Dag 4: Waar zijn we

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Bas »

Ik stem ervoor dat Matthijs gaat uitzoeken in welke tijd we zijn en dan verdwaald raakt en door de lokale bevolking wordt gelyncht omdat hij er anders uitziet, want we zijn immers niet onze eigen tijd.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Bas »

Simpel gezegd als Kayan wint heeft ze het goed gespeeld, maar ik zie gewoon echt niet dat ze slecht is. En ik vind dat Matthijs de afgelopen paar dagen zulke rare sprongen heeft gemaakt dat ik er heel raar van op zou kijken als hij geen wolf is.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Bas »

Oh en nog even RIP en Bedankt Edy
Toch goed dat ik naar jou gewisseld heb voor BM stem, nu beslis ik of we winnen of niet :disco:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Bas »

En nog een ding, tenzij Matthijs nog met een hele verdediging wil komen om te proberen mij van gedachte te doen veranderen wissel ik niet. Dus als Matthijs aangeeft dat hij het zo goed vind, mag de deadline van mij naar voren geschoven worden.
Maar ik wil Matthijs nog wel een kans geven als hij dat heel graag wil. Hoewel hij wel echt met hele goede argumenten moet komen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Kayan »

Oja, nog RIP Edy! Woeps. Zou je bijna vergeten in de waan van de dag.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Matthijs »

Aan de ene kant kan ik de kans niet laten schieten om met argumenten te komen waarom ik echt niet de bad guy ben hier. Aan de andere kant heb ik deze eigenlijk al gegeven.

Het komt eigenlijk neer op: Kayan heeft een aantal supersterke claims gedaan in mijn ogen, die ik niet vertrouw. Vorige dag heeft ze dit ook uitgebreid naar vertrouwen in jou. Maar uit mijn eigen redenering denk ik dat ze die claims niet kan maken. Daarnaast zie ik Kayan ook best haar eigen maatjes onder de bus gooien, om zo zelf positiever voor de dag te komen en uiteindelijk een overwinning binnen te slepen.

Wat ik gedaan heb, is mijn redeneringen relatief consistent gehouden met mijn logica. Ik zou pas verdacht zijn, als ik een mooi overzicht zou maken waaruit blijkt dat Edy mijn verdachte is, om dan te concluderen dat Belle mijn lynchkeuze krijgt. ;-)

Maar in elk geval nodig ik je met alle liefde uit om mij vandaag eruit te halen :D Ik bedoel maar, wat kan er nog fout gaan? :peace: Ik ben duidelijk de laatst overgebleven wolf, die er nu uitgehaald moet worden om de burgers te laten leven?
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Bas »

Op zich snap ik je punt, maar aan de andere kant blijf ik er ook bij dat jij de afgelopen dagen vrij inconsistent bent geweest en van alles aan het rondgooien was. In de hoop dat iets werkte. Wat ik echt meer wolfs vind dan een claim die niet helemaal logisch is.
Dus ik blijf bij mijn stem en als ik het fout heb dan vertrouw ik Kayan echt 0,0 en hoop ik niet dat ik in nog zo'n situatie kom met Kayan :S

Dus bij deze ik blijf bij mijn stem.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Kayan »

@Matthijs, ik vertrouw(de) Bas al vanaf dag 1. Hij heeft het alleen zelf niet compleet opgepakt geloof ik, of hij heeft me compleet bedot met een rol die niet te checken valt. Dan perfect gespeeld ofc.. Kunnen we zo in ieder geval weer lachen als we in de hemel zijn!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Matthijs »

Lachen zal ik zeker ja! :angel:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4: Waar zijn we

Bericht door Matthijs »

Ik ben zeker benieuwd wat er aan het eind van morgen gebeurd :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”