dan heb ik tóch nog een soort wraak van vorig spel :angel:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Hol

Bericht door Matthijs »

Matthijs schreef:
16 feb 2021, 23:13
Ach zo! Ja nu zie ik inderdaad wat je bedoelt. We kunnen inderdaad Djamila nog even sparen wat mij betreft. Mede ook omdat ik haar niet met het huidige gevoel uit het spel wil halen. Dus zullen we in dat geval Mark maar kiezen? Het lijkt me stug dat hij beschermd zou worden door een mogelijke bodyguard. Plus dan heb ik tóch nog een soort wraak van vorig spel :angel:
Daarmee bedoel ik trouwens dat ik toen op dag 1 tegen hem de discussie verloor en toen als wolf stierf :@ Verder vind ik hem nog wel aardig :tooth:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Arme Mark, maar hij heeft het toch druk . Maar Lola of Renate mag ook. Naar hun lopen ook geen sporen naar 1 van ons.
Belle wat vind jij?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Hol

Bericht door Ida »

Matthijs je schrijft ergens dat Mark gezegd zou hebben dat hij stemt met ‘wijzen naar voren’?
Ik weet niet waar het staat, maar zou dit een hint kunnen zijn naar iets ziener achtigs. Bv dat hij nu al aangeeft dat hij die persoon gaat bekijken ( of iets met dat ding)

Plaats reactie

Terug naar “The Creepy time portal”