Nacht 3

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Nacht 3

Bericht door Floris1987 »

De wind waaide hard en de kou was af en toe niet om te harden. Ze hadden de hele dag moeten roeien/houthakken en eten zoeken maar de dag was eindelijk voorbij. Ze hadden tijdens alle activiteiten hard lopen discussiëren. De ene riep jij bent dit de andere zei ik ben dit en zo ging het verder. Uiteindelijk kwam Renate bovendrijven. Meteen werd zij door de professor in een boot veranderd. Ze zou zo lang ze bleef drijven de mensen moeten vervoeren.
Niet lang daarna kwam er op de schermen een boodschap Renate heeft speciale krachten en neemt Ida mee. Meteen werd door de goden met een hamer Ida haar hersenen ingeslagen en zij stierf meteen . Ida werd meteen opgebaard en in schip Renate gelegd. Het schip werd weggeduwd.
Vanaf de lucht kwam een bliksemschicht die de boot in de fik zette en er kwam een pijnlijk gejank van de boot

Op de schermen kwam meteen de rol van Ida te staan en meteen werden de 7 overgebleven personen opgeslokt en gingen naar de volgende periode.

Renate was Jager en Schoot Ida de weerwolf dood.

Deadline Wolven/ Beschermer ligt op Zondag 23:00
Deadline Bezweerder/ Heks/ Magiër/ Oude Feeks/ Sekteleider /Tovenares /ziener /Het Ding (dat "Boem" doet in de Nacht) ligt op Maandag 19:00

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3

Bericht door Ida »

🚣🏼‍♂️

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3

Bericht door Djamila »

Wooow nice Renate!!
Eerlijk gezegd kreeg ik al ergens het gevoel dat jij de jager was en had gehoopt dat jij een wolf zou schieten; goed schot.

Hierbij dan ook excuses aan Kayan.

Poh, schijnt een heel ander licht op de stemming van gisteren. Heel veel om over na te denken.

Dan wellicht dus toch een paar listige dames in het hol.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 3

Bericht door Belle »

Oh... Rip Renate! (En Ida, ook al was je wolf). Weer een burger eruit, maar iig ook een wolf erbij, gelukkig!

Verder ben ik me bewust van mijn niet al te goed gerichte stem. Ik heb duidelijk niet zitten opletten, want ik zag oprecht weinig raars bij Ida.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3

Bericht door Edy »

sorry Renate :$ :roll: :cry:
Tssskk, vorig spelletje vond ik mezelf nog een hele weerwolvenpief en dat ik het best goed deed, maar dit spel..... ik had beter bij mijn voornemen wat spelletjes over te slaan kunnen blijven.

Djamila heeft in ieder geval niet de rol die ik bij haar bedacht had. Ik dacht dat ze de slapeloze was en dat haar beide buren niet wakker waren geworden. En dat ze daarom Thijs wilde redden omdat ze wist dat hij (waarschijnlijk) geen slechte rol had. En dan moest Ida ook goed zijn. Tja, dat was dus niet zo.
En dat doet mij dan toch weer gaan twijfelen aan Djamila. Want het kan ook zijn dat ze een leuk spelletje speelde met Ida, waar Ida meeging in dat ze snapte wat Djamila bedoelde en Djamila daarom wat vertrouwd werd. Is denk ik allemaal kul nu. Maar ik ga eerst weer even teruglezen, voordat ik weer allerlei dingen beweer die niet gezegd zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3

Bericht door Edy »

Oh, wat Djamila wel zegt hieronder vind ik wel zo verschrikkelijk vals!
Eerlijk gezegd kreeg ik al ergens het gevoel dat jij de jager was en had gehoopt dat jij een wolf zou schieten; goed schot.
Waarom stem je dan op Renate als je denkt dat ze de jager is?

