dag 3: welkom in het zand

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Matthijs »

Dan ga ik kort in op de verdachtmakingen die tegen mij zijn geuit/reageren op mensen die mij noemen.
Bas schreef:Dit maakt Edy, Djamila, Matthijs en Belle daardoor iets verdachter in mijn ogen. Zeker Matthijs vind ik hier opvallend, dat hij zowel Kayan als Renate verdenkt, maar volledig buiten de beschouwing laat hoe zeker Kayan over Ida lijkt te zijn.
Het was júíst die zekerheid die mij Kayan zo verdacht maakte. Omdat ik dus dacht dat haar rol al vervuld was. Plus dat ik ook uit principe meer op Kayan wilde stemmen. Hoewel ik namelijk ook wel wil winnen, beloon ik ook mooi spel met mijn stemmen (zie mijn vertrouwen in Djamila).
Kayan schreef:Prima Matthijs, ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten aanpakken in deze hoedanigheid. Ik kan iets 5000 keer herhalen en daardoor op zo'n manier worden afgebrand.

Ik kan ook een keer iets zeggen en worden afgebrand. En dan achteraf zul je weer zien 'oh verdomme we zitten er allemaal weer naast'. Enige reden waarom ik zo reageer, is omdat iedereen me vraagt hoe en wat. Dus ik vind het niet eerlijk dat je me nu bestempeld van claim gedrag en dupe werking. Tuurlijk ik kan alles negeren, maar het is een discussiespel. Als Thijs dit had gedaan, had iedereen het afgedaan als 'oh Thijs is gewoon aan het poken', dus bespaar me dit gelul aub. Als ik iemand slecht vind (kan je prima terugvinden in andere spellen), dan bijt ik me er hoe dan ook in vast, ongeacht rol (zelfs als ik slecht ben). Het spel werkt niet op 'goh wie roept het hardst dat ie onschuldig is en ik geloof dat wel maar wat een irritante manier van spelen dus daar stem ik op', neen, het spel is discussies met elkaar aangaan en anderen overtuigen en als iemand overtuigt is dan stemmen ze meestal niet op die persoon 🤦‍♀️.
Kijk, het enige wat ik probeerde over te brengen was dat ik die stelligheid niet vertrouwde. Heel hard roepen dat iemand anders slecht is, is nou eenmaal zowél een good guy áls een bad guy dingetje. En omdat ik de good guy portie niet vertrouwde, ging ik uit van de bad guy portie. Verder hoef je je niks aan te trekken van wat ik zeg. Het is voor mij alleen een reden om goede- en slechterikken er uit proberen te vissen.

Overigens vind ik het wel opvallend dat je aan de ene kant zegt dat ik je niet moet aanvallen op jouw vastbijten, maar dat jij mij wel aanvalt op mijn insteek in dit spel. Ik heb nou denk ik wel vaak genoeg uitgelegd waarom ik dacht dat jij niet was wat je vastbijten op leek te duiden. Daarnaast had jij mij niet overtuigd, dus volgens je eigen redenering had ik nog gewoon de mogelijkheid om op jou te stemmen :shrug:

