Nacht 4: weg uit de hitte

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Kayan »

Als Edy wolf is, dan zou het spel afgelopen zijn, want dan zou ze na de nacht hebben gewonnen.

Als edy niet wolf is, dan is het praktisch logisch om edy op te eten, want dan heb je nog kans dat ze de verkeerde de BM maakt... Maar lijkt me duidelijk dat ze dan niet bij jou moet zijn. Je focus op mij is nu ook vrij kansloos ^^ maar is okay, snap het wel.

Lijkt me ook logisch dat jij de laatste bent, Matthijs. Anders had je wel op Belle gegaan... Terwijl de logica erop wees dat ze een nachtwezen was 👀.

Ik durf nu in ieder geval wel te zeggen dat ik Bas voor 98% vertrouw.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Kayan »

Haha Edy, overlap. Sorry. Ik had er nog over nagedacht, maar wilde liever irritant zijn dan de logica op tafel leggen. Maja.. in alles wat je zegt, ben ik iig blij dat je dan iig op Bas kan vertrouwen 👀

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 4: weg uit de hitte

Bericht door Bas »

Matthijs schreef:
25 feb 2021, 22:16
Maar ja, ik zie persoonlijk niet zo goed wat ik nog kán zeggen? Want jullie lijken al vastberaden mij er gewoon morgen uit te halen. Terwijl ik wat mij betreft genoeg redenen heb geopperd waarom ik niet het verdachtst ben. Van elk van jullie zijn er opvallende dingen te vinden, dat kunnen jullie niet ontkennen ;-) De spontane wissel van Bas om Edy BM te maken, de vele burgerslachtoffers, en het hele opzetje tegen Djamila en Ida. :chinrub: Het enige wat ik gedaan heb, is niet op Belle stemmen :shrug: En dat deed ik ook alleen maar omdat jullie één front vormde, en ik al mijn verdenkingen had richting onze grote leidster :peace: Overigens zijn alle dingen die ik "met opzet" zou vergeten (c.q. stemmen, of rollen) oprecht niet opzettelijk gedaan. Daarom heeft Bas ook wel een punt dat er inderdaad geen vampier in kan zitten; bij de jager gingen mijn gedachten niet overschakelen naar vampierjager, omdat ik die eigenlijk nooit meemaak :confusion: Dus wellicht geen vampier, maar een andere twist sluit ik niet uit.
Ik wil best nog even discussiëren, het probleem wordt alleen dat het je verdachter maakt.
Want wat je over mij zegt, is gewoon raar gezien het feit dat je zelf dit zei in nacht 1:
Matthijs schreef:Good luck Edy! Ik had gewisseld (naar jou) als Bas t niet al gedaan had :angel:
Waarom is het raar dat ik wissel, maar niet dat jij wou wisselen als ik dat niet gedaan had?
Ik zeg overigens ook niet dat je express de vampier jager vergeten was, ik had er zelf ook niet aangedacht tot je de alternatieve rol benoemde. Ook het niet stemmen neem ik je niet kwalijk, wordt lastig aangezien ik het zelf ook vegeten ben :gum:
Maar het probleem blijft dat je verdediging nu en gisteren enorm zwak is. En je jezelf daardoor alleen maar verdachter maakt in mijn ogen. Je gooit alles naar een muur om te kijken wat blijft plakken. En daarvan blijft er niks plakken. Dus helpt het je niet echt. Maar als je met iets goeds komt luister ik wel hoor :lol:

En als Floris morgen voor 12 uur dag kan maken zeg ik ga ervoor!
Kayan schreef:
25 feb 2021, 23:49
Haha Edy, overlap. Sorry. Ik had er nog over nagedacht, maar wilde liever irritant zijn dan de logica op tafel leggen. Maja.. in alles wat je zegt, ben ik iig blij dat je dan iig op Bas kan vertrouwen 👀
EDY DIE MIJ VERTOUWT?????? Oké, Edy wint, kan niet anders :tooth:


Edit: typefout.

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”