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
21 feb 2021, 11:51
Oh, wat Djamila wel zegt hieronder vind ik wel zo verschrikkelijk vals!
Eerlijk gezegd kreeg ik al ergens het gevoel dat jij de jager was en had gehoopt dat jij een wolf zou schieten; goed schot.
Waarom stem je dan op Renate als je denkt dat ze de jager is?
Op het laatste dacht ik dat, uit principe was ik sowieso niet van plan te wisselen, maar met name haar laatste post na de deadline met 'Floris laat ons niet langer wachten' kreeg ik dat idee. Dus rustig aan Edy!

Ik wil bij deze ook alvast zeggen dat ik hele nare vibes kreeg bij de laatste posts van Bas. Vooral wanneer hij benadrukt de run op Renate niet te snappen. Komt heeeel indekkerig op me over.

En er zou natuurlijk goed een wolf onder de Renate-stemmers kunnen zitten.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
21 feb 2021, 11:49
sorry Renate :$ :roll: :cry:
Tssskk, vorig spelletje vond ik mezelf nog een hele weerwolvenpief en dat ik het best goed deed, maar dit spel..... ik had beter bij mijn voornemen wat spelletjes over te slaan kunnen blijven.

Djamila heeft in ieder geval niet de rol die ik bij haar bedacht had. Ik dacht dat ze de slapeloze was en dat haar beide buren niet wakker waren geworden. En dat ze daarom Thijs wilde redden omdat ze wist dat hij (waarschijnlijk) geen slechte rol had. En dan moest Ida ook goed zijn. Tja, dat was dus niet zo.
En dat doet mij dan toch weer gaan twijfelen aan Djamila. Want het kan ook zijn dat ze een leuk spelletje speelde met Ida, waar Ida meeging in dat ze snapte wat Djamila bedoelde en Djamila daarom wat vertrouwd werd. Is denk ik allemaal kul nu. Maar ik ga eerst weer even teruglezen, voordat ik weer allerlei dingen beweer die niet gezegd zijn.
Zucht ja ik denk dat je idd een andere rol voor ogen had. Er zijn meerdere rollen die bepaalde informatie geven... En ik snap echt wel dat ik niet goed uit de verf kom oid, maar zou vooral kijken naar de meeloopstemmen op Renate.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 3

Bericht door Bas »

Lola schreef:Ik vind dit een vreemde opmerking. Je wantrouwt dan iedereen die niet op Renate heeft gestemd, terwijl je dat zelf dus ook niet doet??? Als je haar zelf niet verdacht vind, hoe kun je anderen dan datzelfde kwalijk nemen?
Als Renate slecht bleek, had ik het heel raar gevonden als mensen mij niet verdacht zouden vinden ja. Dus ik zou ervan uit gaan dat mensen het mij kwalijk zouden nemen en ik zou het anderen ook kwalijk nemen.
Djamila schreef:Ik wil bij deze ook alvast zeggen dat ik hele nare vibes kreeg bij de laatste posts van Bas. Vooral wanneer hij benadrukt de run op Renate niet te snappen. Komt heeeel indekkerig op me over.
Leg me even uit hoe dit mij indekt?
Ik snapte totaal niet waarom Renate nou zo verdacht werd. Achteraf bleek dat ik gelijk had en Renate goed was. Ik zeg in de post nog dat er een kans is dat ik het mis heb en Renate wel slecht is, ik zit dit spel vaker volledig er naast. Dat je dat als indekkend had gezien snap ik nog, hoewel ik dan niet snap waarom een wolf zich zou indekken waarbij een burger dood gaat.

Ik wil van Kayan weten wat ze nu van Djamila vindt en zou haar mening over Edy graag willen.
Op zich verdenk ik Edy niet heel erg, maar als dubbele stem heeft ze een sterke positie in het spel. Waardoor ik huiverig blijf om Edy te vertrouwen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3

Bericht door Kayan »

Rip Renate.

Ik heb nog niks bijgelezen maar de vraag van Bas. Geen idee over Djamila noch edy, behalve dus m'n aanvaringen.

Geen idee wat jij hebt gedaan, Bas 👀 heb je weer je normale verwarrende acties uitgevoerd? 😂

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”