Ik kom later nog hier op terug.
Kayan schreef:Lola, [Djamila] en Matthijs staan hoog op m'n lijstje
Oké, maar is dit puur en alleen door wat ik hierboven al besproken heb?
Djamila schreef: Matthijs weet Dag 1 niet te stemmen
Hier word ik dan best wel pissig over. Hier laat je het lijken alsof ik opzettelijk niet stemde op dag 1 terwijl ik dat dus nooit zou doen. Al zou ik wolf zijn, dan nog houd ik er niks aan over om gewoon níét te stemmen. Want dan heb ik helemaal geen invloed op waar de stemming heengaat.
Djamila schreef:Matthijs claimt lekker makkelijk dat hij niet op Kayan of Thijs had gestemd. Hij kan zich vinden in Ida’s uitspraken. Hij zegt dat hij en Bas Ida in het vizier hadden?
Ook hier word ik gewoon verkeerd opgesteld. Ik verwees alleen maar terug naar mijn eerdere post, waarbij ik Kayan en Thijs niet noemde als mogelijke stem. Ik had zelfs gezegd toen op Ida te kunnen stemmen, maar dat laat ze dan weer achterwege :roll:
Djamila schreef:Edy en Renate zijn van mening dat Matthijs reactiever is dit spel… Ik had er niet zo op gelet, maar ja hij weet dit spel ook grote posts te maken waarin hij eigenlijk wat precies zegt?
Ik uit daarin dacht ik gewoon mijn eigen meningen? En mijn inzichten op het spel? Het is niet alsof (ironisch genoeg) ik alleen maar quotes van mensen die mij noemen neem en daarop reageer. Want dat is reactief.
Bas schreef:Dan we zijn met 5 mensen over. Het feit dat het spel doorgaat betekent dat er een van twee mogelijkheden zijn:
1. Edy is geen wolf.
2. Edy is een wolf en er zit een lone wolf in het spel.
Maar als het nummer 2 is, dan wint of Edy of moet de (lone) wolf nu op Edy stemmen om nog een kans te maken.
Ik ga er dus even vanuit dat Edy goed is.
Dan houd ik
Matthijs, Belle en Kayan over.
Ik weet niet zo goed hoe Floris als spelleider is, maar het kan net zo goed zijn in mijn ogen dat Edy wél wolf is én dat het spel doorgaat :lol: Puur om deze dag uit te laten spelen zeg maar :peace: Voor mij zitten de mogelijke wolven dus tussen: Bas, Belle, Edy, en Kayan (niet per se in die volgorde).
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Belle »

RIP Djamila en Lola!

Wat betreft de theorie dat ik wel slecht moet zijn, door Lola haar rol: Ik heb net even terug gelezen en ik ben nog nooit door haar genoemd. Dus de kans is ook aanwezig dat ze nooit heeft gemerkt dat iemand wakker is geworden, anders zou ze mij vast ooit wel genoemd hebben, gewoon voor de zekerheid. Daarnaast hoeft dit niet per se te betekenen dat ik slecht ben. Ik kan ook een rol hebben die 's nachts wakker wordt die goed is.
Dus, geen sterke theorie, omdat er heel veel maren en uitzonderingen aan vast zitten. Ik vind het dan ook wel een rare conclusie dat ik bijna zeker slecht ben.

Dit maakt dan ook dat ik Edy en Bas zeker niet vertrouw, omdat ze mij hiermee zwart proberen te maken.
Sowieso begin ik Edy steeds verdachter te vinden. Ze heeft al twee keer meegewerkt aan het eruit stemmen van een burger. Daarnaast leeft ze nog steeds, terwijl je zou verwachten dat ze op een gegeven moment wel opgegeten wordt door de wolven als burgemeester. Het spreekt in ieder geval wel tegen haar.

Later meer, want ik moet nu even gauw lunchen en dan heb ik les.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Matthijs »

Het is tijd voor de crème de la crème: de verdenkingen op dit moment!
Ik vind het ergens best jammer dat degene die ik het meest vertrouwde (Djamila en Lola) er in één nacht zijn uitgehaald. Vanaf mijn vorige ranking, blijft er het volgende over:

1. Matthijs: 10/10, would trust again!
2. Mark 10/10 Burger!
3. Renate: Een doeltreffende 10/10
4. Lola: Een wakkere 10/10
5. Belle: Neutrale 5/10
6. Thijs 10/10 Burger!
7. Djamila: Helende 10/10
8. Ida: Beestachtige 0/10.
9. Bas: Neutrale 5/10
10. Kayan: Een aandacht gewekte 4.5/10
11. Edy: Een vaste 4/10

Dit is nog níét de huidige stand van zaken, maar alleen het begin van waar ik ga redeneren.
Eerst ga ik puur kijken naar het stemgedrag en de gevolgen hiervan:
Dag 0:
- Bas stemt in eerste instantie als 3e op Thijs, maar wisselt uiteindelijk naar Edy wanneer er gelijkspel dreigt, waarna er paniek alom dreigt.
- Belle stemt als 7e op Edy, en zet haar daarmee op 3 stemmen. Dit vergroot de voorsprong die zij al had op dat moment.
- Edy stemt op mij als 6e, als een soort "overige" stem omdat ze niet op de rest wil stemmen.
- Kayan stemt als vierde op Bas, als enige stem.
- Wolf-Ida stemde trouwens op Djamila, die uiteindelijk 3 stemmen kreeg door mij, en de wissel van Thijs aan het einde.

