Nacht 4: weg uit de hitte

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Floris1987 »

Het zand was heet, zo heet dat de 5 overgebleven tijdreizigers hun voeten bijna brande., Nummer 5 brande haar voeten echt en kon hierdoor niet mee naar de volgende time jump.

Jullie hebben voor belle gestemd en belle was wolf.

Deadline wolven is donderdag 18:00 en voor de rest vrijdag 12:00

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Edy »

Yeahhh! One to go? (Hoop ik).

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Edy »

Nou nou, dit is wel een record stilte in de nacht :-(

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Bas »

RIP Belle, maar op zich goed gespeeld. Gewoon pech met Lola als slapeloze.

Ja het lijkt me dat Matthijs nu de laatste is, omdat ik toch niet denk dat Kayan de laatste wolf is.
Maar wie weet is Edy gewoon als laatste de lone wolf en worden we allemaal voer :chinrub:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Edy »

Ja wie weet, en wie weet ook niet. Misschien ben jij het wel Bas. Maar voorlopig ga ik toch voor Matthijs ook.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Kayan »

Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat het Matthijs is. Denk niet dat ik het zelf overleef tho.. Lol. Alhoewel, als je nog een beetje kans wil maken, dan zou je dus voor Edy moeten gaan 8-| . Tenzij Edy toch wel echt zelf slecht is T-T...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Kayan »

te veel twijfels, ahahahah

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Edy »

Ik neem aan dat je het tegen Matthijs hebt nu Kayan?😂😂 en neehee, ik ben geen slechterik.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Matthijs »

Ik bedoel, ondanks dat ik dit een klein beetje zag aankomen, lijkt het erop alsof jullie gewoon van geen kanten lijken te willen schipperen qua mening. Wat mij betreft is het spel nog niet af. :shrug: Ik denk serieus dat er ergens iets aparts aan de gang is. Ofwel dat er inderdaad geen ziener inzit (waarvoor bravo van de claims) ofwel dat er nog iets slechts op de loer zit. Ik heb persoonlijk het gevoel dat ik nog wel eens het loodje kan gaan leggen, dus waar Kayan het nou over heeft? :chinrub: Ik bedoel maar, het zou toch complete chaos worden als uiteindelijk ik zou sterven en jullie nog door moeten gaan tegen elkaar?

Maar ja, ik zie persoonlijk niet zo goed wat ik nog kán zeggen? Want jullie lijken al vastberaden mij er gewoon morgen uit te halen. Terwijl ik wat mij betreft genoeg redenen heb geopperd waarom ik niet het verdachtst ben. Van elk van jullie zijn er opvallende dingen te vinden, dat kunnen jullie niet ontkennen ;-) De spontane wissel van Bas om Edy BM te maken, de vele burgerslachtoffers, en het hele opzetje tegen Djamila en Ida. :chinrub: Het enige wat ik gedaan heb, is niet op Belle stemmen :shrug: En dat deed ik ook alleen maar omdat jullie één front vormde, en ik al mijn verdenkingen had richting onze grote leidster :peace: Overigens zijn alle dingen die ik "met opzet" zou vergeten (c.q. stemmen, of rollen) oprecht niet opzettelijk gedaan. Daarom heeft Bas ook wel een punt dat er inderdaad geen vampier in kan zitten; bij de jager gingen mijn gedachten niet overschakelen naar vampierjager, omdat ik die eigenlijk nooit meemaak :confusion: Dus wellicht geen vampier, maar een andere twist sluit ik niet uit.

Dus tenzij jullie nog door willen discussiëren en mogelijk tot inziens komen, zie ik het nut niet in van berichten te posten :cry:

En Kayan, met jouw repetoir van elke nacht overleven, denk ik juist dat jij de grootste kans hebt om te blijven leven, denk je niet? Het uitzoeken van de weerwolven is ook heel makkelijk te doen vanuit een weerwolvenpositie. En dan is het natuurlijk heel eenvoudig punten scoren! "Oh ja ik had hun de hele tijd in de smiezen!" Taking 2 for the one, is op zich geen verkeerde strategie als wolf, laat staan voor een lone wolf :lol: Maar dit is natuurlijk puur giswerk. Want daar heb ik zelf geen informatie over :shrug:

P.S. Kunnen de uren niet sneller voorbijgaan? :lol: Volgens mij is iedereen wel online geweest en hebben ze keuzes kunnen maken :S
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Edy »

Ik wil best nog even discussiëren hoor Matthijs, want mijn mening is helemaal nog niet zo vastgelegd als jij lijkt te denken. Maar je hebt aan mij een slechte, want ik ben niet zo van de heel theoretische discussies als het onwaarschijnlijk is dat een scenario ook waar zou zijn. Om maar even jouw vampier als voorbeeld te nemen. Een vampier die al meerdere nachten een slechte beslissing heeft gemaakt? 8-| 8-| Ik vind het leuk verzonnen, en in theorie zou dat best kunnen ongetwijfeld. Maar ja, de kans (en nee, ik ga niet kans berekenen) dat dit het geval zou zijn is in mijn ogen te verwaarlozen. En blijkt het wel zo te zijn, dan is dat reuze jammer en van een 'wie had dat ooit gedacht' gehalte. Kudos aan Bas die jouw theorie nog onderuit haalt met harde feiten. Ik heb er gewoon niet verder over nagedacht. Sorry. Ik vind het toch meer vasthouden aan een strohalm, en dat is als burger een vreemde actie, hoewel ik moet toegeven dat het in jouw geval echt het willen opperen van alle mogelijke theorieën kan zijn. Ondanks dat, komt het op mij als apart over.
Ook komt het mij als een beetje 'desperate' over dat je blijft hameren op de kans dat er nog wat slechts op de loer ligt, maar je kan niet aangeven wat dit dan zou zijn. En als burger kan ik daar niet zoveel aan doen. Want als er nog 1 wolf in zit, dan maakt het volgens mij niet uit of dat nou een lone wolf is of een gewone wolf. Hij/zij wil als enige overblijven. Dat wil een gewone wolf nu ook. En als er nog 2 wolven inzitten, waarvan 1 lonewolf, dan heb ik wel mijn ideeën daarover. En als er geen ziener inzit, dan is dat maar zo. Daar heb ik uberhaupt nu niet zo heel veel van gezien, dus je kan best gelijk hebben. Maar dat verandert ook niets aan de zaak dat jij een verdachte bent.

Je opmerking dat jij nog wel eens het loodje zou kunnen leggen vind ik bijzonder. Je bent een verdachte van meerdere mensen. Mocht jij geen wolf zijn zelf, dan zou de overgebleven wolf wel gek zijn om jou eruit te halen! Dus ook dat is toch een beetje een statement dat er bij de haren wordt bijgehaald. Dappere poging, maar het is allemaal niet overtuigend. Dat zelfde denk ik ook van Kayan trouwens. Ik krijg vaak een beetje de kriebels bij mensen die roepen dat zij wel het volgende slachtoffer zullen zijn. Ook daar zijn geen overtuigende argumenten voor. Ik denk eigenlijk dat Bas misschien het slachtoffer is? Die wordt door niemand verdacht tot nu toe. Dus dan zou het lastig worden voor de overblijvers om te bepalen wie dan wolf is. Althans voor mij wel. Ik neig allereerst naar Matthijs en daarna naar Kayan.
Als Kayan of Matthijs nu toch slachtoffer blijkt deze nacht, dan wordt de ander dus verdacht in mijn ogen.
En wat doen jullie als ik slachtoffer blijk te zijn?

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”