Wat is nu mijn conclusie? Bas en Belle verzekerden de positie van Edy als BM.

Dag 1:
- Bas en ik stemmen allebei niet. Het is echter niet ondenkbaar dat zowel hij als ik op Ida had gestemd.
- Belle stemde als 6e op Bas.
- Edy stemt als 3e op Thijs en zet hem hiermee al meteen op 3 stemmen, wat hem een grote voorsprong geeft op de rest.
- Kayan stemt als 4e op Djamila.
- Wolf-Ida stemde als eerste op Kayan, waarna Lola en Djamila volgden. De stem van Djamila volgde overigens nadat bleek dat Thijs de meerderheid van de stemmen zou krijgen.
- Na de gelijke stemming beslist Edy dat Thijs mag sterven -> Burger.

Conclusie: Edy was vrij snel met het (bijna) verzegelen van Thijs' lot. Na een mogelijke reddingsactie van Djamila, delft uiteindelijk Thijs toch het stof.

Dag 2:
- Bas schaart zich achter Kayan als 5e met een stem op Ida, waarmee hij haar tijdelijk op een voorsprong zet van 2 stemmen.
- Belle gaat in kamp Renate als 8e, waardoor Renate op 5 stemmen terechtkomt, tegen de 2 op Ida. Het leek er hier in elk geval al op alsof Renate zou sterven.
- Edy stemt als 6e op Renate, waardoor ze de voorsprong van Ida teniet doet en Renate juist aan kop zet.
- Kayan stemt als allereerste op Ida.
- Wolf-Ida stemt vanzelfsprekend op Renate, omdat zij tot nog toe de meeste stemmen heeft gekregen.

Conclusie: Ondanks dat Edy (nogmaals) een burgers lot bezegelde, weet er uiteindelijk toch een wolf te sterven.

Tot nog toe betekent dit het volgende:
Bas zou 2 keer op een bewezen wolf hebben gestemd, namelijk Ida, als hij op dag 1 inderdaad op Ida ging.
Kayan heeft 1x op een bewezen wolf gestemd, en 1x een bewezen burger.
Edy heeft 2 keer een bewezen burger eruitgestemd, en koos hier (deels) ook actief voor.
Belle heeft (nog) niet op een bewezen wolf gestemd, en 1 keer op een bewezen burger.

Hieruit zou ik willen concluderen dat Bas pluspunten krijgt (zeg, +1), en Edy minpunten (-1). Kayan gaat er ook op vooruit (+0.5), en Belle deels op achteruit (-0.5).

Omdat stemmen niet het enige is wat er gebeurt in dit spel, zijn we nog niet klaar voor de finale ranking.

Ik wil eerst nog even ingaan over mogelijke rollen de nog in het spel zitten. Er is namelijk een optie dat de wolven deze nacht een nieuw maatje hebben gekregen. Dit zou dan de droomwolf zijn. Dat betekent dat oud ver- en wantrouwen niet per se betrouwbaar is op dit moment, bijvoorbeeld omdat diegene nu weet wie zijn maatje/s is/zijn.

Verder zie ik dat er een hoop sterke rollen in dit spel zitten? Als alles waar blijkt te zijn, dan hebben we een ziener, een heks, een jager én een slapeloze. Dit is wel enorm veel burgerkracht, waardoor ik durf te wedden dat er onder deze of andere "burgers" wellicht nog iets duisters schuilgaat. Bijvoorbeeld 's werelds verdrietigste vampier. Het kan namelijk zo zijn dat er nog wél een vampier in het spel zit, maar deze ongelofelijk veel ongeluk gehad heeft met kiezen. Als deze vampier namelijk op nacht 1 de beschermde koos, en nacht 2 mark, dan lijkt het alsof er geen slachtoffer viel. En als deze nacht ook nog Djamila of Lola gekozen is, dan is het wel enorm zielig! Dit zou bijvoorbeeld ook een verklaring kunnen zijn waarom het spel nu nog niet af is: met 2 bad guys kan het ook een 50/50 zijn tussen de vampieren en weerwolven!

Naast de speltechnische vragen, heb ik hier nog wat spelersvragen die door mijn hoofd gaan.
Bijvoorbeeld Bas die, ondanks dat hij zelf Edy als BM koos, toch aan het terugkrabbelen is dat het een goede keus was. Zou dit een overhaaste beslissing zijn geweest van een wolf? Of koos hij juist een wolvenmaatje als leider? Of is hij gewoon burger? [Dit geeft wat mij betreft een -0.5 voor Bas]
Anderzijds hebben we Belle, die zich zoals gebruikelijk wat op de achtergrond houdt. Kijkt ze de kat uit de boom omdat er toch allemaal tussen good guys gevochten wordt? Of was er voor een burger gewoon echt geen touw aan vast te knopen?
Dan is er nog Edy die volgens mij in dezelfde Djamila-tunnel zat als ik en daardoor op Renate ging. Zou ze dit geloofd hebben omdat ze wist dat Renate goed was? Of heeft ze domweg veel ongeluk in dit spel? Misschien wel 's werelds ongelukkigste spel? Eh? Get it? Never mind.
Of is het toch Kayan, die nu best goed uit de voeten komt door haar zaak tegen Ida. Ze kan, zoals sommigen opperen, iets eenzaams in zich hebben en daardoor Ida eruit willen halen, maar was dat op dag 2 al wel zo slim geweest? Of heeft ze gewoon een fantastische wolvenradar (#SanderReincarnate) maar blijft het bij een eenmalig blipje?

Dit is de tussenstand wat mij betreft op dit moment. Ik ga nu lunchen en daarna werken dus kan pas uiterlijk vanavond echt weer in-depth lezen enzo. Daarom is er alvast een disclaimer dat deze ranking slechts voorbarig is en nog zeker afhankelijk is van de komende discussies.

1. Matthijs: 10/10, would trust again!
2. Mark 10/10 Burger!
3. Renate: Een doeltreffende 10/10
4. Lola: Een wakkere 10/10
5. Belle: Afwachtende 4.5/10
6. Thijs 10/10 Burger!
7. Djamila: Helende 10/10
8. Ida: Beestachtige 0/10.
9. Bas: Voorzichtige 5.5/10
10. Kayan: Weer neutrale 5/10
11. Edy: Een negative 3/10
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Matthijs »

Tenslotte wil ik nog even iets buiten het spel om delen.

Ik weet namelijk dat mijn redeneringen vaak bij mensen in het niet vallen, omdat ik ofwel te vaag ben, of juist weer te stellig, of weer slecht onderbouwd ondanks dat dat niet altijd expres gaat. Mijn insteek in elk spel is dat ik speel als burger. Ongeacht wat mijn rol is. Als ik informatie heb, dan ga ik daar niet openbaar gebruik van maken. Ik kan er wel mijn vermoedens door laten beïnvloeden (het verdenken van een medebewaker bijvoorbeeld) maar ik ga daar niet vól op inzetten totdat ik concreter bewijs gezien heb. Dát is mijn speelstijl. Met hoe veel of hoe weinig woorden ik dit dan breng, ik probeer dit wel consequent te houden. Zonder al te veel doekjes erom te winden, denk ik wel dat voor mij het onlineww tijdperk een beetje voorbij is als speler. Ik merk gewoon dat ik er niet echt veel plezier aan overhoud.
Dit is overigens niet een aanval op wie dan ook in het bijzonder. En ik vind het nog wel fantastisch om spellen te leiden, dus ik hoop ook zeker dat ik dat kan blijven doen in de toekomst ;-)

Doe hiermee wat je wilt. Net als dat Edy zei misschien beter te kunnen pauzeren na vorig spel, denk ik dat ik dat ook beter had kunnen doen. Dus in elk geval neem ik na dit spel weer een pauze.

Dit heeft wat mij betreft trouwens geen impact op het spel, en zal blijven doorspelen tot het bittere/zoete eind. Dus jullie hoeven je niet in te houden :peace:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Edy »

Fijn dat Matthijs zich, ondanks dat hij niet erg in het spel kan komen (naar eigen zeggen) nog een hele analyse op ons los wil laten. Beetje jammer dat ik er zo verdacht uitkom ( :lol: :lol: :lol: ) Maar ja, als je als BM 2 x overduidelijk op een burger stemt moet je niet raar opkijken als je op zijn minst wat wenkbrauwen doet fronsen.

Weinig tijd nu verder, maar wat ik wel opmerkelijk vind aan de posten van Matthijs is dat hij geen enkele analyse loslaat op de rol van Lola en wat daar voor conclusies aan vast kunnen zitten. En dan meteen:
@Belle: Lola heeft niet op jou gezeten omdat Lola een keuze moest maken tussen jou en Renate. Ze kreeg alleen maar te horen dat 1 van haar buren lawaai maakte in de nacht. Als Lola niets had gehoord in de nacht, dan had ze niet op Renate gestemd. Er was natuurlijk altijd een kans dat het lawaai ook van een GG kon komen. Ik denk dat ze daarom niet meteen op Renate of Belle heeft gestemd. Maar in ronde 2 vond ze Renate wel een beetje verdacht en heeft daarom haar gekozen. Ze kan dan niet ook jou noemen meteen.
Nou, genoeg gedacht voor Lola. Ik weet niet of ze zo dacht, maar het is wel aannemelijk. Nu blijkt dat Renate gewoon burger is, moet het lawaai dus wel van jou gekomen zijn. De kans dat jij een goede rol hebt, acht ik in dit stadium van het spel niet erg waarschijnlijk. Er zitten meer wolvenrollen in nog dan heel specifieke burger rollen denk ik.

Om terug te komen op Matthijs. Ik vind het wel een beetje vreemd dat in al jouw overpeinzingen dit niet naar voren komt. En ik denk dat dit is omdat Belle jouw medewolf is, waar je zo min mogelijk aandacht op wil vestigen.

Bijzonder dat Matthijs dit een spel met sterke rollen vindt. Ik vind het zelf juist wel meevallen. In een UW spel heb je vaak dat iedereen wel een speciale rol heeft. De een met meer invloed dan de ander. Nu zijn er relatief veel basisspel rollen en hebben we al 2 burgers gezien. Dit heb ik allemaal al eerder genoemd, maar behalve mijn stemgedrag wordt de rest veelal genegeerd lijkt het. Niet alleen door Matthijs trouwens! Hoe dan ook zegt dit punt verder niets over de rol van Matthijs, maar ik vind het wel grappig hoe men er verschillend tegenaan kan kijken.

Mensen, het is wel bepalend voor de uitkomst dat er vandaag een wolf uitgaat. En hoewel mijn stemmen inderdaad volledig de plank misslaat, en ik jullie het niet kwalijk neem dat je op zijn minst twijfels hebt of ik goed of slecht ben, zeg ik jullie dat ik dat niet ben. Niks bijzonders, maar niet slecht. Ik zou willen voorstellen een front te vormen en op Belle te stemmen, die in ieder geval een grote kans heeft wolf te zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Edy »

Belle mag van mij vandaag onder het zand bedolven worden.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
23 feb 2021, 01:28

@Bas, Belle is pas de tweede nacht actief geweest. Want anders is het niet logisch dat Lola pas op dag 2 zo op Renate ging (dag 1 wist ze namelijk niks en ging ze op mij). Ik kijk morgen even welke rol er pas in nacht 2 actief is...
Ik had deze opmerking gemist, maar nu ik hem lees snap niet hoe je hier op komt?
Lola zit tussen Belle en Renate in nacht 1 en 2.
Als een van de twee wolf is zou ze in nacht 1 en 2 moeten horen dat er iemand wakker is geworden. Als je in nacht 1 niet hoort dat er iemand waker wordt, dan ga je er toch vanuit dat beide geen wolf zijn. Waarom zou ze dan op Renate stemmen in nacht 2 als je hoort dat er iemand wakker wordt?
De enige mogelijkheid die kan is een vervloekte. Maar dan komt het probleem dat Lola in haar eerste post op dag een nog een klein beetje rare gevoelens had bij Renate die in de loop van dag 1 weggingen. Waarom had ze die dan wel aan het begin van de dag?
En waarom ging ze niet op dag 1 op Renate/Belle, omdat wakker worden niet betekent dat je slecht bent? Ziener, heks, bodyguard, priester, magier, onruststoker, Paranormaal detective, en, het ding allemaal mogelijke goede rollen die 's nachts wakker worden, in nacht 1 komt daarbij nog graaf tel, waarneemster, minion, tovenaar, dronkenlap, dubbelganger, crimineel, cupido. Nog steeds meer goede dan slechte rollen.
Dus waarom ging ze niet op Belle/Renate dag 1? Omdat ze alleen weet dat een van beide wakker werd, niet waarom deze wakker werd.

Maar nogmaals Lola zegt dit:
Lola schreef:Ik deel het gevoel van Edy over Renate een beetje, maar meer dan een gevoel is het momenteel niet.
Als er niemand wakker was geworden, waarom zou ze dan nog twijfelen over Renate? In plaats van denken dat Renate/Belle te vertrouwen zijn, want niet wakker worden = geen wolf.

Ik dacht dit spel te snappen, maar het lijkt erop dat er geen ziener in zit. Want Kayan lijkt op dag 1 geen informatie te hebben gehad en nu ook geen informatie te hebben. Belle lijkt te insinueren dat ze geen rol heeft die 's nachts wakker wordt en heeft dag 1 en 2 weinig informatie gegeven. Matthijs dacht dat Djamila de ziener was en ook Edy geeft aan geen sterke rol te hebben.

Ik vind het ook frappant dat er zo veel mensen Edy niet vertrouwen, het lijkt me niet dat Floris er maar 2 wolven in heeft gedaan op 11 spelers. En als Edy wolf is, hebben de burgers verloren. En gaat het dus om lonewolf vs wolf. Dus een iemand die Edy aanvalt, snap ik, maar 3 mensen wordt een beetje vreemd.

Al met al snap ik er dus niks meer van, want zowel Kayan als Belle zeggen nu dingen over slapeloze die niet logisch zijn en Matthijs negeert het helemaal. En beweert dat er nog een vampier ik kan zitten, wat ik ook totaal niet snap. Dus in mijn hoofd is het nu eigenlijk een 66/33 gok kans tussen de drie overgebleven mensen, met de ene procent kans dat Edy de wolf is.
Ik wil toch nog even van Kayan horen voordat ik mijn stem maak. Hoewel die waarschijnlijk wel naar Belle gaat, want ik wil toch met Edy meegaan.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Kayan »

Je hebt het spel omtrent mij IDD niet door Bas. Per definitie is iedereen die jou aanviel voor mij verdacht. Dat maakt Belle trouwens ook gewoon verdacht in deze sturing.

Djamila is afgegaan op mijn mogelijkheden en heeft daardoor mijn kennis in ieder geval (nogmaals logisch) nutteloos gemaakt.

En ik denk dus dat als er op dag 2 toch wat warrigheid uit Lola kwam, er dan ook dus een nachtwezen naast haar moest zitten. Aldus waar Belle in het spel komt.

Daarnaast denk ik wél dat er nog twee wolven in het spel zitten.

Anyhoe. Ik denk dat ik me achter Edy's opmerkingen schaar.

@matthijs, een droomwolf is nog steeds een wolf, dus die wordt toch gewoon als slecht gezien? Idk op welke bondjes je verder zou moeten doelen tho...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Kayan »

Belle blijft achter

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: dag 3: welkom in het zand

Bericht door Bas »

Ik stem ervoor om Belle in de Pyramide in te bouwen.

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”